Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joistakin ihmisistä jää inhottava fiilis

Vierailija
25.08.2024 |

Energiasyöppöjä, negatiivisia. 

Tekisi mieli toivottaa heidät terapiaan!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kerran uusi työntekijä joka alkoi heti kerjätä huomioita itseensä, siis vaikka työhömme liittyi asiakkaiden ongelmien käsittely, tämä henkilö luuli olevansa työpaikalla siksi että hän pääsee kertomaan ongelmistaan ja me muut työntekijät sitten mielellämme niitä hänen ongelmiaan käsiteltäisiin päivät pitkät eikä hänen täytyisi tehdä töitäänkään lainkaan.

Terapian tarpeessa, todellakin!

Vierailija
2/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te suhtaudutte sellaisiin? Minä vastailen normaalisti, kuin en huomaisi heidän negatiivisuuttaan. Mutta jälkeenpäin on ryöstetty olo. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten energiaa ja voimia vieviä ovat kaikki draaman ja huomionhakuiset. Jostakin aivan marginaalisesta ja käytännössä mitättömästä asiasta nostetaan iso haloo, jota sitten vatvotaan päivä tolkulla. Sitten, kun tästä pöly laskeutuu, niin keksitään taas joku muu jutska, ja sitten joku muu jutska ja sitten joku muu jutska... loputon suo, jota pääsäätöisesti aktivoituu vellonaan 2-3 henkilöä (lue:naista).

Koskaan ei voi antaa elämän mennä vaan omalla painollaan, koska se draama ja huomio ja oman olemassaolon ehdottoman tärkeyden osoittaminen. Siinä missä muut väsyvät tähän, nämä eivät väsy. Jos et kiinnitä heihin huomiota, se turhautuminen ja kiukku, joka heissä herää on vain bensaa liekjeihin yhä suurempiin ja mitä ihmeellisimpiin draaman kaariin. Lopettavat sitten kun heille selviää, että ovat joutuneet keskelle omaa komediaansa ja heille nauretaan avoimen salaa, ja mietitään onko ne ihan sikuisten oikeesti tosiaan noin - tanan tyhmiä. On ne.

Vierailija
4/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli kerran uusi työntekijä joka alkoi heti kerjätä huomioita itseensä, siis vaikka työhömme liittyi asiakkaiden ongelmien käsittely, tämä henkilö luuli olevansa työpaikalla siksi että hän pääsee kertomaan ongelmistaan ja me muut työntekijät sitten mielellämme niitä hänen ongelmiaan käsiteltäisiin päivät pitkät eikä hänen täytyisi tehdä töitäänkään lainkaan.

Meillä oli ihan samanlainen tapaus. Koko ajan puhui itsestään. Loppui sellaiseen tapaukseen kun työpaikan pikkujouluissa sellainen Junnu Vainion näköinen viiksekäs mies huoltotiimistä alkoi ahdistelemaan sitä ja alkoi humalassa hokemaan että "laitanko mulukun persiiseen, laitanko mulukun persiiseen.." Sitä se vissiin säikähti ja lähti kokonaan. Eihän tämä huoltomies edes ollut siellä työpisteellä kuin harvoin. Tilanne oli jotenkin koominen, eihän se huoltomies varmaan edes muistanut koko asiaa.

Vierailija
5/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas kestä yltiöpositiivisia, ylienergisiä  huomatkaa minut -kiljukauloja. Aivan Superrasittavia, vie viimeisetkin voimat 🥵 

Tekisi mieli apua heidät maata kiertävälle radalle!

Vierailija
6/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko kuinka kaikki kommentit ovat kohdistaneet uhriaseman itseensä. Uhriutuminen on nykypäivän uusin trendi.

Hyvä woke!

Vierailija
7/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko kuinka kaikki kommentit ovat kohdistaneet uhriaseman itseensä. Uhriutuminen on nykypäivän uusin trendi.

Hyvä woke!

EI näy kyllä uhria missään, ellet sitten sinä itse...

Vierailija
8/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri joka vie kaiken tilan ja määräilee ja pomottaa muita. Aina kun joudun olemaan tekemisissä hänen kanssaan niin tulee huono olo moneksi päiväksi.

Vierailija
9/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ihan samanlainen tapaus. Koko ajan puhui itsestään. Loppui sellaiseen tapaukseen kun työpaikan pikkujouluissa sellainen Junnu Vainion näköinen viiksekäs mies huoltotiimistä alkoi ahdistelemaan sitä ja alkoi humalassa hokemaan että "laitanko mulukun persiiseen, laitanko mulukun persiiseen.." Sitä se vissiin säikähti ja lähti kokonaan. Eihän tämä huoltomies edes ollut siellä työpisteellä kuin harvoin. Tilanne oli jotenkin koominen, eihän se

No niin ja taas annetaan huollosta junttikuva. Ei jokainen huoltomies ole juntti. 

Vierailija
10/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas kestä yltiöpositiivisia, ylienergisiä  huomatkaa minut -kiljukauloja. Aivan Superrasittavia, vie viimeisetkin voimat 🥵 

Juu etenkin jos mustamaalaavat vielä muita. 

Vierailija
11/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutumista kaikkialla. Mä en tykkää tosta tai tästä, minä, minä minä. Mihin hävisi se yhtenäinen suvaitsevuus joka äskettäin oli SE juttu??

Te naiset ette ossa kuin valittaa ja olla super itsekkäitä. Ei ihme, että me miehet emme enää tahdo pariutua kanssanne.

Vierailija
12/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriutumista kaikkialla. Mä en tykkää tosta tai tästä, minä, minä minä. Mihin hävisi se yhtenäinen suvaitsevuus joka äskettäin oli SE juttu??

Te naiset ette ossa kuin valittaa ja olla super itsekkäitä. Ei ihme, että me miehet emme enää tahdo pariutua kanssanne.

Aivan kuin aikuisuus olisi paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella.

Vierailija
13/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te suhtaudutte sellaisiin? Minä vastailen normaalisti, kuin en huomaisi heidän negatiivisuuttaan. Mutta jälkeenpäin on ryöstetty olo. Ap

Olet siis piilonarsisti, hän on ulospäin kiltti ja empaattinen. Mitä enemmän hän on joutunut patoamaan tunteita sisälleen, sitä suurempi taipumus hänellä on purkaa niitä juoruilemalla, syyttelemällä ja puhumalla pahaa muista selän takana.

Vierailija
14/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa woke?

Vierailija
15/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa woke?

Amerikasta pöllitty termi, jota sen käyttäjäkään ei ymmärrä. 

Vierailija
16/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten energiaa ja voimia vieviä ovat kaikki draaman ja huomionhakuiset. Jostakin aivan marginaalisesta ja käytännössä mitättömästä asiasta nostetaan iso haloo, jota sitten vatvotaan päivä tolkulla. Sitten, kun tästä pöly laskeutuu, niin keksitään taas joku muu jutska, ja sitten joku muu jutska ja sitten joku muu jutska... loputon suo, jota pääsäätöisesti aktivoituu vellonaan 2-3 henkilöä (lue:naista).

Koskaan ei voi antaa elämän mennä vaan omalla painollaan, koska se draama ja huomio ja oman olemassaolon ehdottoman tärkeyden osoittaminen. Siinä missä muut väsyvät tähän, nämä eivät väsy. Jos et kiinnitä heihin huomiota, se turhautuminen ja kiukku, joka heissä herää on vain bensaa liekjeihin yhä suurempiin ja mitä ihmeellisimpiin draaman kaariin. Lopettavat sitten kun heille selviää, että ovat joutuneet keskelle omaa komediaansa ja heille nauretaan avoimen salaa, ja mietitään onko ne ihan sikuisten oikeesti tosiaan noin - tana

Tuo on järkyttävää että tuollaiset ihmiset pakotetaan yhteiskunnan kautta työelämään ahdistamaan muita jutuillaan ja sen lisäksi ja lopuksi heitä halveksitaan ja heille nauretaan.

Pitäisi olla mahdollisuus eristäytyä muista ja saada kelvollinen kansalaispalkka.

Vierailija
17/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa woke?

Kun joku ei ole samaa mieltä kuin tietyt ryhmät aletaan käyttää erilaisia termejä ja haukkumasanoja. Eli ne jotka esim vastustaa vihapuhetta harjoittaa sitä itse mitä räikeimmin. 

Vierailija
18/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ihan samanlainen tapaus. Koko ajan puhui itsestään. Loppui sellaiseen tapaukseen kun työpaikan pikkujouluissa sellainen Junnu Vainion näköinen viiksekäs mies huoltotiimistä alkoi ahdistelemaan sitä ja alkoi humalassa hokemaan että "laitanko mulukun persiiseen, laitanko mulukun persiiseen.." Sitä se vissiin säikähti ja lähti kokonaan. Eihän tämä huoltomies edes ollut siellä työpisteellä kuin harvoin. Tilanne oli jotenkin koominen, eihän se

Me nuoret ei tiedetä mikä tai millainen on junnu vainio. taisi olla buumeri pikkujoulut

Vierailija
19/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumaketju ilmiannettu.

Vierailija
20/31 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä on ikävää se, ettei se positiivisuus ole yleensä aitoa vaan päälleliimattua esittämistä. Ovat usein kovia puhumaan pahaa selän takana ja myös näpäyttelemään päin naamaa. Heistä tulee tunne, etteivät uskalla olla oikeasti sitä mitä ovat vaan kuvittelevat, että heidän pitää olla pirteitä ja positiivisia. Jatkuva esittäminen rupeaa jossain vaiheessa käymään hermoille, jolloin noita näpäyttelyjä ym. rupeaa tapahtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme