Asettaako puolisosi puhelimen aina pöydälle näyttö alaspäin? Hän todennäköisesti salaa sinulta jotain.
Tuo on varmin tapa välttää se että huomaisit epäilyttävät puhelut tai viestit.
Kommentit (26)
Puhelin on helpompi ottaa käteen oikein päin, jos se on pöydällä näyttö alaspäin.
Minä laitan puhelimen aina pöydälle näyttö alaspäin, koska 1) ruudulle vilkkuu häiritsevästi uusia ilmoituksia 2) jos kömpelyyksissäni pudotan jotain puhelimen päälle niin ainakaan ei heti mene näyttö pskaksi.
Mulla on tapana laittaa aina noin. Joka paikassa. Töissä, kotona, kaikkialla. En yksinkertaisesti vaan halua, että push-ilmoitukset näkyy muille. Ne on omaa yksityisyyttäni. Ei ole mitään salattavaa.
Minulla on suojakuoret puhelimessa ja pistän ne kiinni kun pistän puhelimen pöydälle. En tietääkseni salaile mitään, mutta haluan puhelimen säilyvän ehjänä.
Joo ei. Pidän puhelinta näyttö alaspäin, ettei se häiritse keskittymistä siihen mitä sitten olenkin sillä hetkellä tekemässä. Kumppanista en edes tiedä miten päin sillä on puhelin, koska se on aina sen tietokonepöydällä enkä hengaile siellä. Sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että puhelin on ylsityisomaisuutta enkä esim omille kavereilleni viestiessä tykkää siitä, jos kuulen heidän miestensä tai varsinkaan lastensa lukeneen mun viestit sieltä, jos niissä on mun henkilökohtaisia asioitani. Samoin en koe, että mun ystävieni asiat kuuluisi mun kumppanilleni.