Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen haluaa tehdä paljon kotona juurikin siksi, että se tuo myös valtaa. Jos mies tekeekin ruoat, siivoaa yms. eli osallistuu paljon kotitöihin, nainen kokeekin itsensä tarpeettomaksi. Ei lainkaan niin harvinaista kuin kuvittelisi.
Ja lisäksi pitäähän sitä saada uhriutua jotta saa sympatiaa. Tuo uhriutuminen on naisilla todella yleistä.
En usko tuota ollenkaan. Luulen, että 99% naisista olisi mielummin se sohvalla makoilija ja passattavana olija, kuin se uhriutuja, joka saa yksin tehdä kaikki kotityöt. Kyllä siinä uhriutuisi mieskin, jos olisi naisen asemassa se kotiorja.
Monesti olen miettinyt millaista olisi elämä, jos ihan oikeasti saisi olla ihan vailla huota kaikista kotitöistä. Joku muu huolehtisi siitä, että aina on ruokaa jääkaapissa ja aina saa istua valmiiseen ruokapöytään. Joku siivoaisi sinun kodin säännöllisesti, il
Elämä on sellaista miksi sen järjestää. Jos sen järjestää tuollaiseksi niin sitä se sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen haluaa tehdä paljon kotona juurikin siksi, että se tuo myös valtaa. Jos mies tekeekin ruoat, siivoaa yms. eli osallistuu paljon kotitöihin, nainen kokeekin itsensä tarpeettomaksi. Ei lainkaan niin harvinaista kuin kuvittelisi.
Ja lisäksi pitäähän sitä saada uhriutua jotta saa sympatiaa. Tuo uhriutuminen on naisilla todella yleistä.
En usko tuota ollenkaan. Luulen, että 99% naisista olisi mielummin se sohvalla makoilija ja passattavana olija, kuin se uhriutuja, joka saa yksin tehdä kaikki kotityöt. Kyllä siinä uhriutuisi mieskin, jos olisi naisen asemassa se kotiorja.
Monesti olen miettinyt millaista olisi elämä, jos ihan oikeasti saisi olla ihan vailla huota kaikista kotitöistä. Joku muu huolehtisi siitä, että aina on ruokaa jääkaapissa ja aina saa istua valmiiseen ruokapöytään. Joku siivoaisi sinun kodin säännöllisesti, il
Tähän voisi vielä lisätä, että sitten , kun kerran vuodessa vaivautuisit tekemään perheelle ruuan tai leipoisit kakun saisit mieletöntä suitsutusta siitä, miten ihana olet, kun noi perhettäsi hemmottelet. Tai jos joskus veisit taaperosi hiekkalaatikolle leikkimään, niin olisit superhyvä vanhempi ja kumppanisi saisi olla ikionnellinen, kun on saanut noin ihanan puolison :D
Voi hyvänen aika. Täällä tuntuu olevan monta naista jotka tosiaan tekevät koko ajan ruuat, siivoavat yksin jne...lol...luulisi jo seurusteluaikana selviävän onko kumppani nahjus joka ei tee kotona mitään. Ihan itseään saa syyttää jos on tuossa tilanteessa. Meillä mies tekee ruuat ja siivoaa ihan oma-aloitteisesti, asiasta ei edes ole tarvinnut keskustella koska hän haluaa tehdä ruuat parempana kokkina ja nauttii siitä.
Anna on aivan liian korkeatasoinen ja kaunis Haille. Ei ihme, että poju on alkanut piikittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Anna on aivan liian korkeatasoinen ja kaunis Haille. Ei ihme, että poju on alkanut piikittelemään.
Fiksu Aallosta valmistunut liikunnallinen tietotekniikan maisteri ja neuroottisesti liikuntariippuvainen huonon omantunnon omaava opettaja
"Elämä on sellista miksi sen järjestää"...
Joo, mutta löytyykö tuollaista miestä, joka tuohon suostuu????
Vastaukseski ei kelpaa, että osta nuo palvelut. Eihän se aviomieskään niistä maksa vaan ne on ilmaispalveluja.
Mutta joo, tämä ei ole ketjun aihe joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Täällä tuntuu olevan monta naista jotka tosiaan tekevät koko ajan ruuat, siivoavat yksin jne...lol...luulisi jo seurusteluaikana selviävän onko kumppani nahjus joka ei tee kotona mitään. Ihan itseään saa syyttää jos on tuossa tilanteessa. Meillä mies tekee ruuat ja siivoaa ihan oma-aloitteisesti, asiasta ei edes ole tarvinnut keskustella koska hän haluaa tehdä ruuat parempana kokkina ja nauttii siitä.
Tämä ei ole ketjun aihe, mutta pakko vastata, kun naisia tästä asiasta syytetyään jatkuvasti. Asia ei ole noin yksinkertainen. Luulen, että lähes aina se mies seurusteluaikana tekeekin noita asioita, koska varmaan asuu omillaan ja sittenkin , kun muutetaan yhteen, mies vielä tekee osan kotitöistä, mutta asiat muutuu siinä VAIHEESSA, kun nainen synnytää ja jää vauvan kanssa kotiin. Sen jälkeen ei läheskään aina ole paluuta entiseen, vaan mies on äityisloman aikana ehtinyt tottua siihen, että nainen, totta kai tekee kotona kaiken, kun siellä kerran vauvan kanssa lojuu. Ja kun nainen lähtee takaisin työelämää, kotityöt jää edelleen naiselle. Näin se yleensä menee. Jos perheeseen ei tule lapsia työnjako pysyy yleensä niin, että molemmat tekee kotonakin. Poikkeuksia toki on. Joku mies voi nauttia ruuanlaitosta ja tekee sitä siksi. Naisen on yleensä pakko tehdä ruokaa perheelle, vaikka vihaisi koko hommaa. Jos nainenkin rakastaa ruuanlaittoa hän sen varmaan mielellään tekee eikä valita.
EI kukaan huolisi miestä, joka jo seurustelun alussa olisi sellainen, ettei tikku menisi ristiin, eikä osaisi itsestään huolehtia vaan naisen pitäisi käydä pesemässä miehen pyykit, kokota miehelle ja käydä siivoamassa tämän asunto jne.
En nyt jaksa syynätä koko ketjua läpi ja onko joku jo kommentoinut näin, mutta mua ihmetytti Hain meikkauskommenteissa eniten se kun nimenomaan tuntemani tanssijat ovat niitä isoimpia pakkelinaamoja, etenkin esityksissä se kuuluu ihan kulttuuriinkin että meikki näkyy kauas yleisöön asti :D Luulisi Hain siis nähneen paljonkin vahvasti meikkaavia naisia omassakin harrastuksessaan. Annan meikkityyli on mielestäni suht luonnollinen ja kynnetkin ihan siistit ja lyhyet. En sit tiedä kommentoiko Hai enemmänkin pistoshoitoja jne. meikkinä etenkin jos ne näkyvät livenä selkeämmin kuin kamerassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei!! Sinäkin Jenniseni. Tuo tsernobyl-kaappi, mikä ihmeen kontrollifriikki sinäkin olet. Sellaista ei todellakaan monella ole. Terve ihminen kestää epävarmuutta, se on sitä paljon puhutua resilienssia. Sitä nyt ei tunnu olevan yhdelläkään naisosallistujista.
Muutenkin olen saanut jo ihan tarpeeksi näistä neurootikoista, jotka vaativat itseltään jotain ihmeellistä täydellisyyttä. Oli kysessä sitten koulu, työ, ulkonälö, parisuhde. Ei, kukaan ei teiltä sitä vaadi, ei yhteiskunta eikä todellakaan miehet. Itse kehittelette päässänne näitä kohtuuttomia vaatimuksia. Ihmekös tuo, jos sitten mt-ongelmat lisääntyy kun ei osata relata.
Minusta tuo Tsernobyl-kaappi oli ihan hauska :D Mikäs siinä jos tuollainen tuo jollekin turvaa, en näe sitä kovin pahana vikana ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa syynätä koko ketjua läpi ja onko joku jo kommentoinut näin, mutta mua ihmetytti Hain meikkauskommenteissa eniten se kun nimenomaan tuntemani tanssijat ovat niitä isoimpia pakkelinaamoja, etenkin esityksissä se kuuluu ihan kulttuuriinkin että meikki näkyy kauas yleisöön asti :D Luulisi Hain siis nähneen paljonkin vahvasti meikkaavia naisia omassakin harrastuksessaan. Annan meikkityyli on mielestäni suht luonnollinen ja kynnetkin ihan siistit ja lyhyet. En sit tiedä kommentoiko Hai enemmänkin pistoshoitoja jne. meikkinä etenkin jos ne näkyvät livenä selkeämmin kuin kamerassa.
Missä olet nähnyt tai kuullun Hain kommentit? Ohjelmassa näytettiin vain Annan tulkinta ja lyhyesti, ilmeisesti enempi Hain ihmettelyä miksi kärpäsestä tuli härkänen.
Ja kyllä minäkin tunnen naisia, jotka meikkautuvat esim. televisioon, mutta siviilissä ovat luonnonkauniita itseänsä.
Ja aika harva urheilija meikkaa.. MM kisat on oma juttunsa, eikä Anna voi itseään heihin verrata..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet nähnyt tai kuullun Hain kommentit? Ohjelmassa näytettiin vain Annan tulkinta ja lyhyesti, ilmeisesti enempi Hain ihmettelyä miksi kärpäsestä tuli härkänen.
Ja kyllä minäkin tunnen naisia, jotka meikkautuvat esim. televisioon, mutta siviilissä ovat luonnonkauniita itseänsä
Voi kamalaa jos joku näistä sinun tuntemistasi oikeanlaisista naisista poiketen julkeaa meikata myös siviilissä eikä vain olla "luonnonkaunis" 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama jos nainen esim. alkaisi kyselemään heti pukeudutko usein niin tai noin - useimmat ihmiset olettaisi että taustalla on jonkinlainen huoli. Kysyjällä voi olla jotain tiedostettuja tai tiedostammia ennakkoluuloja, ettei toinen ihminen edusta omia arvoja.
Kuten kirjoitat, sinusta on sama.. kysyjällä tiedostettuja ennakkoluuloja = SINÄ loukkaannut, koska SINUN TULKINTASI on se, että kysyjällä on AINA ennakkoluuloja. Kommenttisi kertoo sinusta, ei Haista.
En ole koskaan loukkaantunut, jos vaimo on kysynyt meinasitko nuo kengät/paidsn tmv laittaa. Tietenkin on puhuttu, onko esim. kengät keliin nähden loppuun mietitty tai riiteleekö paitani väri hänen mekkonsa kanssa tmv. Kuinka pikkusieluinen ihminen loukkaantuu ULKOISEN ASIAN kommentoinnista. SINÄ ET OLE = VAATTEESI, AUTOSI, KOIRASI, LAUKKUSI YMS. Sinä olet sinä, ei sinua ole loukattu.
Riippuu paljon, millaisella äänensävyllä vaimosi kysyy, meinaatko laittaa nuo kengät. Sävy voi olla positiivisen utelias ja käytännön puoleen (säätila yms) huomion kiinnittävä. sama kysymys voidaan kysyä myös halventavasti.
Vaikka minä en ole laukkuni tai autoni, minun valintojeni, makuni, mieltymysteni, arvojeni arvostelu ei ole kunnioittavaa. Pikkusieluinen ihminen kommentoi toisen ulkoisia asioita. Miksi niitä on syytä kommentoida? Mitä tarkoitusta se palvelee? Miten lisää ihmisten yhteisymmärrystä?
Kaikista näistä voi siis olla positiivisesti kiinnostunut.
En ole kuullut Hain kommentteja, mutta perustökeröä on suhteen alussa kommentoida kynsien lakkaamisia ja kahvinjuomista.
Vierailija kirjoitti:
Täysin eri asia esiintymismeikki ja meikkaus arjessa.
Mitä tarkoitat , että Anna on liian korkeatasoinen Haille ? Enkä lähtisi nyt kauneudesta sanomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan samaa tanssilajia kuin Hai. West coast swing on paritanssi, jossa useimmat meikkaa samoin kuin mihin tahansa muualle esim. töihin tai muihin menoihin. Suomessa tanssiin ei liity esiintymisiä, johon kuuluisi runsaampi meikki.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulkitsin niin että on helpompi ottaa puheeksi joku yksittäinen konkreettinen tapahtuma (kynsien lakkaus), kuin ottaa puheeksi koko olemus ja eleet, jotka huutaa sitä että ulkonäkö on jatkuvasti mielessä!
Pää vinossa, hiukset aseteltu, tärkeilevä söpöilevä puhetyyli, kädet asento kädet edessä, kynnet jotenkin jatkuvasti esillä oudoissa asennoissa. Aurinkolasien käyttö seurassa, ilman aurinkoa. Korun, hiuksien ja niiden lasien jatkuva käpälöinti.
Ei tätä listaa voi sanoa. Vaan tyylikäs Hai otti puheeksi vain yhden konkreettisen teon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulkitsin niin että on helpompi ottaa puheeksi joku yksittäinen konkreettinen tapahtuma (kynsien lakkaus), kuin ottaa puheeksi koko olemus ja eleet, jotka huutaa sitä että ulkonäkö on jatkuvasti mielessä!
Pää vinossa, hiukset aseteltu, tärkeilevä söpöilevä puhetyyli, kädet as
Juu, naiset joiden käytös/eleet näyttävät siltä että ulkonäkö pyörii mielessä ja se on tärkeää, eivät viehätä yhtään.
Tuo käytös kadottaa kauneuden kokemuksen, sillä käytös ja näkemykset ovat ulkonäön yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat , että Anna on liian korkeatasoinen Haille ? Enkä lähtisi nyt kauneudesta sanomaan mitään.
Ihan nättiä ihmisiä molemmat. Ihan saman "tasoisia", jos näitä tasoja nyt halutaan käyttää.
Monesti olen miettinyt millaista olisi elämä, jos ihan oikeasti saisi olla ihan vailla huota kaikista kotitöistä. Joku muu huolehtisi siitä, että aina on ruokaa jääkaapissa ja aina saa istua valmiiseen ruokapöytään. Joku siivoaisi sinun kodin säännöllisesti, ilman, että koskaan tarvitsisi miettiä, että nyt on pakko siivota ja vaatteet löytyisi, kuin taikaiskusta puhtaina ja silitettyinä kaapista jne. Voisko ihanampaa elämää olla? Voisit lähteä harrastuksiin tietoisena siitä, että kotona kaikki rullaa ja kaikki ne työt jotka sinne jäi tekemättöminä on tehty valmiiksi.
Kyllä, jokainen nainen olisi mielummin tuo "vapaamatkustaja" kotona, kuin se, jonka harteille lähes kaikki hommat kasaantuu. Kyllä se paapottavan oleminen olisi tuhatkertaa ihanampaa, kuin se uhriutujana olo, joka ei ole ollenkaan mukavaa.