Millainen takki teillä on elo-syyskuulle?
Kommentit (115)
miksei yksi takki riitä?!
Joo miksei,no koska en voi esim.sahata puita frakki päällä ja kravatti kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
TAKKI!!!???? Käytän t-paitaa.
Nyt ehkä. Tuskin enää kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa on syystakki. Sitä ennen on jos tarviin, ohut neuletakki.
Miksi se neuletakki?
Miksi ei? Ne on mukavia ja lämmittäviä. Itsekin riipaisen ennemmin neuletakin päälle kun kahisevan tuulitakin.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään vaatteita kuukauden vaan kelin ja käyttötarkoituksen mukaan. Takkeja löytyy vähän joka lähtöön. Ulkoiluun on kalvotakki ja sadetakki, siistimpiin menoihin trenssi ja nahkatakki, farkkutakki löytyy myös ja vaihteleva valikoima neuletakkeja.
Eivät neuletakit ole takkeja.
Mulla on vaan kuoritakki, jolla menee kävelylenkit ja sienimetsät ja kauppareissut. Pitäisi hankkia joku siistimpi takki työmatkoille ja parempaan menoon. En tiedä miten olen tähän saakka pärjännytkin ilman parempaa välikausitakkia.
Trenssin ajattelin ostaa kun sopiva ja kiva osuu kohdalle.
Mulla on anorakki,aina kun puen sen päälleni ,niin se alkaa haukkumaan ..ihme juttu.
Eläkeläisen uniformu: Columbo-poplari ja ruudullinen lippalakki.
Ei vaiskaan :) Sasta 64N-anorakki
M68
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mitään takkia vielä ole koska helteet🤣
Koska helteet mitä?
Meinaatko että ne jatkuvat myös koko syyskuun? Kannattaa lukea otsikko kunnolla ennen kuin kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Takki? Tuolla pärjää yhä t-paidalla.
Niin? Entä syyskuussa? Idiootti.
Elokuussa menen tank topissa tai kireässä ihonmyötäisessä t-paidassa. Syyskuussa laitan pitkähihaisen t-paidan tai teknisen paidan.
T:Bodari-Make
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska helteet mitä?
Meinaatko että ne jatkuvat myös koko syyskuun? Kannattaa lukea otsikko kunnolla ennen kuin kommentoi.
Kyllä siinä elokuusta puhuttiin. En voi vielä tietää tarviiko syyskuussa jo toppista vai vieläkö joku neule ja huppari riittää.
Kyllä mulla on välikausitrenssi mutta sitä ei juuri ole vielä tarvinnut.
Just olin yhdellä mökillä ja kyllä siellä takkia tarvitsi illalla. Minulla oli tuulitakki (ja neuletakki myös jos se takiksi lasketaan). Ei tullut mieleen kulkea pelkässä t-paidassa vaikka se tuntuukin olevan ainoa sallittu vastaus tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska helteet mitä?
Kyllä siinä elokuusta puhuttiin. En voi vielä tietää tarviiko syyskuussa jo toppista vai vieläkö joku neule ja huppari riittää.
Puhuttiin elo-syyskuusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuussa. Ei voi tietää vielä mitä tarvii syyskuussa. Ja mitä se sulle kuuluu mihin silloin pukeudun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska helteet mitä?
Puhuttiin elo-syyskuusta.
Näillä näkymin mennään takitta syyskuussakin.
Osta itsellesi semmonen takki mitä haluat äläkä inkuta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuussa. Ei voi tietää vielä mitä tarvii syyskuussa. Ja mitä se sulle kuuluu mihin silloin pukeudun.
Itse tänne vastasit ja kerroit pukeutumisistasi.
Miksi se neuletakki?