Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin öisin vauvaa

Vierailija
24.08.2024 |

Meillä pian 8kk vauva, joka on siirtynyt omaan huoneeseen nukkumaan pari viikkoa sitten. Minä herään yöllä useamman kerran sellaiseen puolivalveeseen ja etsin vauvaa meidän sängystä, jossa se ei siis koskaan ole nukkunut. Saatan unenpöpperössä luulla esimerkiksi meidän kissaa vauvaksi ja olla ihan paniikissa, että se tippuu sängystä,  kun siinä ei ole laitoja. Etsiikö muut öisin vauvojaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla puolison kanssa riitoja?

Vierailija
2/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etsi muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sama juttu. Lähes joka yö pelästyn, että vauva on meidän sängyssä jonkun peittokasan alla, vaikka oikeasti vauva nukkuu pinnasängyssään.

Vierailija
4/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, 8 kuukauden iässä omassa huoneessa.

Vierailija
5/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset apua.

Vierailija
6/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuota ekat 3 kk, mutta ei enää sen jälkeen. Sanoisin, että teillä lapsi siirtyi liian aikaisin omaan huoneeseen. Meillä lapsi alkoi nukkua kokonaisia öitä kunnolla vasta lähes kaksi vuotiaana ja silloin pääsi omaan huoneeseen.

Vierailija
7/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mutta näin kuopuksen kohdalla painajaisia, missä vauva oli hukuksissa altaassa ja etsin häntä, toisinaan tavoitin jalan ja sain otteen. Kissaan liittyen pikemminkin nuo etsintä unet, etsin ahdistuneena ja löysin vain hieman väritykseltään eriäviä. Tämä oli vuosi ennen kuin kissani kuoli nopeasti edenneeseen sairauteen. 

Vierailija
8/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamut etsivät usein kadonneita lapsiaan vuosisatoja. Ei vaan. Onko vauvalla sänkyä myös makkarissa vaikka on omakin huone. 

Vierailija
9/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kissaa. Menee aikanaan ohi, sitä kutsutaan erossaolotuskaksi ja on hormonaalista.

Vierailija
10/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin kissaa. Menee aikanaan ohi, sitä kutsutaan erossaolotuskaksi ja on hormonaalista.

Kyllä se on ihan normaalia, että äiti etsii vauvaansa ja se on oikeastaan vauvan elinehto. Tällä ei ole mitään tekemistä toissijaisen erossaolotuskan kanssa, mihin vain pitää tottua.

Vierailija
11/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sekoilua? Aika paha tilanne jo, kun ei tiedä missä vauva on. Huostaanoton paikka?

Vierailija
12/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heräilin jatkuvasti tarkistamaan vauvaa, ja nukuin huonosti jos lapsi ei nukkunut lähellä niin että näin hänet heti kun avasin silmäni.

Nukkuisitteko kuitenkin siis paremmin jos lapsi nukkuisi lähempänä? Meillä lapsi siirtyi vuoden vanhana omaan huoneeseen ja silti nukuimme ovet auki huoneiden välillä (ja yhä nyt vuosi myöhemminkin), en nuku itse kunnolla jos en saa takistettua helposti että lapsella on kaikki hyvin. Helpompaa siis vaan järjestää olosuhteet niin että ei olla liian kaukana toisistamme - eiköhän vuodet tee tehtävänsä aikanaan.

Vierailija
13/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä laittaisi noin pientä eri huoneeseen. Kuuntele äidinvaistojasi.

Vierailija
14/26 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin just tuossa samassa iässä molemmat ns. Omaan huoneeseen ja toisen sisaruksen huoneeseen. Olin niin väsynyt ja poikki jo siinä vaiheessa ja onnellinen kun siirtyivät lasten huoneeseen ja Sao vihdoin nukkua yön ns. Rauhassa. Mutta joo kyllä sitä jos minkälaista mitä jos ajatuksia tuli. Kuuluu äitiyteen ja vanhemmuuteen, että käy mielessä kaikkia kauhu skenaarioita. 

Vierailija
15/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että tarvitsen. 

Vierailija
16/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässähän vauva on ihan tyytyväisenä siellä omassa huoneessaan, eikä sillä ole siellä mitään ongelmaa. Äidillä on.

Vierailija
17/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin mutta he vetävät oven asunnostaan kiinni.

Vierailija
18/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vauvalla sänkyä makkarissa, mutta mulla on sänky vauvan huoneessa.

Vierailija
19/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo etsin, enkä voinut nukkua eri huoneessa. Pinnasänky oli näköetäisyydellä, joten unisella vilkaisulla näin vauvan ja jatkoin unia. 

Vierailija
20/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme