Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on piikittelyä sanoa että opettajana en itse osallistuisi mihinkään ohjelmaan, koska teinit voivat arvostella kovasti. Jos kaiken näkee henkilökohtaisena arvosteluna niin elämä on kyllä aivan hirveää.
Niin, luitko viestini? Perustelin jo, että teinit ei katso jotain TV:tä. Ratsastusta harrastava teinini ei edes tiennyt, kuka on Marko Björs. Vain yli 30-vuotiaat katsovat jotain vanhanaikaista telkkaria.
Luitko sinä viestini? Sanoin ettei Hain kommentti ole piikittelyä, en kommentoinut pitääkö se paikkansa vai ei.
Kommenttisi: Miten on piikittelyä sanoa että opettajana en itse osallistuisi mihinkään ohjelmaan, koska teinit voivat arvostella kovasti. Jos kaiken näkee henkilökohtaisena arvosteluna niin elämä on kyllä aivan hirveää.
Vastineeni: Kirjoitat, että miksi on piikittelyä sanoa että opettajana en itse osallistuisi mihinkään ohjelmaan, koska teinit voivat arvostella kovasti.
Totesin tuohon, että teinit eivät katso vanhanaikaisesti jotain telkkaria. Joko et ymmärrä omia kommenttejasi, tai vaihtoehtoisesti et ymmärrä alistuskonjuktioiden käyttöä tai/ja suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Anna voisi kokeilla viettää aikaa Hain ystävien/perheen seurassa, jotta näkisi millainen on iloinen ja rentoutunut Hai saadessaan olla luotettavien, turvallisten ja ystävällisten läheisten seurassa. Anna ehkä näkisi Haista ihan uusia puolia. Toivoisin myös, että Anna kysyisi voisiko hän lähteä tutustumaan Hain harrastukseen eli joko katsomaan tai osallistumaan itsekin Hain tanssitreeneihin. Nyt tuntuu, että kaikki pyörii ihan liikaa Annan tekemisten ja tuntemusten ympärillä. Anna voisi panostaa enemmän tutustumaan Haihin ja jättää sen itsensä miettimisen välillä tauolle.
Mutten valitettavasti usko että näin käy. Pari varmaan eroaa ihan näillä näppäimillä. Ehkä ovat jo juhannuksena eronneet. Jää Hain tanssimiset ja ystäväpiirin illanvietot Annalta näkemättä.
Annaa inhotti jo häissä että sai etnisen kumppanin, peitti sen toki hetken aikaa hyvin.
Mä en kyllä kommentoisi mitään seksiasioita tässä ohjelmassa. Sanoisin että sovittiin että me pidetään nämä asiat kahdenkeskisinä. Olisin varmaan tylsä osallistuja.
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin, kun ensi jakson teaserissa Tapani tokaisi suu hymyssä: "Mitenkäs se seksi sujuu? :)))"
Vanha ru...ari.
Olen ollut parisuhteessa Annan kaltaisen kanssa. Kaikki kääntyi aina toisen tunteisiin ja ahdistukseen sekä mietintään miten hän koki asiat. Jatkuvasti oli loukkaantumista jostakin. Matka kohteeseen minne hän halusi oli jo toisena matkapäivänä väärä koska häntä ahdisti siellä kun satoi ja tuntui pahalta ja sehän oli minun syyni. Skotlannissa nyt sataa aika usein ja kerroin ennen matkan varaamista. Siksi olikin erityisesti minun syyni koska olin aiheuttanut vesisateen. Suhde kesti parisen vuotta ja viimeisen puoli vuotta en enää edes kuunnellut mitä puhui. Eron jälkeen omassa elämässäni alkoi taas auringonpaiste. Uudessa parisuhteessa tasapainoisen ja normaalin naisen kanssa ja elämä on aivan erilaista.
Uskon Annankin olevan todella uuvuttava kumppani ja helposti menee siihen että toinen varoo mitä sanoo koska muutoin jatkuvaa riitaa. Hänkään tuskin näkee itsessään mitään virheitä. Kykeneekö siihen vaikka katsoo ohjelman vai saammeko kuulla että hänen olleen väärinymmärretty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on kyllä harvinaisen kireä nipo. Ei oikein osaa olla ja aina muut väärässä
luoja että mun lasten ope ei king olisi tuommoinen. Noin nätti mutta miestä ei oo muuten löytynyt
luonne
Melkoinen mindf**k kieltämättä tämä daami.
Asiantuntijat voisivat sen verran kokea myötätuntoa paritettavia kohtaan, että raakkaisivat suoralta kädeltä kaikki pakko-oireiset pois. Kyllähän näistä "viihdettä" syntyy, mutta en usko että A on itsekään lopulta tyytyväinen kun näkee omaa toimintaansa. Ja Hai, joka vaikuttaa melko mukautuvalta luonteelta, pyörii kuin puolukka kun ei tiedä miten päin olisi. Ei ole reilua.
Kyllähän Hai on ihan kuin kala vedessä. On oppinut tään pelin päälle ja kuittailee ihan samalla mitalla. Ei tuota nyt miksikään tossuksi voi kutsua.
Eikä kukaan ole kutsunutkaan. Ihmeen lempeästi ottaa noi rouvan häröilyt. Luulen kuitenkin, että hän etsii ohjelmasta puolisoa eikä mitään sparrauskaveria.
Vierailija kirjoitti:
Jakson 6 lopun seuraavassa jaksossa-klipin perusteella tämä irstas terapeuttiasiantuntija Tapani kyselee sitten jaksossa 7 liian henkilökohtaisia ja liian intiimejä asioita ihan seuraan.
Eikös Tapsa ole seksuaaliterapeutti? Eli ihan omaa työtään tekee. Tuskinpa homoseksuaali saa mitään kiksejä heteroparien seksistä.
Ennakkoon katsojat: ovatko Anna ja Hai virallisesti lähteneet jo kuvausten aikana eri teille?
Mielestäni tämän formaatin pitäisi vaatia, että viettävät kesän tiiviisti yhdessä. Jos eivät näin tee, se on sopimusrikko sanktioineen. Eihän tässä ole muuten mitään järkeä. Joku kerta vielä kaikki parit eroavat häämatkan jälkeen. Siinäpä sitten tuotannolle kiperä tilanne kehitellä kontenttia loppuihin jaksoihin 😂 Sarja random sinkkujen kesänvietosta, johon kuuluu koiran ulkoiluttamista ja kaverin kanssa kaffella käymistä? Jännitys huipussaan 😂
Hyvä parisuhde saadaan aikaiseksi niin, että molemmat miettii joka päivä, että mitä hyvää minä tänään tuon tähän parisuhteeseen. Pas ka parisuhde saadaan aikaiseksi niin, että vähintään toinen miettii joka päivä, että minä minä voin tänään saada (itselleni ja tarpeilleni) tästä parisuhteesta. Tulipa nyt vaan mieleen tämmönen vinkki. Enkä oo ees Kanala.
Onkohan supermielenkiintoista suppailua tiedossa.
Olisikohan ollut parempi, että Hai olisi "naitettu" toisen ei- suomalaisen kanssa?
Jos ohjelmaan hakeneet vastailevat vaatimuksiin löyhästi: joo joo, kyllä käy sellainen ja tälläinen, (kunhan vaan pääsen ohjelmaan/naimisiin).
Eli epätoivoista hakemista? Sieltä sitten saa mitä tilaa tai jotain mitä ei edes osannut odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakson 6 tapahtumien perusteella Matti vaikuttaa todellakin olevan autismikirjolla/ autisti.
Vitut. Ihan tavallinen, vähän nössö ukko.
Aika hyvähermoisesti kuitenkin otti rouvansa tilantarpeet. Ja pystyy avaamaan kelojansa kaikelle kansalle. Sanoisin, että ei ihan miltä tahansa nössöltä onnistuisi. Ottaisin töihin.
Annan ulkonäöstä tulee vähän mieleen muinaisen The 3some -yhtyeen laulaja ja tv:stäkin tuttu sisustussuunnittelija Milla Alftan. Samanlaiset kasvonpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Ennakkoon katsojat: ovatko Anna ja Hai virallisesti lähteneet jo kuvausten aikana eri teille?
Mielestäni tämän formaatin pitäisi vaatia, että viettävät kesän tiiviisti yhdessä. Jos eivät näin tee, se on sopimusrikko sanktioineen. Eihän tässä ole muuten mitään järkeä. Joku kerta vielä kaikki parit eroavat häämatkan jälkeen. Siinäpä sitten tuotannolle kiperä tilanne kehitellä kontenttia loppuihin jaksoihin 😂 Sarja random sinkkujen kesänvietosta, johon kuuluu koiran ulkoiluttamista ja kaverin kanssa kaffella käymistä? Jännitys huipussaan 😂
Ei olisi oikein vaatia Haita viettämään kesää Annan seurassa. Tuhoaisi Hain mielenterveyden.
Vierailija kirjoitti:
Annan ulkonäöstä tulee vähän mieleen muinaisen The 3some -yhtyeen laulaja ja tv:stäkin tuttu sisustussuunnittelija Milla Alftan. Samanlaiset kasvonpiirteet.
No ei kyllä oo. Kaikilla naisosallistujilla näyttää sitä paitsi olevan huulitäytteet, jotka ovat ihan passé.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä parisuhde saadaan aikaiseksi niin, että molemmat miettii joka päivä, että mitä hyvää minä tänään tuon tähän parisuhteeseen. Pas ka parisuhde saadaan aikaiseksi niin, että vähintään toinen miettii joka päivä, että minä minä voin tänään saada (itselleni ja tarpeilleni) tästä parisuhteesta. Tulipa nyt vaan mieleen tämmönen vinkki. Enkä oo ees Kanala.
Kyllä tämä sinun ajatelma kuulostaa suorastaan nerokkaalta verrattuna Kanalan käsittämättömiin lohkaisuihin mallia "Kahdesta tulee yksi ja yhdestä tulee kaksi".
Näin miehen näkökulmasta en oikein saa kiinni siitä minkä tyyppinen mies Annalle nyt sitten sopisi? joku todella sosiaalinen, itsevama ja dominantti? onko Hai liian "low energy" ja myötäilevä?
Mitäs mieltä hameväki on? ehkä te osaatte paremmin kertoa näistä miestyypeistä ehkä omankin kokemuksen kautta? miltä Hain kaltainen mies näyttäytyy? miten eroaa omaan makuun?
Anna puhuu välillä Haille niinkuin perehdytyksessä olevalle alaiselleen. Anna ottaa kaiken Hain sanoman arvosteluja itseään kohtaan ja syyllistää Haita, kun voi huonosti. Toivottavasti eroavat ja toivottavasti Hai selviää tästä ilman että oma itsetunto kärsii.
Toisaalta alkoi vähän naurattaa kun tuli niin elävästi mieleen se Kätevän emännän tää ei nyt kyl skulaa -sketsien naistyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä kommentoisi mitään seksiasioita tässä ohjelmassa. Sanoisin että sovittiin että me pidetään nämä asiat kahdenkeskisinä. Olisin varmaan tylsä osallistuja.
Samoin. Ainakin Tapsa olisi voinut ennen kameroita kysyä, onko ok, että hän kysyy seksin harrastamisesta. Liekö tehnyt niin.
Aika jännää, että kysyt. Olet omien sanojesi mukaan ollut samanlainen, mutta niin vain on elämääsi mahtunut toisia eläviä ihmisiä ja heidän juttujaan.
Rehellisesti: Vaikuttaa siltä, että Jenni on todella motivoitunut elämään parisuhteessa ja tuntuu tykkäävän Jyrkistä. Motivaatio ratkaisee. Eli kyllä.