Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

X
4801/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain kahvinjuontikysymys oli kieltämättä hassu. Mutta minussa se olisi herättänyt vain uteliaisuuden, mistä toisen päähän juolahtaakin kysyä noin randomia asiaa. Eli olisin varmaan vastannut ensin että en aio lopettaa ja sitten avoimen uteliaasti ihmetellyt, mikä sai kysymään moista.

Olisin vastannut "En. Mutta siitä tulikin mieleen, että oletko koskaan ajatellut maalata kotonasi jotain seinää vihreäksi."

Tai olisi vastannut. Enpä tiedä, mutta miten muuten on sinun suhteesi riisinsyöntiisi ja sen aiheuttamiin ilmastokriiseihin ?

Vierailija
4802/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy kommentoida etten ole kiinnittänyt mitään huomiota Tainan hiuspantoihin tai edes muista hänen pitäneen mitään sellaista. Täytyypä seurata seuraavassa jaksossa mistä kohu johtuu.

En minäkään ole naisena kiinnittänyt huomiota. Enkä ymmärrä miksi ne ovat joillekin kommentoijille ongelma. Tuntuu, että täällä kirjoittelee joku nuori tiktok-/jodel-käyttäjä, jota kovasti huvittaa "vääränlaisen" pannan pitäminen.

Minä kiinnitin huomiota. Ajattelen, että on söpön näköinen ja arvostan uskallusta pukeutua niin kuin itse tahtoo. Kun kyse ei ole mistään loukkaavasta, esim. liian epäsiististi tai paljastavasti pukeutumisesta.

Muuten en ole ohjelmaa seurannut... ei vaineskaan. :)

Nainen 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa mennä vähän liian pitkälle tuo Jyrkin mollaaminen. Hänet on leimattu jo työttömäksi retkuksi, joka makoilee Jennin sohvalla päivät pitkät jalkapalloa kytäten kaikilta mahdollisilta kanavilta, jotka tietysti Jenni maksaa. Kun Jenni tulee töistä ruokakasseja raahaten ja aloittaa pihvin paiston, Jyrki auttaa kotitöissä eli vie sukkansa pyykkikoriin. Päivällisen jälkeen jyrki lähtee kylille Jennin autolla, eikun Jennin pitää olla kuskina, koska jyrki on särpinyt koko päivän olutta. Jenni vie Jyrkin jalkapallo-otteluun ja antaa kaljarahaa mukaan.

Näinkö se menee? 

Vierailija
4804/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa mennä vähän liian pitkälle tuo Jyrkin mollaaminen. Hänet on leimattu jo työttömäksi retkuksi, joka makoilee Jennin sohvalla päivät pitkät jalkapalloa kytäten kaikilta mahdollisilta kanavilta, jotka tietysti Jenni maksaa. Kun Jenni tulee töistä ruokakasseja raahaten ja aloittaa pihvin paiston, Jyrki auttaa kotitöissä eli vie sukkansa pyykkikoriin. Päivällisen jälkeen jyrki lähtee kylille Jennin autolla, eikun Jennin pitää olla kuskina, koska jyrki on särpinyt koko päivän olutta. Jenni vie Jyrkin jalkapallo-otteluun ja antaa kaljarahaa mukaan.

Näinkö se menee? 

Jotakuinkin noin tulevaisuudessa, ellei Jenni ymmärrä lempata Jyrkiä ajoissa pihalle.

Vierailija
4805/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö se menee? 

eikun täällä leikiteltiin kauhuskenaarioilla, Jenni sen toki sitten päättää että haluaako ottaa riskin vai ei. Hän selkeästi haki jonkinasteista provider-tyyppistä miestä ja tuotanto ymmärsi tämä sitten sillä tavoin. Vai oliko tää tosiaan Kanalan juoni kun tykkää futiksesta niin paljon kuten joskus aiemmin joku uumoili..että katsotaan kuinka käy.

Vierailija
4806/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeet parit

4807/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minua ihmetyttää, mikä on Tainalla päässään lähes koko ajan tuo ihmeellinen häkkyrä? Onko se olevinaan hiuspanta ja onko tuollaiset muotia? Minusta se on lähinnä koominen, terveisin vanhanaikainen.

Se on ihan tyylikäs. Tuollaisia on usein Ruotin kuningashuoneen naispuolisilla jäsenillä. Silvia niitä harrastaa.

Vierailija
4808/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy kommentoida etten ole kiinnittänyt mitään huomiota Tainan hiuspantoihin tai edes muista hänen pitäneen mitään sellaista. Täytyypä seurata seuraavassa jaksossa mistä kohu johtuu.

En minäkään ole naisena kiinnittänyt huomiota. Enkä ymmärrä miksi ne ovat joillekin kommentoijille ongelma. Tuntuu, että täällä kirjoittelee joku nuori tiktok-/jodel-käyttäjä, jota kovasti huvittaa "vääränlaisen" pannan pitäminen.

Väärin. Olen täyttänyt 70 ja mainitsin ensimmäisenä Tainan ihmeellisestä pääkoristeesta.

Vierailija
4809/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaraati on päättänyt, että Anna on huono ja piste. Porukalla haukutaan. Kunnon kiusaamismeininkiä ja samoin nuo ulkonäkökommentit. Hävetkää.

Vierailija
4810/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajattellut koko "muhkupantaa" ennen kuin luin näitä. Taina on töissä päiväkodissa ja siellä tuollainen panta on kätevä, pirtsakka ja lapset tykkää. Itsekin olen töissä päiväkodissa ja mullakin on pari hiuspantaa, ei vielä tuollaista "muhkupantaa" tosin. Tuskin Tainan ja Matin suhteeseen hiuspanta vaikuttaa hiuksenhienostikaan.

Vierailija
4811/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jenni haluaa olla hellan ja nyrkin välissä, niin hakee vaan kuntosalilta jonkun mopokerholaisen tai akimannisen. Niillähän on tunnetusti massia niin että pakastin on sitten täynnä setelirullia. 

Vierailija
4812/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkäis, jos tuore miesystävä kommentois jotain, että käyttää liikaa meikkiä tms muuta ulkonäköä arvostelevaa. Ymmärrän Annaa.

Vierailija
4813/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki Hain ja Annan keskustelusta:

Anna: Mitä jos käviskin niin, että mä käyn sun kans tanssimassa ja huomaan, ettei se ole mua varten. Kuinka iso deal breaker se olisi?

Hai: Jos mut pakotettais lopettamaan tanssiminen, niin se olisi deal breaker...

Anna keskeyttää kireästi: En mä puhunut siitä. Mä puhuin siitä, että jos mä en kiinnostu. Mä en oo viemässä sulta mitään pois. Älä mieti sitä.

Hai: Mä olin just pääsemässä tohon...

Anna: Okei. Sori, mä vähän kiihdyin.

Tämän perusteella en usko Annan väitteitä muistakaan "loukkauksista".

Tämä! Ja istuu aurinkolasit silmillä. Anna on koko ohjelman historian vaikein ihminen. Tuollaisen kassa olisi ihan mahdotonta elää! On niin komplekseja täynnä koko nainen, että seuraava osoite pitäisi olla ensitreffit psykiatrin kanssa...

Tätä ennen olen pitänyt Roosaa tämän ohjelman historian vaikeimpana ja inhottavimpana ihmisenä, mutta nyt Anna vetää kyllä pohjat.

Vierailija
4814/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Jenni on liian kiinni lapsuudenperheessään ja varsinkin isässään. Isä saattaa hyvinkin sotkeutua liikaa tyttärensä ihmissuhteisiin, varsinkin kun isä on ns. vaikuttajahahmo. Jennilläkin alkaa olla tuossa iässä tuleva kriisi siitä, että lapsia pitäisi hankkia ja pitäisi saada hyvin tienaava puoliso.

Tuo tsernobyl-kaappi ja yleensäkin hänen tarkat sääntönsä kertovat pätemisen tarpeesta. Jenni on nauravainen ja vähän hassukin, mutta Jyrkillä oli kyllä vähän mielenkiintoinen ilme kun Jenni kysyi, että onko sullakin tämmöinen 😀.

Itse en Jyrkin autottomuutta pidä pahana. Ilmeisesti hän on pärjännyt hyvin ilmankin, esim. pyöräilee. Noissa maaseutukaupungeissa se onkin helppoa. Autosta on yllättävän paljon kuluja.

Vierailija
4815/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Tainalle sopii se hiuspanta. Törkeetä haukkumista.

Vierailija
4816/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla on sellainen olo, että jos Jyrki elättäisi Jennin, niin siinä ei olisi mitään ongelmaa Jennin mielestä. Mitä ihmettä? Kai nyt parisuhteessa ja avioliitossa elätetään itsensä ja toisensa, yhdessä.

Et ymmärrä jutun pointtia. Uskon, että pääpointti siinä Jennin itkussa liittyy perheen perustamiseen. 

Ei noin epäkypsän mitään perhettä kannata perustaa. En ymmärrä miksi nämä ihmiset ovat ylipäänsä hakeutuneet koko ohjelmaan. 

kyllä taloudellinen puoli on aika tärkeä perheen perustamisessa. Pahimman skenaarion mukaan Jennin tulot mammalomalla tai jopa hoitovapaalla laskee, Jyrki makoilee työttömänä sohvalla ja odottaa palvelua vaimoltaan vauvan lisäksi. Jackpot?

Kun ajatusmaailma on tuo, niin eipä ihme, että syntyvyys laskee kuin lehmän häntä.

Kaksi ihan normaalipalkkaista ihmistä, ja ei muka ole niin vakaa talous että uskaltaisi lapsia hankkia! 

Vierailija
4817/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa työskentely tosiaan "selittää" pannan. Itsekin valitsin lasten kanssa työskennellessäni pörröisiä, söpöjä asusteita, teddyä tai feikkikarvaa. Lapset tykkää sellaisesta ja pyöreistä, pehmeistä muodoista.

Vierailija
4818/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on todella kaunis ja upea kroppa. Uskon, että ohjelma ei ole hänen edukseen ja leikkauksilla saatu näyttämään ihan muulta mitä ehkä oikeasti on. 

Vierailija
4819/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ihmiset eivät tajua, että tässä on viimeinen oljenkorsi ehkä saada se oma perhe ja lapsi(a)? Miksi silti pitää olla se täydellinen ihminen, jota ei tullut vastaan oikeassa elämässäkään. Tuskin tulee jatkossakaan. Se on harvojen etuoikeus.

Vierailija
4820/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa työskentely tosiaan "selittää" pannan. Itsekin valitsin lasten kanssa työskennellessäni pörröisiä, söpöjä asusteita, teddyä tai feikkikarvaa. Lapset tykkää sellaisesta ja pyöreistä, pehmeistä muodoista.

Taina ei työskentele ohjelmassa lasten kanssa. 

Ketju on lukittu.