Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Onkohan Annalla ROCD? Mielenkiintoinen ja surullinen ihmissuhteisiin liittyvä pakko-oireinen oireyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Hai olisi jossakin kohtaa sanonut Annaa Anna-Stinaksi. Olin kuulevinani tuon silloin kun katsoin jaksoa (telkkarin tahtiin), mutta silloin ajattelin, että ehkä kuulin väärin, mutta nyt tuo tuli uusintana kun sattui telkkari olemaan päällä ja kuulin sen uudestaan. Eipä sillä mitään väliä ole, kunhan kiinnitin huomiota. :)
Missä jaksossa ja tilanteessa? Kuulostaa oudolta. Miksi sanoisi tuollaisella väärällä nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin eilen noi kaikki jaksot kerralla.
Mulla tuli tosta Jennistä vähän sellainen olo että se on heti piikit pystyssä ettei vaan missään nimessä joudu "passaamaan" miestä ollenkaan omassa kodissaankaan. Mies mainitsee että joutuu pesemään pyykkiä niin tähän Jenni tokaisee topakasti jotain että " no sittenhän sinä peset pyykkiä" tms.
Jenni vaikuttaa olevan todella huolissaan ettei varmasti joudu tekemään mitään miehen eteen. Mutta sitten hän naureskelee kuinka joutuu viikkaamaan jyrkin vaatteet uudestaan, koska JYRKIN viikkaus ei kelvannut hänelle.
Mulle tuli todella ahdistava kontrolloiva ja narsistinen kuva Jennistä. Kamala sanoa näin ja toivon että oon väärässä. Jyrkistä en vielä osaa sanoa.
Jennihän toivoi sitä perinteistä miestä ja perinteinen mies tarkoittaa juuri sitä, että nainen tekee kaikki kotityöt.
No Jennin alkuperäinen toive varmaan oli pitkä komea ja hyvin toimeentuleva mies. Mies, jolla on työpaikka, säännölliset tulot ja auto. Ei mitään kovin mullistavaa siis. Sen sijaan hän sai lähes nelikymppisen, kaljuuntuvan ja lyhyehkön pätkätyöläisen, jolla ei ole säännöllisiä tuloja eikä autoa. Ja siis ei se miestä pahenna, ja Jyrki on oikein sopiva kumppaniehdokas - jollekin toiselle, mutta ei hän mitenkään Jennin toiveisiin istu. Tänä vuonna ei yksikään pari jatka. Hyvä, jos kestävät kitkutella kuvausten loppuun.
No aloitin nyt katsomaan.
Pakko sanoa, että Jyrkistä tuli vähän junttivibat. "Haluan, että nainen pitää kodin järjestyksessä ja kyllä mä siis auttelen siinä" - Kodin puhtaanapito ei ole mikään naisen oma projekti, jossa mies "vähän auttelee". Yhteinen koti on nimenomaan molempien projekti, josta huolehditaan yhdessä. Tietty jos naiselle sopii, että työpäivänsä jälkeen joutuu puunaamaan kaikki miehensä sotkut niin eihän siinä mitään.
Annasta ja Haista tuli mieleen jotkut hyvänpäiväntutut, jotka moikkaavat toisiaan aina salilla. Eivät sovi avioliittoon keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Hai olisi jossakin kohtaa sanonut Annaa Anna-Stinaksi. Olin kuulevinani tuon silloin kun katsoin jaksoa (telkkarin tahtiin), mutta silloin ajattelin, että ehkä kuulin väärin, mutta nyt tuo tuli uusintana kun sattui telkkari olemaan päällä ja kuulin sen uudestaan. Eipä sillä mitään väliä ole, kunhan kiinnitin huomiota. :)
Missä jaksossa ja tilanteessa? Kuulostaa oudolta. Miksi sanoisi tuollaisella väärällä nimellä.
Miten niin väärällä?
Eihän tässä ohjelmassa kaikkien oikeita nimiä ole kerrottu. On esiinnytty vaikkapa Aliisana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa syynätä koko ketjua läpi ja onko joku jo kommentoinut näin, mutta mua ihmetytti Hain meikkauskommenteissa eniten se kun nimenomaan tuntemani tanssijat ovat niitä isoimpia pakkelinaamoja, etenkin esityksissä se kuuluu ihan kulttuuriinkin että meikki näkyy kauas yleisöön asti :D Luulisi Hain siis nähneen paljonkin vahvasti meikkaavia naisia omassakin harrastuksessaan. Annan meikkityyli on mielestäni suht luonnollinen ja kynnetkin ihan siistit ja lyhyet. En sit tiedä kommentoiko Hai enemmänkin pistoshoitoja jne. meikkinä etenkin jos ne näkyvät livenä selkeämmin kuin kamerassa.
Missä olet nähnyt tai kuullun Hain kommentit? Ohjelmassa näytettiin vain Annan tulkinta ja lyhyesti, ilmeisesti enempi Hain ihmettelyä miksi kärpäsestä tuli härkänen.
Ja kyllä minäkin tunnen naisia, jotka meikkautuvat esim. televisioo
Sinähän se kirjoitit, että sillä olisi jotain tekemistä YLEISEEN ARKIMEIKKIIN, että joku esityksissä meikkaa.
Sama rautalangasta: SILLÄ EI OLE P*ASKANKAAN VÄLIÄ MITEN JOKU MEIKKAUTUU ESITYKSEEN TAI VAIKKA TELKKARIIN. IHMINEN ON TODELLA HUKASSA, JOS TYÖMINÄ SYÖ MYÖS ARKIMINÄN. TYÖSSÄÄN (TAI VAIKKA AMMATIKSEEN MM TASOLLA URHEILEVA) VOI MEIKATA, MUTTA SE EI OLE SELITYS SILLE EPÄVARMUUDEN TUNTEELLE, ETTEI USKALLA OVESTA ULOS ILMAN MEIKKIÄ!
Ymmärsitkö vai tarvitaano ratakiskoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa syynätä koko ketjua läpi ja onko joku jo kommentoinut näin, mutta mua ihmetytti Hain meikkauskommenteissa eniten se kun nimenomaan tuntemani tanssijat ovat niitä isoimpia pakkelinaamoja, etenkin esityksissä se kuuluu ihan kulttuuriinkin että meikki näkyy kauas yleisöön asti :D Luulisi Hain siis nähneen paljonkin vahvasti meikkaavia naisia omassakin harrastuksessaan. Annan meikkityyli on mielestäni suht luonnollinen ja kynnetkin ihan siistit ja lyhyet. En sit tiedä kommentoiko Hai enemmänkin pistoshoitoja jne. meikkinä etenkin jos ne näkyvät livenä selkeämmin kuin kamerassa.
Minä tulkitsin niin että on helpompi ottaa puheeksi joku yksittäinen konkreettinen tapahtuma (kynsien lakkaus), kuin ottaa puheeksi koko olemus ja eleet, jotka huutaa sitä että ulkonäkö on jatkuvasti mielessä!
Pää vinossa, hiukset aset
Olenkin vähän odottanut milloin keskustelu pääsee näihin asioihin.. Hai raapaisi vain pintaa ja palsta on sekaisin, vaikka Hai tuskin yritti muuta kuin varovasti tutustua. Hyvä puoli tässä on, että Anna paljasti heti karvansa.. tai siis luonteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TIEDÄTKÖ VAI LUULETKO, sen olevan väärä nimi? Jos onkin oikea nimi ja kutsumanimi on Anna? Esim minun kutsumanimi on lempinimi toisesta nimestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin eilen noi kaikki jaksot kerralla.
Mulla tuli tosta Jennistä vähän sellainen olo että se on heti piikit pystyssä ettei vaan missään nimessä joudu "passaamaan" miestä ollenkaan omassa kodissaankaan. Mies mainitsee että joutuu pesemään pyykkiä niin tähän Jenni tokaisee topakasti jotain että " no sittenhän sinä peset pyykkiä" tms.
Jenni vaikuttaa olevan todella huolissaan ettei varmasti joudu tekemään mitään miehen eteen. Mutta sitten hän naureskelee kuinka joutuu viikkaamaan jyrkin vaatteet uudestaan, koska JYRKIN viikkaus ei kelvannut hänelle.
Mulle tuli todella ahdistava kontrolloiva ja narsistinen kuva Jennistä. Kamala sanoa näin ja toivon että oon väärässä. Jyrkistä en vielä osaa sanoa.
Jennihän toivoi sitä perinteistä miestä ja perinteinen mies tarkoitta
Toiveet ja ihannekumppani harvoin kohtaa, koska vaatimuslistat tuppaa olemaan kohtuuttomat. Pitöisi yrittää tutustua ihmiseen omana itsenään ja sitähän tämä formaatti käsittääkseni yrittää, eli löytämään sen ihannekumppanin. Ehkä osallistujat ovatkin tehneet vaatimuslistan, kuin työhakemuksen ja odottivat sellaista?!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Annalla ROCD? Mielenkiintoinen ja surullinen ihmissuhteisiin liittyvä pakko-oireinen oireyhtymä.
Induvidualismi on selvästikin menettämässä arvoaan, kun jokaisen pitää löytää joku luokka mihin luokitella itsensä tai muut.
Mikäs sekopää tänne tuli huutamaan VERSAALEILLA? Hyvä sinänsä, että ohjelma herättää tunteita mutta kukin voisi yrittää kirjoittaa edes jokseenkin sivistyneesti erilaisista aiheista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin väärällä?
Eihän tässä ohjelmassa kaikkien oikeita nimiä ole kerrottu. On esiinnytty vaikkapa Aliisana.
Aliisa oli kyllä kuin ilmetty kolmosen meteorologi Liisa Rintaniemi.
Kukaan näistä pareista ei jatka. Kyllä ihmettelee näiden ns asiantuntioiden ammattitaitoa. Isäni on jalkapallovalmentaja no tottakait sille pönttö jalkapalloa intohimoisesti pitävä mies. Ihan oikeasti?
Kemin perunoista se äiti on ihan symppis, mutta tyttärestä näkee, että katsoo ohjelmia ennakkoon ja osaa kommentoida jakson tulevia tapahtumia ikään kuin omina oivalluksinaan. Selviytyjät-jakso (Krisun pudotus) oli selvästi katsottu Ruutu Plussasta. Myös aiemmilla kausilla Kemin tyttären kommenteista on kuullut, että jakso on jo nähty, vaikka esittääkin, että kaikki tulee mukamas yllätyksenä ja hän vain arvaa asiat oikein.
Uudehkoista perunoista se kolmen nuoren naisen (mukana kaksoset) sohva on puuduttavan tylsä. En näe, että heillä on ohjelmaan mitään annettavaa. Otettu mukaan varmaan vain siksi, että kaksi heistä kuuluu vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Kemin perunoista se äiti on ihan symppis, mutta tyttärestä näkee, että katsoo ohjelmia ennakkoon ja osaa kommentoida jakson tulevia tapahtumia ikään kuin omina oivalluksinaan. Selviytyjät-jakso (Krisun pudotus) oli selvästi katsottu Ruutu Plussasta. Myös aiemmilla kausilla Kemin tyttären kommenteista on kuullut, että jakso on jo nähty, vaikka esittääkin, että kaikki tulee mukamas yllätyksenä ja hän vain arvaa asiat oikein.
Uudehkoista perunoista se kolmen nuoren naisen (mukana kaksoset) sohva on puuduttavan tylsä. En näe, että heillä on ohjelmaan mitään annettavaa. Otettu mukaan varmaan vain siksi, että kaksi heistä kuuluu vähemmistöön.
Väärä ketju, pahoittelut! 😵
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli jo aiemmin keskustelua, olisiko noin sivulla 250. Voi hyvinkin olla ROCD.
T: ROCD:ia poteva
Anna oli häissä iloinen. Sen jälkeen todella mörkö. Vihaisen näköinen melkein koko ajan. Välillä tulee fiilis , että oliko häissä kuvattu ihan feikkiä. Eli pettyi heti mieheen.
Tänä vuonna oon ilahtunut siitä, että täytesanoja on hoettu erittäin vähän. Viime vuonna Riia, Julia ja Waltteri hokivat tavallaan ja niinku ihan kokoajan. Nyt on ollut vain muutama tavallaan-pohdinta itkuiselta Tainalta. Liekö johtunut viime vuonna siitä, että puhuvat päät selittivät puutaheinää tunnelukoista lämpimikseen. Jos tämä korreloi peen-puhumisen kanssa, ollaan vielä saatu totuudenmukaisia pohdintoja osallistujilta. 🤔🙏😄
Mikä olis kiinnostavin kausi katsoa noista maksullisesta Katsomossa olevista? Taitaa olla seiskakaudesta eteenpäin siellä. Olis jotain tekemistä uutta jaksoa odotellessa 😆