Lidl ei ole halpa niille, jotka eivät osta mehuja, nakkeja, ketsuppia yms
Lidl raejuusto 400 g 1,99
Prisma raejuusto 400 g 1,48
Lidl täysjyväpasta 500 g 1,99
K-market täysjyväpasta made in Italy 1,69
Kommentit (51)
Tämän vuoden juhannuksen ruokakorivertailussa Lidl kori oli 113,93 ja Prisma 114,85 . Huima ero!! Huh huh.
Mä en osta Lidlistä tuotteita, ostan ruokaa. Perunaa, porkkanaa, kaaleja, kauden edullisia hedelmiä. Kotimaista lihaa ja kotimaista maitoa. Mielestäni ruoka on edullista. Lisäksi lasken hinnan omalle ajalleni. Lidl on lähellä ja siellä asiointi on nopeaa ja vaivatonta. Inhoan automarketteja, joissa vaikkapa maapähkinävoista on 20 eri versiota. Minulle riittää yksi, jossa tuoteselosteessa ei ole ylimääräistä, vaan hinta ja laatu ovat kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt, että miten huono ihmisten talouden hallinta oikeasti voi olla, että silloin kun kelan massit saapuvat ostellaan reilulla kädellä kaikkea hyvinkin runsaasti ja loppukuussa kärvistellään taas senttejä laskien, että mistä saisi halvimman hernekeittopurkin ja maksalaatikon. Oisko järkevää keskustella sen edunvalvojan kanssa jos hän asettaisi ne päiväkohtaiset käyttörajat niihin teidän pankkikortteihinne?
Ja ite oot saatanan rikas? kyllä me Kelan elätit kuitenkin aina nälkäkuolemalta vältytään ja sehän ei muutenkaan sinun ongelma ole? Toivoisit varmaan, että ei vältyttäisi siltä?
Vierailija kirjoitti:
Lidl on halvin tasan siinä tapauksessa, että et osta sieltä mitään merkkituotteita, vaan sitä halvinta tarjolla olevaa tuontibulkkia.
Tuo on totta mutta siitä huolimatta kommentti on saanut aika paljon alapeukutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Hintaero Prismaan on kyllä todella pieni
Ja usein Prisman eduksi.
Katson joka ikisen ostamani tuotteen Prisman verkkokaupasta, ja ostan aina halvemmasta, joten tämä on tieto, ei luulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LIDL:ssä tutkitusti jopa 23% halvempi ruokakori kuin muualla. Ja pulinat pois.
LIDLin oman tutkimuksen mukaan, eli väitteellä voi pyyhkiä prsettä
No joo, Lidlin vessapaperit ovat laadukkaita.
Jep, sininen Floralys-wc-paperi on tuote, jota ostan silloinkin, kun embot ja lambit olis tarjouksessa ja halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Margariinien hinnat tänään Lidlissä tuntuivat nousseen kaikki. Hedelmät ja vihannekset ovat edullisempia kuin Citymarketissa. Muuta en osaa sanoa. Tofu ja hummus on edullista, teet, tumma suklaa, ruisleipä. Kauragurtti lopetettu.
Niin.. hunaja on varastsmista, liha on murha, mutta abortti on ympäristöteko.
👋🙂👍
Sellaiset latelut tänään.
Vihreiden ideologiaa. Mitä sinä persu siitä ymmärtäisit? Äo alle kengän numeron.
Vähänpä tiedät, sillä Purra on vegaani.
Purra onkin älykäs 🤗
Purra on älykäs, mutta vegaanius ei tee ihmisestä älykästä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden juhannuksen ruokakorivertailussa Lidl kori oli 113,93 ja Prisma 114,85 . Huima ero!! Huh huh.
HUH HUH!!! Aivan uskomaton ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintaero Prismaan on kyllä todella pieni
Ja usein Prisman eduksi.
Katson joka ikisen ostamani tuotteen Prisman verkkokaupasta, ja ostan aina halvemmasta, joten tämä on tieto, ei luulo.
Olen huomannut myös, että S-ryhmän kaupat ovat Lidliä halvempia. Ero ei tosin ole suuri, mutta minä käyn mielelläni kuitenkin aina halvemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Lidl on halvin tasan siinä tapauksessa, että et osta sieltä mitään merkkituotteita, vaan sitä halvinta tarjolla olevaa tuontibulkkia.
Sitä bulkkia syödään muissakin maissa.
Purra onkin älykäs 🤗