Muutin joitakin kuukausia sitten uuteen kotiin. Nyt öisin kuuluu ääniä, kummitteluako?
Havahduin tässä eräs yö, että kuului kuin asunnossani (tilava yksiö) olisi kävelty ja tiputeltu tasoilta jotain ja sitten taas tömäytetty jotain tasojen päälle. Vähän pelotti ja päätin vain jatkaa nukkumista. Tietenkään ketään ei näkynyt missään.
Minulla on kyllä kissa mutta sekin oli silloin hoidossa.
Viime yönä taas heräsin siihen kun jotain olisi sohvalta tai keittiön tasolta pudotettu. Se kuului toisenkin kerran. Ajattelin, että noniin nyt kissa hereillä ja touhuaa jotain kunnes tajusin, että kissani nukkuu sikeästi kyljessäni. Heräsi sekin mutta kehräsi lähelläni ja halusi vain rapsutuksia.
Taas alkoi vähän pelottamaan. Ei ketään missään. Taas jatkoin unia. Kun aamu tuli ja nousin ylös niin mitään ei ollut lattialla mikä olisi voinut äänet aiheuttaa. Kuulostaa siis ihan siltä, että jotain tömähtää lattialle ja joku puuhailee kämpässäni öisin. Mutta mikä?
Kommentit (82)
Oisko naapurista kilttimies etsimässä leivonta aineita siellä yöllä? Se ei vaan kehtaa herättää sinua yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vainaja ei ole päässyt valoon siis ei ole jatkanut matkaansa henkimaailman vaan jäänyt tänne. Ehkä kuollut äkillisesti eikä ymmärrä olevansa kuollut tai ei halunnut mennä toiseen ulottuvuuteen. Ja siksi ilmoittaa olemastaolostaan.
Osaan laittaa vainajia eteenpäin, mutta mietin, että mitä sinä voisit tehdä.
Kokeile niin, että kuuntele jotain rauhoittavaa musiikkia, lue Isä meidän rukous ja pyydä vainajien paimenta hakemaan vainaja valoon. Tee tämä rauhallisesti ja pyydä joku luotettava henkilö kaveriksi. Kyllä sinä osaat, rohkeutta!!!
Neuvoille olisi tarvetta todella paljon. Onko niillä siis joku paimen? Ongelmana on valtava pahuuden läsnäolon tunne tilassa. Energiat kertoo silmittömästä pahuudesta. Miten tuollaisen ohjaa minnekään? En ole ainoa joka kykenee aistimaan sen, enkä todellakaan halua sotkeutua yhtään enempää. Se siirtelee jo tavaroitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vain aivojesi kehittelemä ääni. Minulla oli joskus kausi jolloin heräsin keskellä yötä ovikellon ääneen ja olin vakuuttunut että joku kiusaa minua tahallaan. Joskus heräsin myös äänen kuin joku olisi paiskannut ulko-oven kiinni.
Niin ehkä? Ovat vaan todella samanlaisia ja omasta mielestäni täysin selviä ääniä joihin herään. Ekana yönä vielä kuuntelin kaikessa rauhassa.
Mutta eihän sitä tiedä onko vain jotain oman pääni tuotoksia. Epäilen mutta täytyy katsoa jatkuuko. Ap
Jos nukut ja heräät niihin ääniin, niin eiköhän luonnollisin selitys ole, että näet unta että kuulet ääniä. Et välttämättä edes herää, vaan näet unta että olet herännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielenterveytesi on alkanut rakoilla, hakeudu lähimmän lääkärin vastaanotolle
Olette te säälittäviä.
tulen taas käymään kun pimenee....olen usein sänkysi alla all all alla mmlllldsusuhnxx
Enpä usko. Jos tulet väkisin niin soitan poliisit.
Et soittanut eilenkään vaikka makoilin sänkysi alla alla alla alalaallaxxxxxx
Vierailija kirjoitti:
Luen juuri Yliluonnollinen ilmiö -nimistä kirjaa. Kummasti ne kummitukset sun muut aina loistavat poissaolollaan, kun tieteilijät kalliine tutkimuskalustoineen paikalle ilmaantuvat...
Kummitus ei ole koira joka tulee ja tekee temppuja käskystä
Mä olen asunut kämpässä, johon on kuollut ihminen. Siellä oli koko ajan semmonen jonkin läsnäolon tunne. Kun istui sohvalla, niin tuntui siltä kuin joku olisi seisonut sohvan päädyssä ja katsonut. Öisin saattoi herätä tunteeseen, että joku nostaa sänkyä päädystä. Kun kulki oviaukosta toiseen huoneeseen, tuntui siltä kuin joku olisi mennyt ohi ja hipaissut. Välillä vessan ovi kolahti niin kuin joku olisi mennyt vessaan, vaikkei ollut. Tavaroita hävisi ja löytyi tyyliin viikon päästä siitä samasta paikasta, mistä oli itsekseen kadonnut. Valot saattoivat syttyä itsestään tai sammua itsestään. Esim. Laittoi eteisen valon päälle ja kun laittoi kenkiä jalkoihinsa, niin yhtäkkiä valo sammui. Kun kävi laittamassa valon uudelleen päälle, saattoi kuulla sivulta hiljaisen naurun hihityksen. Henki pilaili uuden asukkaan kustannuksella. Asumisen kruunasi se, että jos tai kun tartti yöllä käydä vessassa, niin saattoi kompastua siinä kohdassa, jossa se kuollut oli maannut löydettäessä. Ei aina, mutta silloin, kun kulki huoneen poikki klo 3 yöllä mennessään vessaan.
Voi johtua vain uudesta ympäristöstä. Selviytymisvaistot vaan käy ylikierroksilla.
No mikset mene katsomaan mikä siellä paukkuu ja metelöi? Mä asun vanhassa talossa ja mulla paukkuu ja naksuu keittiössä. Menen kännykän taskarin kanssa katsomaan, mutta ei siellä mitään näy. Todennäköisesti rakenteet paukkuu jähtyessään, kun päivällä on lämmin mutta yöt on suht viileitä.
Useampi vuosi sitten muutin uuteen asuntoon. Jostain syystä aloin kärsimään unettomuudesta ja säpsähtelin hereille vaikka yleensä olen ollut hyvä nukkumaan. Kerran naapuri sattui mainitsemaan, että edellisellä pariskunnalla joka asunnossani asui, oli vauva menehtynyt kätkytkuolemassa. Myöhemmin muutin mieheni asuntoon, eikä uniongelmia enää ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin vasta muutaman vuoden asumisen jälkeen kuinka aina välillä kotona tulee sellainen jännä vähän kuin kylmä seinämä vastaan. Siis ihan kuin kävelisi jonkun läpi (tai se joku kävelisi mun läpi) ja oikeastaan aina eri paikassa. Joskus myös huomaan niin sohvalla kuin makkarissakin makoillessani sellaisen vienon, viileähkön ilmavirran paljaalla säärellä / nilkalla ihan kuin joku puhaltaisi siihen. Kerran myös näin sivusilmällä tumman ison hahmon tulevan keittiöstä kun oli olkkarin sohvalla.
Ja minä siis asun yksin eikä ole edes lemmikkejä. En käytä edes päihteitä.
Tämä on kyllä hyvin yleinen merkki henkien läsnäolosta. Okkultistien parissa ihan yleistä tietoa, että lämpötilan yhtäkkinen muuttuminen kertoo hengen/henkien olevan läsnä.
Okei, mä siis en ehkä voikaan ajatella tai lohduttautua sillä, että mä kuvittelen vaan kaiken. Ei se kyllä oikein ole enää onnistunutkaan kun nuo "viileydet" ja telkkarin itsekseen päälle menot toistuu säännöllisen epäsäännöllisesti vaikka pahiten mut säikäytti tuo hahmo joka ihan kuin kiireellä livahti keittiöstä eteiseen.
Voi olla demoneita. Kuolleet eivät palaa missään muodossa takaisin, joten ns kummitukset ovat demoneita = pahoja henkiä. Et taida olla uskossa, Ap? Itselläni oli samantyyppisiä kokemuksia siihen asti kunnes sain ottaa uskoa vastaan Jumalalta ja uudestisyntyä. Jeesus tuli elämääni. Nuo asiat loppuivat saman tien.
Pyydä että Jumala antaisi Sinulle uskon, Ap.
Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vain aivojesi kehittelemä ääni. Minulla oli joskus kausi jolloin heräsin keskellä yötä ovikellon ääneen ja olin vakuuttunut että joku kiusaa minua tahallaan. Joskus heräsin myös äänen kuin joku olisi paiskannut ulko-oven kiinni.
Niin ehkä? Ovat vaan todella samanlaisia ja omasta mielestäni täysin selviä ääniä joihin herään. Ekana yönä vielä kuuntelin kaikessa rauhassa.
Mutta eihän sitä tiedä onko vain jotain oman pääni tuotoksia. Epäilen mutta täytyy katsoa jatkuuko. Ap
Älä ainakaan ala pelätä kotonasi. Äänet voivat hyvin kuulua naapureista, olethan juuri muuttanut etkä tietenkään ole ehtinyt tottua talon normaaliin ääniin. Toisissa taloissa naksuu ja rutisee etenkin näin kesäaikaan, kun päivällä kerääntynyt lämpö poistuu talon rakenteista. Saatat herätä näihin ääniin syvästä unesta ja aivosi keksivät nopeasti syyn äänille ennenkuin ehdit ajatella tarkemmin. Lisäksi sinulla on kissa, joka taatusti ilmoittaisi ylimääräisestä aktiviteetista tai vierailijoista yöllä. Nuku vaan yösi rauhassa ja anna kissan hoitaa vartiointitehtävä.
Hyvää yötä ja siunausta
P.s. Isä meidän rukous voisi rauhoittaa sinut uneen, jätä taakkasi Herralle, Hän pitää sinusta huolen
Ketju täynnä hihhuleita :D Ap:n naapuri se siellä välillä valvoo ja kolistelee. Putoamisen äänet voi olla mitä tahansa kolahduksia yläkerrasta tai seinän takaa. Syitä sille, miksi äänet kuuluu vaan välillä, on monia. Ehkä ap ei vaan aina herää niihin, ehkä naapuri on paljon mökillä, tulee yövuoroista tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen asunut kämpässä, johon on kuollut ihminen. Siellä oli koko ajan semmonen jonkin läsnäolon tunne. Kun istui sohvalla, niin tuntui siltä kuin joku olisi seisonut sohvan päädyssä ja katsonut. Öisin saattoi herätä tunteeseen, että joku nostaa sänkyä päädystä. Kun kulki oviaukosta toiseen huoneeseen, tuntui siltä kuin joku olisi mennyt ohi ja hipaissut. Välillä vessan ovi kolahti niin kuin joku olisi mennyt vessaan, vaikkei ollut. Tavaroita hävisi ja löytyi tyyliin viikon päästä siitä samasta paikasta, mistä oli itsekseen kadonnut. Valot saattoivat syttyä itsestään tai sammua itsestään. Esim. Laittoi eteisen valon päälle ja kun laittoi kenkiä jalkoihinsa, niin yhtäkkiä valo sammui. Kun kävi laittamassa valon uudelleen päälle, saattoi kuulla sivulta hiljaisen naurun hihityksen. Henki pilaili uuden asukkaan kustannuksella. Asumisen kruunasi se, että jos tai kun tartti yöllä käydä vessassa, niin saattoi kompastua siinä kohdassa, jossa
Kummitukset ei käy paskalla, sen tiedän. Kuvittelet omiasi...
Lämpöpatterit suhisee, naksuu ja joskus paukahteleekin.