Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
4121/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Hai onkin puhunut esimerkiksi entisistä kumppaneistaan, niin todennäköisesti on puhunut niin, että miten ne kokemukset ovat muokanneet häntä. Ei mitään yksityiskohtaisia romanttisia kertomuksia. Jos mä haluaisin aidosti tutustua toiseen, niin ei mua haittais jos entisistä kumppaneista ja mitä heistä on oppinut, puhutaan. Tuskinpa Hai on kerskuillut kuinka monen naisen kanssa on ollut ennen Annaa. Kyllä menneisyydestä pitää pysytä puhumaan. Anna on vaan emotionaalisesti niin umpijäässä ja lukossa, ettei hän pysty saman syvyyden keskusteluihin kuin Anna. Heti on kuormittavaa.

*KUIN HAI.

Olipas kamalaa suomen kieltä. No ehkä siitä selvän saa.

(sama)

Vierailija
4122/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta pysyä mukana tässä keskustelussa vaikka joka päivä lukisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Anna vaikuttaa tosi rasittavalta. Kaikki asiat pitää ylianalysoida.

Vierailija
4124/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai on perseestä. Ei Annakaan mikään timantti ole, tyypillinen kasvatustieteilijä mutta huh tuo Hai..

Vierailija
4125/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hai on ehkä vähän sosiaalisesti kömpelö, josta Anna sittne triggeröityy. Esim Hain kysymys "ootko ajatellu lopettavasi kahvin juontia?" on aika outo ja töksäyttävä. Hai tuskin tarkoittaa sillä pahaa, mutta kuulija ottaa sen silleen, että "onko mun kahvin juonnissa jotain vikaa?"

Emmehän me tiedä mitä ja miten Hai oli asian ilmaissut. Meillä on vain Annan versio asiasta.

Jos multa joku kysyis että oonko ajatellut lopettaa kahvin juontia, niin vastaisin joko "olen" tai "en ole" enkä alkaisi analysoimaan mitä piilotarkoituksia kysymykseen mahdollisesti sisältyy 😄

Vierailija
4126/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan Venezuelassa.

Vierailija
4127/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yx naikkonen haluaa omaa aikaa mut sit menee just tohon ohjelmaan.

Vierailija
4128/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo Anna on päässyt ohjelmaan tai miksi edes haki siihen ? Jos pää noin sekaisin niin paikan olisi voinut saada joku muu. Ei kivaa Haille.

Vierailija
4129/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui Anna on kyllä liian laiha. Ei näytä terveeltä. Jenni on nätti ja mukavan iloinen. 

Vierailija
4130/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Annalle kävi ilmi häämatkalla, ettei ole täysin Hain tyyppiä. Hain naisihanne puhtoinen, meikitön urheilullinen naapurintyttö. Anna ei kestä ajatusta, ettei ole kumppaninsa silmissä täydellinen, koska on itselleen niin vaativa ja pyrkii täydellisyyteen. Nuo Hain avautumiset voi liittyä kovaan kuriin lapsiudessa, Anna miettii onko Hai sopiva lastensa isäksi jos hänellä ns. aasialainen kasvatus....

Näistä asioistahan meillä on ainoastaan Annan näkökulma. Hai on ollut yhtä hämmentynyt kuin me katsojatkin.

Ja tuskin akateemisesti koulutettu ja kuutta kieltä puhuva Hai jumittaisi missään tiukoissa, saati "aasialaisissa" raameissa. Työkaverit ja kaveripiirikin todennäköisesti kansainvälistä ja avarakatseista porukkaa. 

Vierailija
4131/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.8.2016 10:08

Antti Muurisella pyyhkii hyvin uudessa työpaikassaan HIFK:ssa. Hän on saanut joukkueen pelin piristymään ennen keskiviikkoiltana pelattavaa tulikuumaa Stadin derbyä, ja myös yksityiselämään kuuluu hyvää: mestarivalmentajan tytärpuoli seurustelee HIFK:n keskikenttämiehen Xhevdet Gelan kanssa.

Pitää paikkansa, kyllä he seurustelevat, mutta en minä heitä juuri näe. He viettävät nuorten elämää. Nätti pari, ei siinä mitään, Muurinen kertoi.

Puhutaanko tuossa Jennistä?

Kyllä. Antilla on kaksi poikaa ja sitten Jenni

Ma  ttu patjaa

Meatarivalmentajan TYTÄRPUOLI. Eli nykyisen vaimonsa tytär.

Eikö Jenni ole hänen oma tyttärensä?

Vierailija
4132/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyyköhän Anna mahdollisen seksinkin jälkeen Hailta, että "Miten sä Hai nyt arvoisit sun suoriutumista tästä tehtävästä?"

Just näin, en yhtään ihmettelisi. 😂

Vierailija
4133/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan isän dödö, kun tuntuvat olevan niin läheisiä.

Vierailija
4134/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää Hai:ta jotenkin hyvänä tyyppinä ja symppiksenä koska suomalaisilla on tapana ajatella aasialaisista jopa oudonkin ruusuisesti. 

Vierailija
4135/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkihän näyttää ihan hyvältä tässä häämatkajaksossa

Vierailija
4136/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Annalle kävi ilmi häämatkalla, ettei ole täysin Hain tyyppiä. Hain naisihanne puhtoinen, meikitön urheilullinen naapurintyttö. Anna ei kestä ajatusta, ettei ole kumppaninsa silmissä täydellinen, koska on itselleen niin vaativa ja pyrkii täydellisyyteen. Nuo Hain avautumiset voi liittyä kovaan kuriin lapsiudessa, Anna miettii onko Hai sopiva lastensa isäksi jos hänellä ns. aasialainen kasvatus....

Näistä asioistahan meillä on ainoastaan Annan näkökulma. Hai on ollut yhtä hämmentynyt kuin me katsojatkin.

Ja tuskin akateemisesti koulutettu ja kuutta kieltä puhuva Hai jumittaisi missään tiukoissa, saati "aasialaisissa" raameissa. Työkaverit ja kaveripiirikin todennäköisesti kansainvälistä ja avarakatseista porukkaa. 

Aasialainen kasvatus on hyvin autoritäärinen ja vanhanaikainen mm fyysinen kuritus normaalia. Ehkä Hailla jäänyt traumoja tästä. Voi toki olla sivistynyt, mutta pelkää että stressitilanteessa (kyllä pikkulapsiarki vaatii hermoja) toistaa lapsuuden kaavaa... Anna opettajana myös pelkää tätä 

Vierailija
4137/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hai on ehkä vähän sosiaalisesti kömpelö, josta Anna sittne triggeröityy. Esim Hain kysymys "ootko ajatellu lopettavasi kahvin juontia?" on aika outo ja töksäyttävä. Hai tuskin tarkoittaa sillä pahaa, mutta kuulija ottaa sen silleen, että "onko mun kahvin juonnissa jotain vikaa?"

Emmehän me tiedä mitä ja miten Hai oli asian ilmaissut. Meillä on vain Annan versio asiasta.

Jos multa joku kysyis että oonko ajatellut lopettaa kahvin juontia, niin vastaisin joko "olen" tai "en ole" enkä alkaisi analysoimaan mitä piilotarkoituksia kysymykseen mahdollisesti sisältyy 😄

Eli et kysyisi vaikka "en, mitenniin?" Vai "en" ja keskustelu jäisi siihen tönkösti.

Vierailija
4138/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ei kyllä tosiaan ole laitetun näköinen. Hailta tosi tyhmä kommentti. Tuo määrä miten Anna laittautuu on mielestäni todella vähäinen ja melko tyypillinen ja normaali mitä suomessa on.

Vierailija
4139/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Haista aika kontrolloidun kuvan, sanoi Anna. Aika yllättävä kommentti.

Vierailija
4140/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan on hyvin suomalainen nainen. Enemmän vetäytynyt ja varovainen. Hain aasialaiset kulttuuri taustan kyllä huomaa ja ei ehkä ole yhtä sensitiiivinen. Heillä menee aika pahasti ristiin

Ketju on lukittu.