Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen haluaa tehdä paljon kotona juurikin siksi, että se tuo myös valtaa. Jos mies tekeekin ruoat, siivoaa yms. eli osallistuu paljon kotitöihin, nainen kokeekin itsensä tarpeettomaksi. Ei lainkaan niin harvinaista kuin kuvittelisi.
Ja lisäksi pitäähän sitä saada uhriutua jotta saa sympatiaa. Tuo uhriutuminen on naisilla todella yleistä.
Moni nainen ei halua tehdä kotonaan edes välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän hakijoilta kysellään , kun he hakevat ohjelmaan. Tuntuu , että joillakin näyttelijän lahjat tai ihan pokkana valehtelevat asiantuntijoille. Toisten pää nuppi ei näköjään kestä jos mies heittää nyt jonkun nega kommentin.
Todennäköisin ongelma on, että ihmiset vastaavat positiivisen kautta sen perusteella, mitä omasta mielestään ovat. Minä esimerkiksi vastaisin, että rakastan museoita ja taidenäyttelyitä, mikä on kyllä totta, mutta todellisuudessa en seuraa kumpaakaan maailmaa tarkasti ja käyn museossa TAI taidenäyttelyssä 1-2 kertaa vuodessa. Mutta vastauksestani saisi kuvan, että minulla on museokortti ja kierrän museoita ja näyttelyitä aktiivisesti.
Miten saatanassa musta tuntuu, että olen lukenut tämän saman kommentin jo 3x tässä ketjussa. Olenko tulossa hulluksi.
Minä katsoin tänään hääjaksot uudestaan, kun en ollut ihan mukana mistä täällä valitetaan. Niin siinä Tapsa sanoi saman lainin kaksissa eri häissä ja ajattelin että olen tulossa hulluksi. Voi olla että olen väärässäkin. 😃
Jyrkin ( Jennin puoliso) sanotaan olevan luokanopettaja. Luulisi töitä löytyvän kouluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimies on situationshipeissä tottunut dissaamaan naisia huomaamattomasti ja pitämään nämä epävarmoina. Lakkaatko usein kynsiäsi? Oletko koskaan ajatellut lopettaa kahvinjuonnin?
Pelimies yllättyy, jos joku nainen näkee heti sen läpi. Selittelee sitten hätäpäissään, että uteliaisuuttaan kyseli ja kommentoi. Jos oikein yllätetään, saattaa lipsahtaa jopa marttyyrivaihe hetkeksi päälle ja pelimies valittaa, että ilmeisesti hän tekee kaiken väärin.
Tuore ja raikas näkökulma asiaan! Pelimiesten oppaissa neuvotaan juuri tätä dissaamista. Naiset ovat tottuneet saamaan kehuja ja kun mies dissaakin naista he näkevät miehen haasteena ja käyvät mieheen kuumana.
Tähän kauteen voi olla käsikirjoitettuna vielä yksi jos toinenkin juonenkäänne (plot twist).
Ai naiset ovat tottuneet
Laki kyllä kieltää nykyään ulkonäön kommentoinnit (lue: myös kehut), koska kuulija voi ottaa sen seksuaalisena häirintänä.
Saa nähdä - tai toivottavasti en näe - mihin tämä sääntösuomi vielä joutuu. Tuleeko vessanpöntön käyttöönkin laki, niin ei tarvi siitä riidellä - nykynuoriso kun ei näytä osaavan keskustelu ja neuvottelutaitoja.
Jyrki on kertonut olleensa pitkässä parisuhteessa ennen tähän ohjelmaan lähtemistään.
Mihinkähän suhde kosahti? Likaiset pyykit/rahattomuus/ kaikki järjestyy- asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimies on situationshipeissä tottunut dissaamaan naisia huomaamattomasti ja pitämään nämä epävarmoina. Lakkaatko usein kynsiäsi? Oletko koskaan ajatellut lopettaa kahvinjuonnin?
Pelimies yllättyy, jos joku nainen näkee heti sen läpi. Selittelee sitten hätäpäissään, että uteliaisuuttaan kyseli ja kommentoi. Jos oikein yllätetään, saattaa lipsahtaa jopa marttyyrivaihe hetkeksi päälle ja pelimies valittaa, että ilmeisesti hän tekee kaiken väärin.
Tuore ja raikas näkökulma asiaan! Pelimiesten oppaissa neuvotaan juuri tätä dissaamista. Naiset ovat tottuneet saamaan kehuja ja kun mies dissaakin naista he näkevät miehen haasteena ja käyvät mieheen kuumana.
Tähän kauteen voi olla käsikirjoitettuna vielä yksi jos toinenkin juonenkäänne (plot twist).
Ai naiset ovat tottuneet
Nykylain mukaan ulkonäön kommentointi voi olla seksuaalista häirintää, joten pitää katsoa tarkkaan kenen kohdalla moisen riskin ottaa. Tämä sääntösuomi alkaa olla ihan mahdoton.
Mies voi olla tämmöinen. Pyydät tekemään jotain työtä. Ei tapahdu mitään.
Sitten kysymys: ai nytkö?
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on kertonut olleensa pitkässä parisuhteessa ennen tähän ohjelmaan lähtemistään.
Mihinkähän suhde kosahti? Likaiset pyykit/rahattomuus/ kaikki järjestyy- asenne.
Mikä on pitkä parisuhde? Siitä voi olla eri ihmisillä omat käsitykset. Minulle pitkä parisuhde tarkoittaa yli viittä vuotta. Sinä aikana ehtii jotakuin tutustua ja silti ei koskaan kukaan pääse täysin tuntemaan toista vaikka olisi yhdessä kymmeniä vuosia. Kaikilla on " salaisuuksia" joita ei koskaan jaa ainakaan kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tartuttu vaikka mihin, niin jännä kun ei Jennin komentteihin.
Kysyi Venetsian kanavasta jotenkin, onko tuo meri vai järvi. Ei tiedä eroa Venetsian Ja Venezuelan välillä. Olivat menossa häämatkalla katsomaan paikallista jalkapalloa ja toivoi Suomen voittavan.
Kajakista poistulo oli myös hauska, onko hän vähän höpsö ja toivoo miestä joka johtaa ja hoitaa asiat.
Mun korvaan Jennin jutut ovat olleet ihan tolloja alkuesittelyistä lähtien. Ällistyttää tai iskee myötähäpeä. En osaa nähdä edes huumorina. Kiva, jos puoliso tykkää; sehän se olis tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että naista pidetään huumorintajuttomana, jos loukkaantuu tuosta Sieppi-vitsistä, kun veikkaan, ettei moni tuoresulhanen olis sulattanut morsiamen suusta, että Brad Pittiä odotin... 🤔
Tuon 60 v äijänkäppyrän käytön jonakin yleisenä miesesimerkkinä voisi jo oikeasti lopettaa. Näyttää nykyään mummolta kasvoistaan. Käyttäkää vaikka Henry Cavillia esimerkkinä, siinä on aidosti sellainen mies, että varmasti lähes kaikki pitävät häntä komeana ja miehet kadehtivat häntä.
Tuo Henry ei säväytä. Ian Somerhalder näyttää siltä miltä miehen pitääkin. Ja ne ihanat silmät, niitä voisi tuijottaa tuntikausia :)
Paul Mescal on silmänilo.
Tämä on Ensitreffit alttarilla -ketju. Perustakaa oma eri ketju.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen haluaa tehdä paljon kotona juurikin siksi, että se tuo myös valtaa. Jos mies tekeekin ruoat, siivoaa yms. eli osallistuu paljon kotitöihin, nainen kokeekin itsensä tarpeettomaksi. Ei lainkaan niin harvinaista kuin kuvittelisi.
Ja lisäksi pitäähän sitä saada uhriutua jotta saa sympatiaa. Tuo uhriutuminen on naisilla todella yleistä.
Höpö höpö. Minä en ainakaan tuntisi itseäni tarpeettomaksi, vaikka mies kokkailisi ja siivoaisi aina. Käyttäisin sen ajan kaikkeen mukavaan, kuten soittamiseen ja lukemiseen tai kävisin lenkillä. Uhriutuminen varmaan on yleistä, kun joutuu kaiken yksin tekemään. Kyllä siinä uhriutuisi mieskin jos kaikki kotityöt joutuisi aina yksin tekemään ja nainen makoilisi sohvalla odottamassa valmista. Nyt on vain hyvä siitä syyttää naisia, kun naiset kuitenkin monessa huushollissa edelleen on se työjuhta vaikka ei haluasi.
Täälläkin toisista ketjuista saa lukea, miten kovasti miehet uhriutuu jos pitäisi jotakin kotona tehdä, kun kaikki kotityöt on kuulema naisten hommia.
Moni mies uhriutuu, vaikka ei tee ensimmäistäkään kotityötä.
Joku on tässä ketjussa edellä mainostanut Markuksen ja Johannan pitkää parisuhdetta. Olivat naimisissa sellaiset 4 vuotta, en tuota kovin pitkäksi suhteeksi sanoisi.
Se on hyvä että Hai osoitti jo tässä vaiheessa olevan hieman juntti. Ei ihme että on jäänyt sinkuksi. Kysyikö Anna komentteja ulkonäköönsä?
Anteeksi kun kritisoin Tainan ulkonäköä aiemmin.
Hän on kaunis ja just sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pitkä parisuhde? Siitä voi olla eri ihmisillä omat käsitykset. Minulle pitkä parisuhde tarkoittaa yli viittä vuotta. Sinä aikana ehtii jotakuin tutustua ja silti ei koskaan kukaan pääse täysin tuntemaan toista vaikka olisi yhdessä kymmeniä vuosia. Kaikilla on " salaisuuksia" joita ei koskaan jaa ainakaan kumppanille.
Minä lasken pitkän suhteen vähintään kaksinumeroiseksi, ilman pilkkua ja vuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän hakijoilta kysellään , kun he hakevat ohjelmaan. Tuntuu , että joillakin näyttelijän lahjat tai ihan pokkana valehtelevat asiantuntijoille. Toisten pää nuppi ei näköjään kestä jos mies heittää nyt jonkun nega kommentin.
Todennäköisin ongelma on, että ihmiset vastaavat positiivisen kautta sen perusteella, mitä omasta mielestään ovat. Minä esimerkiksi vastaisin, että rakastan museoita ja taidenäyttelyitä, mikä on kyllä totta, mutta todellisuudessa en seuraa kumpaakaan maailmaa tarkasti ja käyn museossa TAI taidenäyttelyssä 1-2 kertaa vuodessa. Mutta vastauksestani saisi kuvan, että minulla on museokortti ja kierrän museoita ja näyttelyitä aktiivisesti.
Miten saatanassa musta tuntuu, että olen lukenut tämän saman kommentin jo 3x
En ymmärrä, saman lainin?
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että Hai osoitti jo tässä vaiheessa olevan hieman juntti. Ei ihme että on jäänyt sinkuksi. Kysyikö Anna komentteja ulkonäköönsä?
Jankkaavat ihan liikaa tästä, tai sitten sitä korostetaan ohjelmassa. Minusta tylsää.
Jennillä on alkaa olla astia täynnä. Jotain futishullutusta päätti sietää, koska huonot puolet jäävät siihen, asia ok. Mutta näin ei sitten ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaavat ihan liikaa tästä, tai sitten sitä korostetaan ohjelmassa. Minusta tylsää.
Johtuiskohan ihan siitä että ohjelmassa ei nyt ihan liikaa ole muuta puhuttuvaa?
Ja lisäksi: kun muut ei osaa yhtä hyvin, ei apuakaan oteta vastaan. Silti: miksi mun aina pitää kaikki hoitaa? 😭🤣