Testosteronitasoni ovat alhaiset, koska naiset eivät osoita kiinnostusta
Naisia tulee kyllä katseltua koko ajan, ei siinä mitään, mutta kun eivät ole minusta kiinnostuneita, niin ei minulla mitään testotasojen nousuakaan ikinä tapahdu. Kun ne kuvankauniit ja seksikkäät naiset kiinnostuisivat, niin kyllähän aivan varmasti se tilanne olisi aivan erilainen. Mutta kun vaikka uimarannalle menee ja siellä näkee paljon naisia bikineissään, niin eivät ne vaikuta minuun mitenkään. Kun he eivät ole minusta kiinnostuneita, eivätkä anna sitä vastakaikua, niin testotasot pikemminkin vain alenevat. Eli seuraakin päinvastaista.
Samoin kuin seksuaalinen halukkuus on ollut jo monta vuotta poissa. Ikää 26 ja edes osittaisen erektion saaminen on joskus todella hankalaa. Ei vain haluta, kun ei naisiakaan haluta minua kohtaan.
Homma on ikäänkuin ikuinen paradoksi. Kun näkee kauniin naisen, niin testotasot nousisivat saman tien, kun tajuaisi, että nainenkin on minusta kiinnostunut. Se seksuaalinen halu nousisi silloin todella korkeaksi. Mutta kun tuollaista ei tapahdu ja naisten käytös on kuin olisin pelkkää ilmaa, niin seurauksena onkin testotasojen lasku ja fiiliksen katoaminen.
Kesällä käyn paljon uimassa ja moni kaveri aina sanoo, että mennään rannalle katselemaan, olisiko siellä naisia. No mennään mennään. Mutta kun se karu fakta selviää, että niitä naisia ei pätkän vertaa kiinnosta meikäläisen olemassaolo, niin testot tulevat rajusti alas.
Toki uintitreenin vedän ihan normaalisti ja kovaa, mutta jos jaksan treenata kovaa, niin ei se johdu siitä, että paikalla on kauniita nuoria naisia bikineissään, vaan siihen itse treenaamiseen suhtaudun kovaa. Jos naiset alentavat sitä fiilistä, niin treenaaminen vastaavasti nostaa
Kommentit (2)
Testosteronitasosi ovat matalat ja se on johtanut säälittävään vikisemiseen akkojen palstalla.
Älä katsele vain kuvankauniita ja seksikkäitä. Mene juttelemaan sen tavallisen naisen kanssa. Ehkä juttu lähtee luistamaan toisella tavalla ja johtaa ties mihin.