Millainen takki teillä on elo-syyskuulle?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takki? Tuolla pärjää yhä t-paidalla.
Niin? Entä syyskuussa? Idiootti.
Elokuussa. Ei voi tietää vielä mitä tarvii syyskuussa. Ja mitä se sulle kuuluu mihin silloin pukeudun.
Itse tänne vastasit ja kerroit pukeutumisistasi.
Sä aloit haukkumaan muiden vastauksia. Älä kysy jos vastaukset ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
En mä vielä elokuussa takkia käytä, sehän on kesäkuukausi😃 syyskuussa ehkä loppupuolella jos on kylmää ja sateista mutta jos aurinko paistaa lämpimästi niin en mä takkia käytä silloinkaan. Pukeudun sään mukaan, en kalenterin.
"En kalenterin mukaan". No mitä tuo on sitten, "en mä vielä elokuussa takkia käytä". Itse olen kyllä takkia käyttänyt vuoden jokaisena kuukautena.
Vierailija kirjoitti:
Ostin just cropped trenssin eli lyhyen trenssitakin. Sen lisäksi on tuulitakki ulkoiluun ja nahkatakki viileämmälle. Loka-marraskuussa siirryn kevytuntuvatakkiin ja villakangastakkiin.
Mulla ei ole ikinä ollut eikä tule nahkatakkia.
Hikoan hitosti joten pystyttävä helposti peseen vaatteet.
Villatakki ja superkevyt untuvatakki on riittänyt tähän asti. Kun vähän viilenee otan käyttöön paksumman kevyt untuvatakkin, tikkitakin ja villakangastakin.
Elokuussa en ole vielä käyttänyt takkia. Syyskuussa jokin kevyt takki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuussa mitään takkeja pidetä, samat säät kuin heinäkuussa.
Tuo yksi hullu edellä totesi pitäneensä toppaliiviä eilen. Ei ilm. asu Suomessa, joka paikassa vähintään 20 astetta lämmintä ja monessa paikassa vielä helvetin kosteaa ja hiostavaa säätä.
Hullu? Kovat on puheet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huppari. Sillä menen joulukuulle asti. Leutoina talvina tammikuulle.
Ja mammat yläpeukuttavat 😆
Kuka fiksu oikeasti uskoo provoa?
Tiedän parikin hupparityyppiä joten uskon. Kuka fiksu oikeasti luulee, että kaikki on samanlaisia?
Kesätakkia käytän niin pitkään kun sillä tarkenee, ja vaihdan talvitakkiin, keväällä sama toisinpäin. Sama juttu kenkien kanssa.
N49
Trenssi, jos liikun keskustassa. Yleensä en, joten sellainen sporttinen fleecevuorinen lyhyt takki koiralenkeillä yms. Sadetakki sateeseen.
Goretex-takki ja kevytuntuvatakki. Ja farkkutakki siistimpään menoon.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mitään takkia vielä ole koska helteet🤣
Iltaisin on kyllä jo viileä, vaikka päivällä olisi lämmin. Ja tuo elokuun kosteus tekee siitä vielä kylmemmän tuntuisen. Et vissiin liiku kuin päivällä ulkona?
T-paitavastaajille: itse saatan oleskella tunteja ulkona ja varsinkin auringonlaskun jälkeen tulee kyllä jo vilu ilman takkia/paksumpaa hupparia tmv. Eri asia, jos vain kipaisee kaupassa ja liikkuu autolla paikasta toiseen ja työmatkat.