Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on hauskin palstailija?

Vierailija
24.08.2024 |

Kenellä on hauskimmat jutut?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan. Kiusaaminen ja ilkeily ei ole hauskaa eikä oikeanlaista hauskanpitoa.

Portin vartioiminen on ainoaa hauskaa joka on oikeaa hauskaa!

Nyt turvat kiinni ja nauru seis, nyt pidetään hauskaa!

Vierailija
62/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse.

Maksa velat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tai sinun mutsillas.

Vierailija
64/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee ihan kympillä läpi nyt puppa-propaganda, se ei ole edes vitsi, kuinka huumorintajuton tarvii olla että luulee paskan muuttuvan hauskaks väkisin toistamallaa.

Pakko sen olla hauskaa kun ne postaukset usein kerää kymmeniä ylä-ääniä

Paskakin on hyvää - miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.

Vierailija
65/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä mietin tota ja eiks toi sit meinais että nettitrollaaminen ois verrattavissa siihen kun teini-tytöt viiltelee itseään helpottaakseen ahdistustaan ja saadakseen huomioo?"

Ding-ding-ding bingo! Se on itseasiassa vielä vähän vakavampaa kuin tyttöjen viiltely koska tytöt yleensä olevat luonnostaan sosiaalisesti älykkäämpiä ja ymmärtävät/uskaktavat hakea apua muilta ja turvaverkkojen toimivuus on äärimmäisen riippuvaista ihmisen omasta halusta ja kyvystä tulla paremmaksi, lääketieteessä käytettiin ainakin ennen vanhaan termiä hoitotahto sille.

Vierailija
66/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä mietin tota ja eiks toi sit meinais että nettitrollaaminen ois verrattavissa siihen kun teini-tytöt viiltelee itseään helpottaakseen ahdistustaan ja saadakseen huomioo?"

Ding-ding-ding bingo! Se on itseasiassa vielä vähän vakavampaa kuin tyttöjen viiltely koska tytöt yleensä olevat luonnostaan sosiaalisesti älykkäämpiä ja ymmärtävät/uskaktavat hakea apua muilta ja turvaverkkojen toimivuus on äärimmäisen riippuvaista ihmisen omasta halusta ja kyvystä tulla paremmaksi, lääketieteessä käytettiin ainakin ennen vanhaan termiä hoitotahto sille.

No mä en tiedä kuka on hauskin mut sä saat mun äänen jos aletaan miettiin et kuka aiheuttaa eniten eksistentiaalisia kriisejä, jesus fucking christ dude.

Vierailija
67/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä hauskoja?

Vierailija
68/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
69/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä hauskoja?

Ei.

Vierailija
70/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa ja Konalan jauhelihamies on parhaat! 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
71/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en tiedä kuka on hauskin mut sä saat mun äänen jos aletaan miettiin et kuka aiheuttaa eniten eksistentiaalisia kriisejä, jesus fucking christ dude.

*identiteettikriisejä.

Ole hyvä vain, jatko on kasvua. <3

Vierailija
72/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi ammattivalittaja?

Vierailija
73/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse.

Maksa velat

Naks naks

Vierailija
74/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jokin kilpailu siitä kuka anonyymeistä on hauskin anonyymi eli tunnistamaton ja nimimerkitön henkilö ? Miten tuo identifioidaan ja mihin palkinnon voi lähettää? Ilmeisesti hauskin tuntuisi olevan mielestänne sellainen joka toistaa samaa lausetta? Hauskin on silloin luonnollisesti "asumistuki" valittajat sillä sitä jankutetaan lähes joka ketjussa mikä täältä löytyy.

Jaetulle ykkössijalle pääsee,

" kela" sanan käyttäjät. Heitä saattaa olla määrällisestikin jopa enemmän.

Ex tai exä jankkaajatkin ovat listan suurimpia hauskuuttajia. On koomista miten samat ihmiset jankuttavat mitä ex teki tai mitä ei tehnyt. 

Yhteenvetona siis kaikki uli uli ja vali vali hahmot ovat hauskinpia palstatilan täyttäjiä.

Vierailija
75/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskimmat on yyhhoo naikkoset. Niiden keksittyjä juttuja on niin hauska lukea kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista eikä yhtäkkiä ole rahaa muka edes lapsen talvikenkiin.😂👍 2000-3000€ kuukaudessa kuitenkin joka kuukausi.🤣

Vierailija
76/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa! 💋💋💋

Vierailija
77/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa ehdottomasti!

Vierailija
78/98 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa! Ennen puppaspämmi ärsytti minua mut sitten päästin pupan sydämeeni ja löysin valon ja nyt olen puppafani.

Vierailija
79/98 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa

Vierailija
80/98 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putinistitrolli on tahattomasti huvittava, hauskaksi en menisi kuvaamaan.

🤣