Onko Etelä-Pohjanmaa hyvä paikka kasvattaa lapsia?
Miehellä olisi töitä siellä pienemmältä paikkakunnalta. Lapsia on pojat 7 ja 13v ja muutettaisiin Helsingistä.
Kommentit (73)
On erittäin hyvä paikka. Siellä lapsilla on mahdollisuudet kasvaa vielä terveiden perinteisten arvojen mukaisesti, eikä nykypäivän wokemädätysarvoihin.
Kyllä on. Ystävällisin paikka nimenomaan kantasuomalaisille ihmisille ja Suomea kohtaan ystävällisille ihmisille. Turvallista.
Tätä ja Vaasaa tulee vältää lapsiperheiden kaikin mahdollisin keinoin! Kiusaamisvyöhyke! Tutustu Ilmajoen autismikiusaamiseen!
Ihmiset kuin maisema. Tasaisia ja vähän tylsiä.
Emme kaipaa HELLsinkiläisiä tänne.
Olen Etelä-Pohjanmaalta kotoisin ja asun nykyään Helsingissä. Jos perustaisin perheen, muuttaisin takaisin Etelä-Pohjanmaalle turvallisuussyistä.
Vierailija kirjoitti:
Emme kaipaa HELLsinkiläisiä tänne.
Kyllä ihan tavalliset kantasuomalaiset helsinkiläiset ovat tervetulleita minun puolesta.
Turvallinen ympäristö. Toimivat koulut. Tilaa olla.
Kytätään uusia naamoja kuin neékeriä
No se on sitä muilutusaluetta. Niin kauan kun sovit tiettyyn muottiin ni kelpaat. Auta armias jos vähän poikkeat.
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen ympäristö. Toimivat koulut. Tilaa olla.
Ainoa fakta on Tilaa Olla. Ks Ilmajoki-case.
13-vuotias ei ainakaan tule ilahtumaan muutosta. En itse ole E-P:lta mutta mies on, ja kokemusta on eri pikkupaikkakunnista. Kaltaiselleni luontoihmiselle E-P ei tarjonnut kummoisia elämyksiä. Ihmiset kovia leuhkimaan ja ovat töksäytteleviä. Osa ihan ystävällisiäkin.
Mitä lapsiin tulee niin luulen että E-P:lla on isompi riski tulla kiusatuksi kuin Helsingissä. Pikkupaikkakuntien lapset tuntevat kaikki toisensa jo valmiiksi, niin voi olla vaikea mennä uutena.
Vierailija kirjoitti:
No parempi se on kuin pk-seutu!!
Ei oo. Pk-seudullakin pääsee luontoon alta aikayksikön Suomi on sellainen yks iso metsäpelto. Jopa Helsinki.
E-P on riittävän hyvä maakunta ja asuinpaikka.
Vierailija kirjoitti:
No se on sitä muilutusaluetta. Niin kauan kun sovit tiettyyn muottiin ni kelpaat. Auta armias jos vähän poikkeat.
Jep. Sieltä säntää hirven kokoinen, taikinanaamainen mätisäkki kimppuun. Kokemusta on.
Vieraaja kirjoitti:
On erittäin hyvä paikka. Siellä lapsilla on mahdollisuudet kasvaa vielä terveiden perinteisten arvojen mukaisesti, eikä nykypäivän wokemädätysarvoihin.
Ei kuitenkaan. 0rpovalta tuhoaa Suomen.
Vältä raamattuvyöhykettä.