Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka eivät pidä eläimistä,

Vierailija
08.02.2007 |

ovat jotenkin henkisesti sairaita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei nyt ihan henkisesti sairaita, mutta jonkilainen empatia ehkä puuttuu....

Vierailija
2/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikeastaan välitä eläimistä, en mielelläni vieraile tutuilla joilla on koiria tai kissoja.

Itselläni oli aikoinaan 4 kissaa, lasten jälkeen on tullut tällainen eläin-inho, en oikein osaa kuvailla tunnetta.

Minulle on ihan sama montako koiraa naapurissa on, sinälläänsä eläimet eivät minua häiritse, itselleni en vain halua yhtäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni.

Vierailija
4/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en oikeastaan pidä eläimistä. Joskus jos oppii jonkin eläimen tuntemaan, niin sitten siitä voi alkaa jopa pitämään. Tykkään kyllä katsella pikkulintuja ja kissoja ja kilpikonnia, mutta läähättävä koira on tosi ällö. Päälle hyppivä koira on raivostuttava. Räksyttävä koira pitäisi ampua.

Todettakoon kuitenkin, että kaikki psykologiset testit osoittavat minun olevan harvinaisen tasapainoinen ihminen. Teen työkseni ihmisarviointeja, eli kyllä minun empatiani ja tunneälytaitonikin ovat ihan kohdallaan.

Vierailija
5/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos näiden kissa- ja koiraihmisten.

Vierailija
6/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en oikeastaan välitä eläimistä, en mielelläni vieraile tutuilla joilla on koiria tai kissoja.

Aika hauska sattuma. Jos joku ystäväni inhoaisi lemmikkiani, ei hän olisi meille enää tervetullut. Sellaistakaan en katselisi, että ystäväni/sukulaiseni vaatisi minua sulkemaan lemmikkini toiseen huoneeseen vierailunsa ajaksi. Korkeintaan sellaisessa tapauksessa voisin hyväksyä ja näin tehdä, että ystäväni tai joku haluaa ihan nopeasti käydä vessassa tai hakea jonkun tavaran ja sitten heti häipyä... Minun lemmikkini asuu meillä, ystävät ja sukulaiset eivät.

Vierailija
7/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eläimet ovat ihan ok, kunhan ne eivät asu meillä. Tosin koirista en pidä yhtään. Miksi ihmeessä tämä tekisi minusta jotenkin tunneongelmaisen?

Vierailija
8/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ällöttäviä otuksia kaikki!

Vierailija
9/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. musta-valko ajattelu kuuluu moniin persoonallisuushäiriöihin...

;-D

Vierailija
10/10 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutatko ap " pitämiseksi" sellaisen kaupunkilaisen kettutyttöilyn, vai riittääkö se, että kannattaa eläinsuojelua ja tykkää, että luonto on tärkeä ja mielenkiintoinen...?

Ihminen voi henkilöhistoriastaankin johtuen tuntea empatiaa eri asioita kohtaan. Voi olla täydellisen empatiakyvytön ja rakastaa eläimiä, koska saa ITSE niiltä hellyyttä. Tai rakastaa lapsia, mutta ikänsä vaikeasti eläinallergisena karttaa eläimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän