Milloin mies voi käpälöidä kaunotarta?
Esimerkiksi silloin, kun ekat treffit jäävätkin "kuiviksi", mutta tyttö kuitenkin ryhtyy antamaan poskisuukon lähtiäisiksi. Miehen on siis oltava hereillä, siinä samassa kun tytön huulet lähestyvät miehen poskea, mies "kaappaakin" tytön "karhunsyleilyynsä". Jotkut tytöt ovat tuolloin vastustelevinaan, mutta sitä kestää vain noin 3 sekuntia, jossa ajassa hän kostuu ja vastustelevinaisuutensa siksi sulaa kuin jää kuumassa vedessä. Mies sitten ohjaakin tytön pusuhuulet omille huulilleen, ja samalla hyväilee tai puristellee tytön pakaroita tai tisua ja sormeilee tytön niskaa, reisiä, &c. /M67v, BMI 18,2.
Kommentit (17)
Jos etenee asteittain viattomista intiimimpiin kosketuksiin ja nainen vastaa koskettelemalla takaisin ja vaikuttaa innostuneelta. Aloituksessa kuvattua lähestymistapaa en suosittele. Siinä voi pahimmillaan nainen tirvaista turpaan tai mennä poliisin juttusille.
Silloin kun nainen antaa luvan tai mies aistii milloin on saanut luvan. Itse istuin tulevan vaimoni vierelle, suutelin kysymättä suulle ja kun vastaus oli tulinen laitoin toisen käden tissille. Edelleenkään en tiedä, eikä hänkään, sainko luvan tai antoiko hän luvan tai houkutteliko suutelemaan. Vain loppu on historiaa.
Mutta kaipa sen joskus vain tietää ja se ei pelaa joka pelkää. Jälkeenpäin ajatellen avaukseni oli juuri se mikä valloitti vaimon, enkä olisi voinut antaa parempaa ensivaikutelmaa. Olin sen verran ujo nuorimies ettei todellakaan ollut tapana. Mutta mikä lie mielenhäiriö tai kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Missä vaiheessa voi aloittaa käpälöinnin ja sitten kourimisen. Vastaus olisi kiva.
Siinä vaiheessa kun kaunotar on kostunut. (Tämä siis "uuden" kaunottaren kanssa, tietenkin vakiintuneessa parisuhteessa mies voi naistaan käpälöidä milloin vain.)
Silloin kun nainen on aloitteellisesti käpälöinyt ensin miestä. Koskettanut siis vaikka hiuksia, poskea, kättä.
Kyllä sen tietää katseesta. En lähtisi heti käpälöimään vaan juurikin "tunnustelisin" tilannetta. Itse olen ihastuneena niin spontaani, että en ymmärrä itsekkään. Saatan laittaa käden äkisti poskelle tai käden lantiolle ym. Kai sen vaan aistii kun se on ok.
Tässä on jotain =???
Vierailija kirjoitti: Silloin kun nainen antaa luvan tai mies aistii milloin on saanut luvan. Itse istuin tulevan vaimoni vierelle, suutelin kysymättä suulle ja kun vastaus oli tulinen laitoin toisen käden tissille. Edelleenkään en tiedä, eikä hänkään, sainko luvan tai antoiko hän luvan tai houkutteliko suutelemaan. VAIN LOPPU ON HISTORIAA. / Mutta kaipa sen joskus vain tietää ja se ei pelaa joka pelkää. Jälkeenpäin ajatellen avaukseni oli juuri se mikä valloitti vaimon, enkä olisi voinut antaa parempaa ensivaikutelmaa. Olin sen verran ujo nuorimies ettei todellakaan ollut tapana. Mutta mikä lie mielenhäiriö tai kohtalo.
**
Ei todellakaan ollut 'nuori' mies saanut mitään lupaa. Oli ihan hermona ja hääräs ja piti saada nainen ulos huoneesta kun ei tiennyt mitä pikkupimun kanssa olisi tehnyt ja miten päin olisi ollut. Siinä vaiheessa mies suunnitteli että hän laittaa naiselle takkia päälle niin siinä samassa voi vähän käydä tisuihin käsiksikin - käpälöimään ilman lupaa. Nainen ei ollut tottunut ja oli kovin yllättynyt. Ja olisiko vielä kädestä pitänyt sanoa näkemiinkin? Ja mites miehelle siinä tilanteessa sitten kävikään... VAIN LOPPU ON HISTORIAA... Kait mies itse voi kertoa - on tainnut jopa jo kertoa palstalla...
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jotain =???
Vierailija kirjoitti: Silloin kun nainen antaa luvan tai mies aistii milloin on saanut luvan. Itse istuin tulevan vaimoni vierelle, suutelin kysymättä suulle ja kun vastaus oli tulinen laitoin toisen käden tissille. Edelleenkään en tiedä, eikä hänkään, sainko luvan tai antoiko hän luvan tai houkutteliko suutelemaan. VAIN LOPPU ON HISTORIAA. / Mutta kaipa sen joskus vain tietää ja se ei pelaa joka pelkää. Jälkeenpäin ajatellen avaukseni oli juuri se mikä valloitti vaimon, enkä olisi voinut antaa parempaa ensivaikutelmaa. Olin sen verran ujo nuorimies ettei todellakaan ollut tapana. Mutta mikä lie mielenhäiriö tai kohtalo. ////
.... mies suunnitteli että hän laittaa naiselle takkia päälle niin siinä samassa voi vähän käydä tisuihin käsiksikin - käpälöimään ilman lupaa. Nainen ei ollut tottunut ja oli kovin yllättynyt. Ja olisiko vielä kädestä pitänyt sanoa näkemiinkin? Ja mites miehelle siinä tilanteessa sitten kävikään... VAIN LOPPU ON HISTORIAA...
Olin sen verran ujo (nuori)mies ettei todellakaan ollut tapana. Mutta mikä lie mielenhäiriö tai kohtalo. NAINEN EI UNOHDA JA SE VASTA HARMILLISTA ON ELI EI OLLUT SATTUMAA... VAAN MIELENHÄIRIÖ TAI KOHTALO?
Ihan milloin vaan, ollaanhan me miehet paljon vahvempia. Ei ne meille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jotain =???
Vierailija kirjoitti: Silloin kun nainen antaa luvan tai mies aistii milloin on saanut luvan. Itse istuin tulevan vaimoni vierelle, suutelin kysymättä suulle ja kun vastaus oli tulinen laitoin toisen käden tissille. Edelleenkään en tiedä, eikä hänkään, sainko luvan tai antoiko hän luvan tai houkutteliko suutelemaan. VAIN LOPPU ON HISTORIAA. / Mutta kaipa sen joskus vain tietää ja se ei pelaa joka pelkää. Jälkeenpäin ajatellen avaukseni oli juuri se mikä valloitti vaimon, enkä olisi voinut antaa parempaa ensivaikutelmaa. Olin sen verran ujo nuorimies ettei todellakaan ollut tapana. Mutta mikä lie mielenhäiriö tai kohtalo. ////
.... mies suunnitteli että hän laittaa naiselle takkia päälle niin siinä samassa voi vähän käydä tisuihin käsiksikin - käpälöimään ilman lupaa. Nainen ei ollut tottunut ja oli kovin yllättynyt. Ja olisik
Mitä ihmettä hourit??? Mikä hevatun narikka ja misu??? Oletko syönyt sieniä vai mistä sä näitä tarinoita vedät??
Tuo tyttö on ollut vaimoni jo yli 45 vuotta. Siten iskurepliikkini oli toimiva ja sille saatu hyväksyntä. Toiset miehet tietää milloin saa ja ei saa tehdä, toiset ei ymmärrä ilmeisesti mitään.
Mitä ihmettä hourit??? Mikä hevatun narikka ja misu??? Oletko syönyt sieniä vai mistä sä näitä tarinoita vedät??
Tuo tyttö on ollut vaimoni jo yli 45 vuotta. Siten iskurepliikkini oli toimiva ja sille saatu hyväksyntä. Toiset miehet tietää milloin saa ja ei saa tehdä, toiset ei ymmärrä ilmeisesti mitään.
ONHAN SE KIVA kun nuorten miesten tiedossa on toimivat metodit tai käyttävät niitä ihan noin niin kuin luontaisesti ilman että kukaan on opettanut, ehdottanut tms... voissa paistetut kanttaret kyllä kelpaa.
Se riippuu siitä miten nainen vastaa. Jos laitat käden housujen päälle haaroväliin ja nainen nostaa sen pois, niin se tarkoittaa, että ei vielä. Parempi se on eka iltana pysyä juttelun tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu siitä miten nainen vastaa. Jos laitat käden housujen päälle haaroväliin ja nainen nostaa sen pois, niin se tarkoittaa, että ei vielä. Parempi se on eka iltana pysyä juttelun tasolla.
Aikoinaan nuorena testailin just noin. Olihan se ihanaa kun tyttö saattoi saada orgasmin nopeasti pelkästään farkkujen päältä koskettelemalla. Aluksi odotin reaktiota ja parin yrityksen jälkeen (taukoa välissä) sain luvan siten ettei hän ottanut kättäni pois. Samalla suutelin niin painavasti kuin osasin. Sitten kellistin tytön alleni ja jatkettiin makuullaan suutelua ja minä hänen käpälöintiään. Kohta sain jo ottaa kullia paljaaksi (eri kerralla) ja sillä hyväilin tyttöä farkkujen päälle.
Vierailija kirjoitti:
ONHAN SE KIVA kun nuorten miesten tiedossa on toimivat metodit tai käyttävät niitä ihan noin niin kuin luontaisesti ilman että kukaan on opettanut, ehdottanut tms... voissa paistetut kanttaret kyllä kelpaa.
Kaikki muu pätee kyllä, mutta kantrarelleja en syö.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun nainen on aloitteellisesti käpälöinyt ensin miestä. Koskettanut siis vaikka hiuksia, poskea, kättä.
Kelvollisia aloitteentekijäkaunottaria on mitätön lukumäärä, kelvolliset naiset odottavat (edellyttävät) että mies tekee (ensimmäisen, ensimmäiset) seksuaaliset aloitteet. Aloittentekijänaiset ovat pääsääntöisesti ao. ammatin harjoittajia, puliakkoja, taloudellisessa ahdingossa olevia yh-mammoja, ikänaisia, ym. kelvotonta ainesta.
Hyvä kysymys. Missä vaiheessa voi aloittaa käpälöinnin ja sitten kourimisen. Vastaus olisi kiva.