Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakanoiden vaihtaminen ja useat kumppanit.

Vierailija
24.08.2024 |

Tapailen kahta naista. En jaksa usein vaihtaa lakanoita. Haittaako se? Eihän ne sitä tiedä että joku toinen vierailee samassa sängyssä. 

39 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meitä täällä palstalla haittaa.

Ne naiset kyllä huomaa sen vaikka ei ehkä asiasta sanokaan. Eikä tarvitse edes niitä näkyviä tahroja jättää, kyllä se huomataan.

Vierailija
22/29 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s tana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pahin oli kun olin vielä parisuhteessa, olin viikonlopun poissa kotoa eikä mies ollut vaihtanut lakanoita vaikka siellä oli selkeästi nukkunut joku kolmas osapuoli. Mies varmaan kuvitteli että ei jää niin helposti kiinni jos ei vaihda niitä.

Vierailija
24/29 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin nelikymppistä miestä, joka tapaili myös ainakin yhtä muuta naista lisäkseni. Se toinen nainen ei edes epäillyt mitään, vaikka mies viestitteli minulle jatkuvalla syötöllä heidän yhteiseltä ulkomaan matkaltaan (yölläkin). Nainen tietysti maksoi ravintolat, jne. Ja ihmetteli, miksi suhde ei etene 🤣

Vierailija
25/29 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/29 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ne muijat toisistaan?

Vierailija
27/29 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pahin oli kun olin vielä parisuhteessa, olin viikonlopun poissa kotoa eikä mies ollut vaihtanut lakanoita vaikka siellä oli selkeästi nukkunut joku kolmas osapuoli. Mies varmaan kuvitteli että ei jää niin helposti kiinni jos ei vaihda niitä.

Ei se kuvitellut kun se oli vaan laiska ja idiootti.

Vierailija
28/29 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monesti peuhannut vakipanon sängyssä hänen kanssaan ja tuskin mies on lakanoita vaihtanut koska siinä olisi selittelemistä varmaan avovaimolle. Meillä on aina alla pyyhe tai talja. Myös heidän ruokapöydällään on monesti harrastettu seksiä kuten myös sohvalla ja heidän mökillään.

Vierailija
29/29 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen ongelma prostituoidulle vihervassarille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän