Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka käytätte viikonloppuisin alkoholia, eikö teillä ole henkisesti paha olo kun heräätte taas uuteen viikkoon?

Vierailija
25.08.2024 |

Jos juotte pe ja/tai la niin eikö ole hirveä masentava tai ahdistunut tms. olo su? Tai jos juotte vielä sunnuntainakin niin millaista on ma?

Eikö olisi mukavampaa ja henkisesti ja ruumiillisesti lempeämpää itselle jos ette joisi ollenkaan? Koko pitkä viikonloppu raikasta ja rauhallista olemista, mukavaa puuhailua?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla "ystävä" yrttimiehen piilokavala provo.

Eikun poistoon vaan. Vaikka varmuuden vuoksi, idc.

Vierailija
2/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan aina morkkiksen seuraavana päivänä ja vaikkei todellista syytä olekaan.

Tämän vuoksi juon noin kerran kuussa. En halua useammin olla maassa ilman syytä.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuudellakin voi käyttää Alkoa 

Vierailija
4/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään eroa olotilassani, join sitten alkoholia viikonloppuna tai en. 

Vierailija
5/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutamasta kaljasta morkkis tulisi?

Vierailija
6/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ei ole. Minä vastustan kaikkia päihteitä, mukaan lukien "yrtit".

Vastaapa nyt vain kysymykseen.

Ap

Vierailija
7/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa kyllä. Käytännössä odotat viisi päivää viikonloppua vesi kielellä, ettei tarvitse mennä töihin ja kun se viikonloppu vihdoin koittaa, huomaat ettei ole mitään mielekästä tekemistä, eikä ketään kelle soittaa.

Vierailija
8/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut sen yhden puolen litran oluttölkin saat*nallisia vaikutuksia.

Vierailija
9/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille tule alkoholista yhtään minkäänlaista krapula-ahdistusta. Minulle tulee, mutta puolisolleni ei.

Vierailija
10/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! Jään seuraamaan.

Vierailija
11/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juon kohtuudella joten ei vaikuta mitenkään. Sanoisin, että se on pitemminkin nettoplussa.

Vierailija
12/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma lepäillään duuniissa ja otetaan kevyesti. Keskiviikkona uudet tumut ja torstai kevyesti duunissa.

Kunnes koittaa pe/la tumut ja su loivarit.

Vierailija
13/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Päihteiden vastustus on niin helppoa kun päihteitä sanotaan paheiksi. Ne ovat myös nautintoaineita jonka takia niitä käytetään. Alkoholi on siitä huono kun siitä tulee kauheat krapulat, morkkikset ja unettomuudet. Kuitenkin se on ainoa laillinen päihde. Ei millään oikealla syyllä kun alkoholi ei ole vähiten haitallinen päihde. Suurin osa ihmisistä hallitsee päihteiden käyttönsä. Silti päihde ja huumepolitiikkaa tehdään sillä ajatuksella että ihmiset eivät hallitse käyttöään ja kaikki alkaa vetää 24/7 jos yhtään sallitaan käyttöä. Eihän se ole totta mutta näin tämä asia koetaan.

Vierailija
14/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina niin henkisesti loppu kolme tai neljä päivää että lopetin  ainaisen juomisen viikonloppuisin. Ei ole sen arvoista. Otan enää harvoin mietoa.

Vierailija
15/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, eikä masenna. Toki ei ole tapana juoda mitään koomakännejä. Saatan viikollakin juoda lasin tai pari viiniä. Alkoholi ei ole mulle minkäänlainen ongelma, eikä siitä tule mitään morkkiksia.

Vierailija
16/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuudellakin voi käyttää Alkoa 

Minäkin käytän kohtuudella Alkoa. Eli haen Alkosta juomia ainoastaan pakon edessä. Yleensä haen juomat ulkomailta ja kerralla sen verran paljon ettei tarvitse turvautua Alkoon.

Vierailija
17/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joo. Nykyään olen bileissä selvinpäin ja illallisella voin juoda lasin viiniä niin, etten päihdy. Se lasillinenkin tuppaa paskomaan yöunet että en ihmettele sitä miten paska fiilis oli reippaammasta käytöstä.

Mä ylipäänsä häpeän itteeni ja käytöstäni ihan selvinkin päin niin oli parempi lopettaa läträily niin ei tule sitä musertavaa morkkista enää :D

Vierailija
18/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin NIIN suomalainen aloitus. Eli lähtökohtaisesti oletetaan että ihmiset juovat vain viikonloppuna ja kerralla niin paljon että siitä seuraa henkinen/fyysinen krapula.

Vierailija
19/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Ei tule edes krapulaa. Eilen illalla napostelin gintoniceja ja olin aamulla hereillä jo ennen kahdeksaa. Olen pyykännyt, käynyt kävelyllä, valmistellut alkuviikon ruokia ja päivällinenkin on tekeillä. Pe iltana oli valkkari-ilta ja la aamusta olin jo kaverin kanssa messuilla pirteänä.

Vierailija
20/44 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin NIIN suomalainen aloitus. Eli lähtökohtaisesti oletetaan että ihmiset juovat vain viikonloppuna ja kerralla niin paljon että siitä seuraa henkinen/fyysinen krapula.

Mitä pointtia on juoda niin vähän ettei humallu? Alkoholi on päihde niin kun otan niin aivan varmasti otan niin että tuntuu. Mieluummin otan miedompaa miedompaa päihdettä. Miksi nautinnosta pitäisi kärsiä seuraavana päivänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan