Lakanoiden vaihtaminen ja useat kumppanit.
Tapailen kahta naista. En jaksa usein vaihtaa lakanoita. Haittaako se? Eihän ne sitä tiedä että joku toinen vierailee samassa sängyssä.
39
Kommentit (29)
No pahin oli kun olin vielä parisuhteessa, olin viikonlopun poissa kotoa eikä mies ollut vaihtanut lakanoita vaikka siellä oli selkeästi nukkunut joku kolmas osapuoli. Mies varmaan kuvitteli että ei jää niin helposti kiinni jos ei vaihda niitä.
Tapailin nelikymppistä miestä, joka tapaili myös ainakin yhtä muuta naista lisäkseni. Se toinen nainen ei edes epäillyt mitään, vaikka mies viestitteli minulle jatkuvalla syötöllä heidän yhteiseltä ulkomaan matkaltaan (yölläkin). Nainen tietysti maksoi ravintolat, jne. Ja ihmetteli, miksi suhde ei etene 🤣
Vierailija kirjoitti:
No pahin oli kun olin vielä parisuhteessa, olin viikonlopun poissa kotoa eikä mies ollut vaihtanut lakanoita vaikka siellä oli selkeästi nukkunut joku kolmas osapuoli. Mies varmaan kuvitteli että ei jää niin helposti kiinni jos ei vaihda niitä.
Ei se kuvitellut kun se oli vaan laiska ja idiootti.
Mä olen monesti peuhannut vakipanon sängyssä hänen kanssaan ja tuskin mies on lakanoita vaihtanut koska siinä olisi selittelemistä varmaan avovaimolle. Meillä on aina alla pyyhe tai talja. Myös heidän ruokapöydällään on monesti harrastettu seksiä kuten myös sohvalla ja heidän mökillään.
Tyypillinen ongelma prostituoidulle vihervassarille.
Ei se meitä täällä palstalla haittaa.
Ne naiset kyllä huomaa sen vaikka ei ehkä asiasta sanokaan. Eikä tarvitse edes niitä näkyviä tahroja jättää, kyllä se huomataan.