Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin joitakin kuukausia sitten uuteen kotiin. Nyt öisin kuuluu ääniä, kummitteluako?

Vierailija
24.08.2024 |

Havahduin tässä eräs yö, että kuului kuin asunnossani (tilava yksiö) olisi kävelty ja tiputeltu tasoilta jotain ja sitten taas tömäytetty jotain tasojen päälle. Vähän pelotti ja päätin vain jatkaa nukkumista. Tietenkään ketään ei näkynyt missään. 

Minulla on kyllä kissa mutta sekin oli silloin hoidossa. 

Viime yönä taas heräsin siihen kun jotain olisi sohvalta tai keittiön tasolta pudotettu. Se kuului toisenkin kerran. Ajattelin, että noniin nyt kissa hereillä ja touhuaa jotain kunnes tajusin, että kissani nukkuu sikeästi kyljessäni. Heräsi sekin mutta kehräsi lähelläni ja halusi vain rapsutuksia. 

Taas alkoi vähän pelottamaan. Ei ketään missään. Taas jatkoin unia. Kun aamu tuli ja nousin ylös niin mitään ei ollut lattialla mikä olisi voinut äänet aiheuttaa. Kuulostaa siis ihan siltä, että jotain tömähtää lattialle ja joku puuhailee kämpässäni öisin. Mutta mikä? 

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin vanhaan taloon pari vuotta sitten. Huomasin, että silloin tällöin öisin keittiöstä kuului astioiden kilahtelua, vaikka kukaan ei ollut siellä. Joskus aamulla herätessä sellaisia ovia oli auki, jotka eivät nukkumaan mennessä olleet. Olen neuroottinen siitä että makuuhuoneiden, eteisen, vessan ja kaappien ovien täytyy olla kiinni varsinkin öisin. 

Sitten teini-ikäinen, järkevä poikani alkoi puhua, että hänen huoneessaan kaapin ovet aukeilevat itsestään ja hänestä tuntuu että joku katsoo kaapista. Itsellänikin on välillä tunne, että joku katselee minua öisin. 

Nimesimme kummituksen Kaukoksi, edellisen kodin kyylänaapurin mukaan. Kauko ei vaikuta pahantahtoiselta, van tuntuu vain tarkkailevan. 

Tai sitten vanha, vilkkaasti liikennöidyn tien varrella oleva talo elää itsekseen. 

Vierailija
22/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kameroita kuvaamaan yöllisiä tapahtumia. Ehkä saamme lisää todisteita, aiheita keskusteluun ja arvioida casea. Laita myös sähköpostia casesta finntop5:lle, joka tekee näistä juttuja youtubessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vain aivojesi kehittelemä ääni. Minulla oli joskus kausi jolloin heräsin keskellä yötä ovikellon ääneen ja olin vakuuttunut että joku kiusaa minua tahallaan. Joskus heräsin myös äänen kuin joku olisi paiskannut ulko-oven kiinni.

Mulla oli näitä kans ja ihmettelin että kuvittelenko vai onko siellä oikeesti joku, oli aika äärimmäinen stressi päällä silloin. Vieläkin hieman häiritsee.

Vierailija
24/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli epäilet omaa järkeä pyydä joku yöksi sinne ja katso kokeeko samoja? Meillä maatila missä kummittelee, on yli 100.v talo ja kuuluu kolinoita yms. Ja siis useampi kuullut.. 

Joskus olen itsekin pyytänyt muilta ajatuksia tai turvaksi kun olen tehnyt havaintoja. Hekin kertoivat minulle omista kokemuksista, niitä janoan aina kuulla myöskin. En epäile toisia automaattisesti.

Vierailija
25/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kuollut asunnossa?

Aika monessa asunnossa kuolee ihmisiä, on aina kuollut mutta jos helpottaa faktatieto, kukaan kuollut ei jää asuntoon kummittelemaan.

Ei tarvii olla edes kuollut sinne että kummittelee. Meillä kämpässä haamuja, mutta ei oo kukaan kuollut. Faktaa on että henkimaailma on läsnä ja toiset niitä aistii tai jopa näkee. 

Vierailija
26/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mielenterveytesi on alkanut rakoilla, hakeudu lähimmän lääkärin vastaanotolle

Olette te säälittäviä.

ei ole eettistä kannustaa harhaluuloja, sori siitä

Vierailija
27/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te säälittäviä.

tulen taas käymään kun pimenee....olen usein sänkysi alla all all alla mmlllldsusuhnxx

Vierailija
28/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen juuri Yliluonnollinen ilmiö -nimistä kirjaa. Kummasti ne kummitukset sun muut aina loistavat poissaolollaan, kun tieteilijät kalliine tutkimuskalustoineen paikalle ilmaantuvat...

Vierailija
29/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kuollut asunnossa?

Aika monessa asunnossa kuolee ihmisiä, on aina kuollut mutta jos helpottaa faktatieto, kukaan kuollut ei jää asuntoon kummittelemaan.

Ei tarvii olla edes kuollut sinne että kummittelee. Meillä kämpässä haamuja, mutta ei oo kukaan kuollut. Faktaa on että henkimaailma on läsnä ja toiset niitä aistii tai jopa näkee. 

Juu, ymmärrän sillä elän henkimaailman kanssa 24/7. Luota sinäkin vain itseesi. Tietoisuus jatkuu vielä kuoleman jälkeenkin ja kaikella on tarkoitus. Ei meille pahaa haluta koskaan.

Vierailija
30/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te säälittäviä.

ei ole eettistä kannustaa harhaluuloja, sori siitä

Silti teet sitä itse näillä jorinoillasi? Sori siittäkin.

Vierailija
31/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te säälittäviä.

tulen taas käymään kun pimenee....olen usein sänkysi alla all all alla mmlllldsusuhnxx

Enpä usko. Jos tulet väkisin niin soitan poliisit.

Vierailija
32/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauksia randomisti. Joko oot valveunessa. Alkoholi kanavoi ala-astraalia joskus myös, puhumattakaan jos on lääke siihen päälle käytössä, yhteisvaikutus. Tai oot hyvä vaan kanavoimaan yleensä ja aistimaan. Joskus se voi olla omat vaatteet sähköistyneet, uni villiintynyt tai oma pää kummittelee tavallaan ajatuksia, stressiä pois ainakin jos on. Kännykkä kiinni välillä yöksi? Exän vaikutus tai some, netti? Ehkä voi siivota, tuulettaa ja puhdistella tilaa myös henkisesti, ja itseä. Naapurilta ehkä voi kysyä keitä siinä on asunut ennen sua. Alueesta ja koko talosta ei tietenkään tiedä. Mikä historia, onko alue levoton vai rauhallinen. Peilin voi peittää kankaalla tai onko jokin joka tukkii feng shuin. Ehkä selviääkin että osa kuuluu naapurista, putket kantaa tms. Ajan kanssa selviää mikä on. Mitään pelättävää ei ole, joskus suihku auttaa virkistymään.

Vierailija
33/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen juuri Yliluonnollinen ilmiö -nimistä kirjaa. Kummasti ne kummitukset sun muut aina loistavat poissaolollaan, kun tieteilijät kalliine tutkimuskalustoineen paikalle ilmaantuvat...

Älä arvostele, tutkiminen olisi tylsää jos kaikki tulisi aina valmiina. Jos ymmärrät? Henkimaailma on tietoinen.

Vierailija
34/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko siellä jotain tippunut?

Mulla kokemusta kahdesta kämpästä, missä kuului just keittiöstä ääniä öisin + hana tiputteli öisin toisessa. Vanhassa talossa tuntui yöllä kun joku katsois ja mä vaan tuijotin makkarin oviaukkoa. Leimasin mielikuvituksen piikkiin. Myöhemmin mies sanoi että niin hänellä on oma kummitus siellä, vanhaan rintamamiestaloon oli sodan aikana omistaja kuollut.Mies hirttäytyi myöhemmin itse sinne.

Toinen oli mun entinen yksiö. Siellä telkkari käynnisteli itseään öisin myös. Enpä siitäkään mitään ajatellut. Myöhemmin sain kuulla, että edellinen asukas oli ampunut itsensä just siinä nurkassa mihin olin telkkarin tuupannut.

En tiedä. Toisaalta vaikka oiskin henkiä niin eihän ne mitään pahaa tee, ehkä ne haluaa kertoa jotain?

Vierailija
35/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä liikkuu joku elukka. Itse kyllä pelkäisi jotain rottaa enemmän kuin kummituksia.

Vierailija
36/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainaja ei ole päässyt valoon siis ei ole jatkanut matkaansa henkimaailman vaan jäänyt tänne. Ehkä kuollut äkillisesti eikä ymmärrä olevansa kuollut tai ei halunnut mennä toiseen ulottuvuuteen. Ja siksi ilmoittaa olemastaolostaan.

Osaan laittaa vainajia eteenpäin, mutta mietin, että mitä sinä voisit tehdä.

Kokeile niin, että kuuntele jotain rauhoittavaa musiikkia, lue Isä meidän rukous ja pyydä vainajien paimenta hakemaan vainaja valoon. Tee tämä rauhallisesti ja pyydä joku luotettava henkilö kaveriksi.  Kyllä sinä osaat, rohkeutta!!!

Vierailija
37/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne tyhmiä ole :D

Vierailija
38/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt matkoilla USA:ssa. Siellä on paljon Poltergeistejä ja muita yliluonnollisia olentoja.

On saattanut tulla matkatavaroiden seassa.

On muitakin maita joissa on paljon asukkaita ja aktiivisuutta. Esineitä. Toki missä vaan voi olla, Suomessakin, jos on vähän auki. Myös kurkkuchakraa kannattaa miettiä, sitäkin kautta osa kanavoi, osa puhdistelee sitä ja tasapainottaa. Aurakenttä.

Vierailija
39/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan uusi vaiko vain uusi sinulle? Jos vaikka siinä asunnossa on tehty henkirikos. Tai sen paikalla ennen olleessa rakennuksessa. Toisaalta kyllähän tuollainen onnistuu vaikka metsässäkin eli ehkä sun sänky on just jonkun kuolinpaikan päällä. Kokeile auttaisiko jos siirtää sen toiseen kohtaan.

Vierailija
40/82 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä puhelimesta kamera kuvaamaan videota seuraavalla kerralla, niin loppuu havainnot kuin seinään.