Onko täällä joku joka pitää käärmeistä, mikä on lempikäärmeesi?
Kommentit (9)
Tykkään eniten viljakäärmeistä, asiaa varmaan vaikuttaa se että niitä on mulla ollut lemmikkinä ihan pikkulapsesta asti
Mä tykkään, mutta en ottais lemmikiks, ihan vaan sen takia, että mä en nää siinä mitään ideaa, että joku elävä olento makaa akvaariossa päivät, mä en saa siitä mitään irti, eikä varmaan se itse käärmekkään.
Hienoja eläimiä kylläkin. Meillä lännessä on muunneltu käärmeen alkuperäinen henkinen symbolimaailma myös ihan kokonaan, se on vääristelty ja laitettu näyttämään siltä, että käärme edustaa kaikkea pahaa. Oikeasti se ei ole niin.
Käärme edustaa kaikkea muuta kuin pahaa. Sille on syynsä, miksi käärmeen logo edustaa kaikkea parannusta.
Mä muistan kun mä koin mun henkisen heräämisen aikoinaa, mä näin paljo unia käärmeistä, mä uin niiden keskellä, ne ei koskaan vahingoittanu mua, vaikka mä pelkäsin...
Mä tajusin, että se vaan symboloi mun uudistumista ja puhdistumista.
<3
Sateenkaariboa on todella kaunis käärme. Ehkä joku päivä meiltä löytyy sellainen, nyt lemmikkinä on viljakäärme.
Vaskitsa ei ole käärme mutta sellainen tumma ja vaskenhohtoinen on kyllä aika hieno.
Verkkopyton on kyllä upea ja Musta Mamba jotenkin kiehtova. En kyllä haluaisi kumpaakaan kuin lasin läpi katsella.
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen tarha- eli rantakäärme on hienoin :).
Ne on kyllä symppiksiä ja kun näkee keltaiset korvat niin tietää heti että vaaraton ja leppoisa tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaatii olla käärmeenystävä?
Minusta ei olisi.
Kotimainen tarha- eli rantakäärme on hienoin :).