Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
5801/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matille sopii parta. Matti ja Taina ovat ihan samalla tasolla myös fyysisessä viehättävyydessään, ihan tavallisia mukavannäköisiä ihmisiä. Ikävää, että Taina ei oikein vaikuta tosissaan yrittävän alkuihastuksen puutteen vuoksi, koska nämä kaksi olisivat varmaan voineet sopeutua ja kiintyä toisiinsa samaan tapaan kuin vaikka Vesa ja Sini. 

Vierailija
5802/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Matti on vain umpirehellinen mainitessaan kylmyydestään. Harva rohkenee myöntää että se oma ihmisyys ja tunne-elämä ei olekaan ihan niin lämmin, epäitsekäs ja rakastava. Vaatii rohkeutta paljastaa että joskus se oma etu on tärkeämpi kuin lähimmäisen. Itse koen samaistuvani Matin käsitykseen vaikka kuvittelen että minua pidetään hyvinkin lämpimänä ja toisia huomioon ottavana ihmisenä. Toinen asia mitä hämmästelen on jokaisen lauseen ja tilanteen analysointi ja märehtiminen. Uuvuttavaa! 

Hyvin kiteytetty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5803/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Anna painostaa noilla ärsyttävillä, toistuvilla

*mikä fiilis sulla nyt on* -kysymyksillään.

Ja sitten, kun toinen kertoo, että ihan hyvä, niin pläjäyttää oman tärkeämmän *no mulla on kyllä todella ahdistunut olo*, jota sitten pitää sen toisen hyvän fiiliksen kustannuksella lähteä tonkimaan syvyyksiä myöten.

Käsittelisi itse omat tunteensa, eikä peilaa koko ajan mitä se toinen fiilistelee.

Olisi vaan laittanut viestiä, tyyliin: ensi viikolla nähdään, otetaan rennosti ja tehdään jotain kivaa - ei stressiä!

Antaa ymmärtää olevansa niiiiin kauhean ymmärtäväinen ja analyyttinen ihminen, mutta tosi asiassa ei siedä toisenlaisia tapoja nähdä elämää eikä osaa mukauttaa omaa reagointiaan kulloisenkiin seuraan ja tilanteeseen.

Vierailija
5804/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Matti on vain umpirehellinen mainitessaan kylmyydestään. Harva rohkenee myöntää että se oma ihmisyys ja tunne-elämä ei olekaan ihan niin lämmin, epäitsekäs ja rakastava. Vaatii rohkeutta paljastaa että joskus se oma etu on tärkeämpi kuin lähimmäisen. Itse koen samaistuvani Matin käsitykseen vaikka kuvittelen että minua pidetään hyvinkin lämpimänä ja toisia huomioon ottavana ihmisenä. Toinen asia mitä hämmästelen on jokaisen lauseen ja tilanteen analysointi ja märehtiminen. Uuvuttavaa! 

Sama. Samaistuin täysin, koska minussa on myös pieni tunnekylmä ja itsekäs "kova ydin". Mutta siitä huolimatta käyttäydyn aina hyvin ja arvostavasti muita ihmisiä kohtaan, olen huolehtiva ja ystävällinen. Johtuu siitä, että HALUAN tehdä niin, silloinkin kun itselleni helpompaa olisi toimia itsekkäästi. 

Vierailija
5805/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi apua toi Hai.. ei voi sanoa toiselle tolleen mä kyllä varmaan miettisin monta kertaa ennen ku hakisin ohjelmaan jos oisin ope huoh. Sit naureskellen kertoo miten yläkoulussa jopa kiusattiin opettajaa. Haa haa so funny?? (Pyörittelen silmiä). Olen itsekin opettaja ja tollanen ois pahin turn off

Ja ketut. Rennosti elämään ja itseensä suhtautumaan kykenevä olisi nähnyt pointin kommentin takana, ja sanonut ihan vaan jotain: totta tuokin; nuoret osaa olla kyllä armottomia tuossa iässä, ja analysoin sitäkin ennen päätöstäni, mutta totesin sitten vaan *life is life* - katsotaan miten käy.

Ihan oikeassahan Hai kommentillaan oli.

Vierailija
5806/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin Hai olisi jossakin kohtaa sanonut Annaa Anna-Stinaksi. Olin kuulevinani tuon silloin kun katsoin jaksoa (telkkarin tahtiin), mutta silloin ajattelin, että ehkä kuulin väärin, mutta nyt tuo tuli uusintana kun sattui telkkari olemaan päällä ja kuulin sen uudestaan. Eipä sillä mitään väliä ole, kunhan kiinnitin huomiota. :)

Mutuilen, että Hai sanoi: "Anna, sinä, ...

En itse ole kuullut tuota ohjelmassa.

Ehkä vietnamin kielessä käytetään myös ilmaisua 'Nimi + sinä'?

Englanniksi puhutellessa sanotaan melkein aina henkilö nimi + sinä.

Suomeksi sanotaan vain joko 'sinä' tai nimi, ei molempia. Nimeä käytetään melkoisen harvoin ylipäätään, henkilöä itseään puhutellessa. Vain lapsia puhutellaan usein nimellä.

Hai puhui tuossa kohtauksessa

Ei muuta kuin joku kahlaa Espoon opetussivuston kaikki peruskoulut ja niiden yhteystiedot läpi ja katsoo onko Annaa tai Anna-Stiinaa.. 

Vierailija
5807/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten, kun toinen kertoo, että ihan hyvä, niin pläjäyttää oman tärkeämmän *no mulla on kyllä todella ahdistunut olo*, jota sitten pitää sen toisen hyvän fiiliksen kustannuksella lähteä tonkimaan syvyyksiä myöten.

Käsittelisi itse omat tunteensa, eikä peilaa koko ajan mitä se toinen fiilistelee.

Olisi vaan laittanut viestiä, tyyliin: ensi viikolla nähdään, otetaan rennosti ja tehdään jotain kivaa - ei stressiä!

Antaa ymmärtää olevansa niiiiin kauhean ymmärtäväinen ja analyyttinen ihminen, mutta tosi asiassa ei siedä toisenlaisia tapoja nähdä elämää eikä osaa mukauttaa omaa reagointiaan kulloisenkiin seuraan ja tilanteeseen.

tää on aika tyypillinen tuttu asetelma niille jotka ovat joskus ollut suhteessa, jossa on henkisen vallankäytön piirteitä. Muka viaton heitto ja selkeä viaton vastaus onkin koukku sen toisen pahan olon pyörittelyyn. Sen sijaan että sanoisi suoraan, että hei mua ahdistaa asia x. Ja tossa se slope on aika loputon mihin sitten luisutaan. nimim. itse vastaavassa suhteessa en loppuaikoina viitsinyt puhua enää mitään, mikä tahansa tavallinenkin vastaus oli portti johonkin tuntemattomaan showhun.

Vierailija
5808/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annalla on harvinainen taito näyttää todella negatiiviselta ja huonotuuliselta koko ajan, ihan siis jo fyysiseltä olemukseltaan ja ilmeiltään.

Nyt näetyn perusteella sitä miettii, ketähän tässä on haastateltu https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-ohjelmassa-a…

Ei kyllä tunnista samaksi

Vierailija
5809/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matille sopii parta. Matti ja Taina ovat ihan samalla tasolla myös fyysisessä viehättävyydessään, ihan tavallisia mukavannäköisiä ihmisiä. Ikävää, että Taina ei oikein vaikuta tosissaan yrittävän alkuihastuksen puutteen vuoksi, koska nämä kaksi olisivat varmaan voineet sopeutua ja kiintyä toisiinsa samaan tapaan kuin vaikka Vesa ja Sini. 

Matti on myös huolehtivainen pedin puolella. Näin kertoi eräs Matin ex, jonka mukaan Matti soittelee naisella kuin pianolla, pimputellen ja rimputellen juuri oikeista kohdista saaden aikaan sulosäveliä.

Et sinä Mattiseni tälläkään osakkeitasi nosta

Vierailija
5810/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia ajatuksia:

Taina: kaipaisi rajua kuntoilua, ehkä Annan johdolla Les Millssiä tai jotain. Tainassa on joku 30kg liikaa.

Matti: pieni reissu Turkkiin, missä tehdään hiusistutukset, joilla hoidetaan kalju pois. vaihtoehtoisesti sheivaa päänsä sängeksi.

Jenni ja Jyrki: heidän tulisi perustaa yhteinen firma vaikkapa pihviravintola, jolloin poistuu Jyrkin työpaikkaongelma ja samalla Jenni saa toteuttaa itseään pihvien parissa joka päivä. Jyrkin tulisi kuitenkin käydä pieni kurssi tyylin suhteen, sen lippikset ja mauttomat ja ruman väriset "tekniset paidat" pitäisi jättää punttisalille.

Hai: Hain tulisi tulla kaapista ja käydä deiteillä miesten kanssa.

Anna: Annan tulisi etsiä itselleen lihaksikas jännämies, joka hoitaisi hommat heti kättelyssä.

Oisit pitänyt ihan vain itselläsi 😂

Vierailija
5811/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ohjelmaa katsoessa tulee vuodesta toiseen mieleen kysymys:

antaako noi asiantuntijat noita parisuhteisiin liittyviä "viisaita ohjeitaan" kenellekään ohjelman ulkopuolella? 

Omaan korvaan kaikki asiantuntijoiden lausumat kuulostaa omaan korvaani niin älyttömiltä, että on vaikea kuvitella kenenkään oikeasti kuuntelevat tuollaisia kommentteja...

Vierailija
5812/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Jyrki ovat periaatteessa molemmat positiivisia ihmisiä. Jennillä on myös tiukempi ja vakavampi puoli joka tulee esiin. Molemmat höröttävät joka käänteessä ja tulee mieleen onko tämä todellista? Stadin tyylikäs ja urheilullinen Jenni ja Kotkan maalaispoika yhdessätoivon mutta en usko tähän. 

Vierailija
5813/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt näetyn perusteella sitä miettii, ketähän tässä on haastateltu https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-ohjelmassa-a…

Ei kyllä tunnista samaksi

Tuossa kun kuvaili mitä piirteitä EI halua miehessä olevan, kuvaili itsensä

Vierailija
5814/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma koostuu kolmesta komponentista:

1) neuroottisista pariskunnista

2) täysin osaamattomista asiantuntijoista

3) kokonaisuuteen täysin sopimattomista suomalaisista utopistisia parisuhdeskenaarioita sisältävien biisien sanoista

Seurauksena on traumatisoivia kokemuksia pariskunnille ja mielen solmuun saava kokemus katsojille.

Vierailija
5815/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kysyy Hailta kameran edessä kireällä äänellä, että mitkä on sun fiilikset ja sun tunteet ja päälle painostava tuijotus. Kerropa siinä sitten vapautuneesti ehkä vaikeistakin tuntemuksistasi. Miten ahdistavaa tuo on ollutkaan Haille.

Anna loukkaantuu, kun Hai ei kutsu häntä synttäreilleen. Anna epäilee, että Hai ei kutsunut häntä siksi, että hän olisi voinut kieltäytyä tulemasta ja se olisi ollut Haille pettymys. Tässä ajatustavassa on oikeasti jotain kieroa. Onko parisuhde Annalle jotain omituista, pimeää valtapeliä, jonka säännöt määrää ja tietää vain hän itse?

Vierailija
5816/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. so anny ja turn off... Onpas taas engelskaa. Nämäkin vois olla suomeksi.

Vierailija
5817/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutikset pärskähti siitä kun Taina oli saanut "lievän hermoromahduksen" ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
5818/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Hai, laittaisin viestin, että en halua tavata sinua enää koskaan.

Vierailija
5819/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida tämän kauden pareista kukaan jatkaa avioliittoa. 

Vierailija
5820/30018 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Hai, laittaisin viestin, että en halua tavata sinua enää kos

Ei sen tarvi koska Anna antoi sille kolmannen viikon kohdalla kenkää.

Ketju on lukittu.