Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmästynyt miten yleisesti täällä tulkitaan tuki ja turva rahaksi ja materiaksi. Minäkin toki toivoisin tukea ja turvaa, mutta minulle se olisi ennen kaikkea henkistä tukea, rakkautta, hyväksyntää, kuuntelemista, ymmärtämistä ja auttamista eri askareissa. Luulen, että Jyrkikin ajatteli herkkänä ja tuntevana ihmisenä tällaisia asioita. Niitähän avioliittovalassakin luvataan, myötä- ja vastoinkäymisissä. Jenni haki vain myötämäkeä.
Rahapuolta voi sitten fiksata eri tavoin, yhdessäkin, mutta turvallista oloa ja rakkautta ei voi ostaa.
Ja olen kyllä naisena aina ollut itsellinen, taloudellisestikin, eikä tulisi mieleen asettaa rahaa tunteiden ja rakkauden edelle. Sellainen suhde olisi hirveä, jossa ei olisi henkistä tukea ja turvaa, vaikka rahaa olisi miten paljon.
Sitä tukea ja turvaa ei Jenni osannut antaa, vaan oli paniikissa koko ajan ja petti Jyrkin joo, jatketaan, eiku ei sittenkään. Ei voi tuolla tavalla viik
Noin puhuu ihminen kellä on talous turvattu tai perse niin auki ettei mitään järkeä.
Nykymailmassa ei tarvi tapella leijonia vastaan. Tulevaisuus turvataan rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos pitäs valita Miikka vai Jyrki niin ehdottomasti Miikka.
Se miika oli kyllä kamala.
Ai. Minusta se Miia oli herttainen. Niin kuin Piakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania, fiksuja tyyppejä kaikki osallistujat. Ihan kamala ohjelma.
En kyllä kuvailisi Tainaa ja Annaa kovin fiksuiksi ja ihaniksi. Haita ja Mattia kylläkin. Ja naisista Jenniä.
Siellä sohvalla kun nyt lopussa istuivat, niin kyllä Anna, Hai ja Taina oli ne fiksuimmat. Matti ja Jyrki(jyrki syystäkin) ja jennikin oli kuin myrkyn nielleet. Matissa en kyllä nää mitään ihmeellisen ihanaa. Tavallinen suomalainen perusjössikkä.
Anna, Hai ja Taina oli iloisia ja onnellisen tuntuisia. Heitä oli ilo katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jyrki varmasti löytää kohta puolison. Niinhän se parin kauden takainen Miikkakin löysi, niin eiköhän tää ea julkisuus avita myös Jykää. On kuitenkin luonteeltaan paljon Miikkaa mukavampi.
Se miika oli kyllä kamala. Naamakin hapan, kuin sitruuna. Jyrki sentään on enimmäkseen hymyilevä ja muutenkin kiltti tyyppi, vaikka omat vikansa olikin. Miika oli todella rasittava.
Puoli vuotta aikaisemmin, ennen kuin lapsi syntyi, Miika vielä haki seuraa. Moni ihmetteli, kenen se lapsi oli.
Sarjassa on ollut sekä Miika että Miikka. Voisitteko hyvät ihmiset olla tarkkoja siitä, kummasta oikein puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kaudesta jäi mieleen yksi sana: Riittämättömyys.
Toivottavasti tuotantotiimi valitsee seuraavalle kaudelle enemmän empaattisia tunneihmisiä, joista kukaan ei vaadi toisiltaan materiaalisia saavutuksia. On karua katsottavaa jos rakastumista aletaan puntaroida järki edellä.
Karua se on katsoa kun porukka rakastuu ilman järkeä. Sitten valitetaan miten lasten isä on sitä ja tätä vaikka ITSE ON VALINNUT juuri tuon henkilön lastensa isäksi.
Ainakin Jyrki vaikutti tyypiltä, joka tykkää olla lasten kanssa. Jos lasten hankkimista suunnittelisin niin pitäisin sitä paljon tärkeämpänä asiana kuin vimpan päälle tehtyä taloudellista varautumista kaikkeen.
L
Älä nyt pilaa hyvää mustamaalausta. Hänhän on selvästi meedio ja katsoo kaiken kristallipallostaan, asiakkaana Jenni ihan himpun verran painostamassa että saadaan Oikea näkymä. Tai sitten palloa käyttelee Jenni itse.
Tuotanto ei näyttänyt kun J&J saivat hääkuvan.
Seksilelujen lahjoitus näytettiin ja niistä piti vielä puhua puoli jaksoa.
No huulten täydennykset menneet ainakin överiksi. En myöskään ymmärrä nykyajan ripsienpidennys villitystä. Ripset kuin ovimatto ja muuten pliisussa suomalaisessa peruspärstässä.
Nykymailmassa ei tarvi tapella leijonia vastaan. Tulevaisuus turvataan rahalla.
Niinpä.Ne jotka sanoo ettei raha ole tärkeää on niitä joilla sitä aina on. Sen tärkeyden huomaa sillä sekunnilla kun raha loppuu ja mietit mistä saat ruokaa huomenna. On epärehellisyyttä kieltää rahan merkitys. Raha ei tee onnelliseksi mutta satavarmasti köyhyys tekee onnettomaksi. Siis oikea köyhyys , ei mikään "en pääse etelään lomalle tänä vuonna"-köyhyys. Kun mietit yön syönkö huomenna tarpeeksi vai ostanko lapselle pipon niin kellään ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksiköhän jenspa myy asuntoaan
onko löytäny miehen muuttaa yhteen
onko se mies jykä
Jenni vaihtaa parempaan asuntoon. Ei oo ukkoa.
Eiks tämäkin jo kerro omaa kieltään. Mimmi on 30v ja nyt ostamassa 3 omistusasuntoa ja taas kalliimpaa.
Miksi asua kalliisti? Ei asunto ole mikään kovin hyvä sijoitus. Omat rahani ainakin pistän ihan muuhun kuin kalliimpaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kaudesta jäi mieleen yksi sana: Riittämättömyys.
Toivottavasti tuotantotiimi valitsee seuraavalle kaudelle enemmän empaattisia tunneihmisiä, joista kukaan ei vaadi toisiltaan materiaalisia saavutuksia. On karua katsottavaa jos rakastumista aletaan puntaroida järki edellä.
Karua se on katsoa kun porukka rakastuu ilman järkeä. Sitten valitetaan miten lasten isä on sitä ja tätä vaikka ITSE ON VALINNUT juuri tuon henkilön lastensa isäksi.
Ainakin Jyrki vaikutti tyypiltä, joka tykkää olla lasten kanssa. Jos lasten hankkimista suunnittelisin niin pitäisin sitä paljon tärkeämpänä asiana kuin vimpan päälle tehtyä taloudellista varautumista kaikkeen.
Aika moni muukin tykkää olla lasten kanssa. Jopa sellaiset ihmiset k
Hohhoijaa, vakuutusmyyjät ovat päässeet töistä ja keskustelu on täynnä sitä samaa tuubaa kuin jo viikkoja. Kausi on päättynyt, tämän paschanjauhantaketjun saisi poistaa.
onkohan jykä keksiny teslan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jyrki varmasti löytää kohta puolison. Niinhän se parin kauden takainen Miikkakin löysi, niin eiköhän tää ea julkisuus avita myös Jykää. On kuitenkin luonteeltaan paljon Miikkaa mukavampi.
Se miika oli kyllä kamala. Naamakin hapan, kuin sitruuna. Jyrki sentään on enimmäkseen hymyilevä ja muutenkin kiltti tyyppi, vaikka omat vikansa olikin. Miika oli todella rasittava.
Puoli vuotta aikaisemmin, ennen kuin lapsi syntyi, Miika vielä haki seuraa. Moni ihmetteli, kenen se lapsi oli.
Sarjassa on ollut sekä Miika että Miikka. Voisitteko hyvät ihmiset olla tarkkoja siitä, kummasta oikein puhutte.
Miika on huumorintajuton vain autoista tajuava puunaama ja Miikka oli varsin boheemisti elävä endurokuski joka asui jossain ihme talossa in the middle of nowhere.Hässiskeli siellä Henniä kunnes kyllästyi mimmiin.
No se Miikka, jolla oli se karvainen koirasohva ja kummallinen itseväsätty sohvapöytä jostain auton moottorista, oli kyllä sellainen kummallinen vauvamies. Jotenkin vaikutti ettei käynyt ihan täysillä piuhoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän molemmat päihitä Jyrkin. Olen varma ettei kumpikaan alkais rahaa lainata uudelta kumppanilta. Se vippaaminen on hyvin paha, niin wt meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle miksi sähköasentaja tekee Kotkassa vaatekaupan myyjä hommia? Kun Kotkassa on tilanne jossa sähkäreitä haetaan teollisuuteen Oulusta,Kuopiosta, Helsingistä ja ympäri Suomea?
Lähtöpalkka ilman lisiä 8h päivällä olis jo reilusti yli Jyrkin viime vuoden tulojen?
Jos ei ole tehnyt niitä sähkärin hommia työkseen koskaan, tai viimeksi yli 15 vuotta sitten, ei ole enää mitään kuuminta hottia alan työmarkkinoilla, vaikka kuinka olisi olevinaan työvoimapula.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee miksi jenni on niin kiinni isässään vieläkin. 30v kysyy isältä mielipidettä hakea ohjelmaan. Kysyy isältä mielipidettä miehestään. Kysyy isältä mielipidettä asunnoistaan.
Ja isä soitti häämatkalle joka v itun päivä!
Outoa ja sairasta.
Isä ja tytär saman näköisiä irvikissoja
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto ei näyttänyt kun J&J saivat hääkuvan.
Seksilelujen lahjoitus näytettiin ja niistä piti vielä puhua puoli jaksoa.
Mehukkaampaa sisältöä ja saivat sponsoria varten piilomainontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle miksi sähköasentaja tekee Kotkassa vaatekaupan myyjä hommia? Kun Kotkassa on tilanne jossa sähkäreitä haetaan teollisuuteen Oulusta,Kuopiosta, Helsingistä ja ympäri Suomea?
Lähtöpalkka ilman lisiä 8h päivällä olis jo reilusti yli Jyrkin viime vuoden tulojen?
Kaikki eivät tee päätöksiään pelkän rahan perässä. Toisille on tärkeämpää, että elämä sujuu mukavasti, laskut tulee maksettua ja on aina elättänyt itsensä. Onpahan kuitenkin sekin koulutus, jos vaikka työttömyys joskus uhkaa.
No miks tää tsubba dui on opiskellut sähkäriksi ylipäätään?
Ja kyllä mä näkisin et mukavampaa olisi tehdä vaan 1 työtä ja tienata siitä niin paljon että rahat riittää seuraavaan tiliin. Vs 2 työtä ja Pepa auki kuun lopussa.
Kerrankos sitä opiskelee ammatin, joka ei sitten nappaakaan? Tai hakee jonnekin kun on pakko hakea, ja tuonne sattui pääsemään. Exäni valitsi ensimmäisen opintopaikkansa sillä perusteella, että päätti muuttamaan kotoaan pois. Jyrkin tapauksessa tuo tuskin oli syy, mutta osoittaa, että syita voi olla todella monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmästynyt miten yleisesti täällä tulkitaan tuki ja turva rahaksi ja materiaksi. Minäkin toki toivoisin tukea ja turvaa, mutta minulle se olisi ennen kaikkea henkistä tukea, rakkautta, hyväksyntää, kuuntelemista, ymmärtämistä ja auttamista eri askareissa. Luulen, että Jyrkikin ajatteli herkkänä ja tuntevana ihmisenä tällaisia asioita. Niitähän avioliittovalassakin luvataan, myötä- ja vastoinkäymisissä. Jenni haki vain myötämäkeä.
Rahapuolta voi sitten fiksata eri tavoin, yhdessäkin, mutta turvallista oloa ja rakkautta ei voi ostaa.
Ja olen kyllä naisena aina ollut itsellinen, taloudellisestikin, eikä tulisi mieleen asettaa rahaa tunteiden ja rakkauden edelle. Sellainen suhde olisi hirveä, jossa ei olisi henkistä tukea ja turvaa, vaikka rahaa olisi miten paljon.
Sitä tukea ja turvaa ei Jenni osannut antaa, vaan oli paniikissa koko ajan ja petti Jyrkin joo, jatketaan, eiku ei sittenkään. Ei voi tuolla tavalla viik
No, no, no. Jyrkihän se lupasi turvaa. Vaimolleen, kaikessa, kaikissa elämän myrskyissä. Älä ny käännä Jennin syyksi.