Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan pitkä Jyrki on? Jenni kertoo instagramissa olevansa 159,5 cm ja näyttävät esim. hääkuvassa Jyrkin kanssa suht saman pituisilta. Ja ei siis pahalla Jyrkiä kohtaan, eihän hän asialle mitään voi. Monet naiset vaan tuntuvat vaativan jotain väh. 180 cm pituutta mieheltä, voi olla että osittain vaikuttanut myös siihen miksi Jyrki ollut 10 vuotta sinkkuna.
Jennillä oli korkeapohjaiset lenkkarit hääkenkinä. Tais olla viel tuplapohjat. Eli niillä sai n pituutta liki 10cm.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on taas mukana joku miesvauva, joka kuvittelee saavansa puolisokseen unelmiensa sometähtösen ja sitten kiukuttelee, eikä pysty salaamaan, että ei pidä puolison ulkonäöstä.
Kas vaan. Aivan eka sivulla jotenkin osuva kommentti👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla että Jennin isä on auttanut asunnon hankinnassa.
Jenni on valitettavasti konttollifriikki ja bäjän kuitenkin aliarvioi Jyrkiä ja hönen tekemisiään
Eikä edes saattaa vaan isä on auttanut. Jennin sometilien perusteella ei olisi mahdollista hankkia nuorena kerrostaloasuntoa Helsingistä. Yhdessäkin postauksessa juhlii, että sai vakityön Glitteristä (varmaan myyjän töitä), ja että jatkossa häntä näkee vähintään 2 pvä/vk siellä töissä.
No ei ole mitään Glitter-päivitystä. Vuonna 2018 lähtenyt nordeasta ja alkanut opiskella apv-tutkintoa (sijoituspalvelututkinto).
Ja vieläkin opinnot siltä osin kesken. Se siitä määrätietoisuudesta.
No miksi ihmeessä ei pääsisi?
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä ei pääsisi?
Nordean töihin vastavalmistuneena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä oli mielestäni ihan tilava ja viihtyisä asunto. Muistaakseni parilla miehellä tässä ohjelmassa on ollut yksiö jossa puutarhakalusteet.
Enpä usko, että Jenni oli aidosti ihastunut Jyrkiin missään kohtaa, aluksi oli ihastunut vaimona olemiseen. Luulen, että sisimmässään tiesi jo häämatkalla ettei suhde jatku, enkä häntä syytä.
Ihan samaa mieltä. Ymmärrän Jenniä ja hänen valmis miestoivettaan myös. Jos on itse varautunut perustamaan perheen ja vaikka säästänyt esim. sitä varteen,tapaakin miehen jolla tämä kaikki on hoitamatta,pitää säästää,hankkia työpaikka jne. Siihen menee monta vuotta ennenkun nämä asiat on kunnossa ja monet maksan sulle palkkapäivänälainaukset. He ovat vaan ihan eri tilanteissa,Jyrkille sopii paremmin samalainen kumppani kun itse on. Jennille taas se nsvalmis mies
Sanonut tämän aiemminkin. Mä tapailin Helsingissä ton ikäluokan naisia pari vuotta kun olin sinkku. Kyllä Jenni olis ollut todella hyvä vaihtoehto kun niihin naisiin vertasi.. Oli joko YH äitejä tai 30v teinejä suurimmaksi osaksi. Hyvin hyvin harvalla oli mitään omaisuutta tai mitään ajatustakaan miten sitä voisi saada. Rahat meni botoxiin, kynsiin, vaatteisiin ja biletykseen.
Jenni olis kelvannut mulle hyvin. Mä olen varmaan valmis mies. On sijoitus kämppä, auto, mökki ja oma asunto.
Tainan mielestä "he vaikuttivat erikseen fiksuilta, mutta yhdessä tyhmiltä".
Niinkö? Minusta Matti vaikutti fiksulta sekä erikseen että yhdessä. Ahdistuneesta nuorikosta en sanoisi samaa, enkä mitään.
Toivottavasti Hailla on jo uusi notkea tanssipartneri, ja muutenkin mukava ja miellyttävän ulkomuodon omaava kuten Hai ansaitseekin ikävän ja turhauttavan ETA-kokemuksensä jälkeen.
Hävyttömän oli ehkä Taina, yritti koko ajan vihjata ja vakuuttaa että Matti on tehnyt jotain pahaa. Mulkoili silmäkulmastaan Mattia ja tuhansia itkua ja piti sitä uskomatonta terapiaulinaa, ettei tarvitsisi sanoa mitään asiallista. Matti ei saanut näiltä asiantuntijoilta mitään tukea, vain potkuja päähän. Ala-arvoista heiltä ja Tainalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on valitettavasti konttollifriikki ja bäjän kuitenkin aliarvioi Jyrkiä ja hönen tekemisiään
Eikä edes saattaa vaan isä on auttanut. Jennin sometilien perusteella ei olisi mahdollista hankkia nuorena kerrostaloasuntoa Helsingistä. Yhdessäkin postauksessa juhlii, että sai vakityön Glitteristä (varmaan myyjän töitä), ja että jatkossa häntä näkee vähintään 2 pvä/vk siellä töissä.
No ei ole mitään Glitter-päivitystä. Vuonna 2018 lähtenyt nordeasta ja alkanut opiskella apv-tutkintoa (sijoituspalvelututkinto).
Eikä ilmeisesti myöskään muuta
On ollut palveluneuvojana nordeassa, siihen merkonomintutkinto ihan ok. En tiedä miksei voisi ilman suhteita päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan pitkä Jyrki on? Jenni kertoo instagramissa olevansa 159,5 cm ja näyttävät esim. hääkuvassa Jyrkin kanssa suht saman pituisilta. Ja ei siis pahalla Jyrkiä kohtaan, eihän hän asialle mitään voi. Monet naiset vaan tuntuvat vaativan jotain väh. 180 cm pituutta mieheltä, voi olla että osittain vaikuttanut myös siihen miksi Jyrki ollut 10 vuotta sinkkuna.
Jennillä oli korkeapohjaiset lenkkarit hääkenkinä. Tais olla viel tuplapohjat. Eli niillä sai n pituutta liki 10cm.
Googletin muita kuvia, ovat niissäkin suht saman pituisia (hääkuvassa Jenni itse asiassa pidempi) vaikka Jennillä matalat kengät. Veikkaan että Jyrki just ja just yli 160 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ilmeisesti myöskään muuta
Tiedän monta jotka ovat päässeet suoraan koulu penkiltä, ilman mitään suhteita. Muutama oli työharjoittelussa aiemmin. Joten ei ole erikoista lainkaan.
Kuka näistä ei tykännyt venyvästä juustosta?
Tiedän monta jotka ovat päässeet suoraan koulu penkiltä, ilman mitään suhteita. Muutama oli työharjoittelussa aiemmin. Joten ei ole erikoista lainkaan.
Minä tiedän kaksi. Toinen pääsi harjoittelun kautta, ja veikkaan että sukunimikin vähän painoi vaakakupissa ja toinen suoraan isänsä suhteiden ansiosta. Niin ja kummallakin on tietysti tradenomin tutkinto. Joten sanoisin, että vastavalmistunut merkonomi tarvitsee jotakin muutakin kuin paperit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vieläkin opinnot siltä osin kesken. Se siitä määrätietoisuudesta.
Ei tainnut olla lukupäätä tarpeeksi edes tuon maksullisen lisäkurssin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä oli mielestäni ihan tilava ja viihtyisä asunto. Muistaakseni parilla miehellä tässä ohjelmassa on ollut yksiö jossa puutarhakalusteet.
Enpä usko, että Jenni oli aidosti ihastunut Jyrkiin missään kohtaa, aluksi oli ihastunut vaimona olemiseen. Luulen, että sisimmässään tiesi jo häämatkalla ettei suhde jatku, enkä häntä syytä.
Ihan samaa mieltä. Ymmärrän Jenniä ja hänen valmis miestoivettaan myös. Jos on itse varautunut perustamaan perheen ja vaikka säästänyt esim. sitä varteen,tapaakin miehen jolla tämä kaikki on hoitamatta,pitää säästää,hankkia työpaikka jne. Siihen menee monta vuotta ennenkun nämä asiat on kunnossa ja monet maksan sulle palkkapäivänälainaukset. He ovat vaan ihan eri tilanteissa,Jyrkille sopii paremmin samalainen
Oletko muka sinkku vielä? "valmiit paketit" menee yleensä kuin kuumille kiville...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. Ymmärrän Jenniä ja hänen valmis miestoivettaan myös. Jos on itse varautunut perustamaan perheen ja vaikka säästänyt esim. sitä varteen,tapaakin miehen jolla tämä kaikki on hoitamatta,pitää säästää,hankkia työpaikka jne. Siihen menee monta vuotta ennenkun nämä asiat on kunnossa ja monet maksan sulle palkkapäivänälainaukset. He ovat vaan ihan
En. Pari v olin sinkku. Ennenkuin löytyi riittävän hyvä mimmi.
Minkä takia Jenni itsestään on puhunut olevansa päämäärätietoinen jos kerran koulutus on jäänyt ammattikoulutasolle ja myöhemmin maksulliset kurssitkin kesken. Turhaan kohteli Jyrkiä huonosti.
Taina selvästi väärässä mielentilassa tuonne lähtenyt alunperinkään.
Anna paransi käytöstään onneksi loppuakohden.
Kyllä pankkeihin pääsee töihin tiskille ja verkkoviestien aspaan merkonomit ja ylioppilaat.
Kausi oli harmillisen huono.
Eniten jäi harmittamaan Matin osuus. Tytöksi valittu traumat käsittelemättä jättänyt ihminen. Olisi pitänyt tarkentaa ettei Matilla ole tähän mentaaliseen romahdukseen osaa eikä arpaa.
Ei kukaan "suorapuheinen ihminen" kuitenkaan kestä, jos hänelle itselleen puhutaan suoraan. Näin se vaan on.