Onko teille helppoa ostaa siteitä ja rintaliivejä?
Olen huomannut että vaistomaisesti piilotan sidepaketit ostosten alle. Varmaan jäänyt lapsuudesta kun näin isän aina tekevän näin. Hän oli yksinhuoltaja kun olin teini. Samoin rintaliivien ostaminen on aina ollut minulle jotenkin noloa, vielä kolmekymppisenäkin. Onko tämä ihan normaalia, kokeeko muut samaa?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei herran jumala aikuiset ihmiset :D Miten te pärjäätte elämässä? Itseä ei nolota yhtään. Joskus nuori mieskassa ollut nolompana kuin minä piipatessaan menkkasiteitäni. Muuten eipä kukaan ole tainnut sen kummemmin noteerata ja vaikka noteeraisikin niin mitä sitten? Olen nainen, minulla on menkat. Hirveä tabu!
Häpeäjät on varmaan niitä jotka eivät voi kakkia jos mies on samassa talossa, julkisissakaam vessoissa ei voi asioida kun joku voi kuulla jne..ja kassa saa tietää että nainen menstruoi kuten normaali asia on. Mua ei hävettänyt sillon kub vielä suojia ostin. Liivejä yhäkin välillä.
Siteitten ostaminen on ollut aina helppoa, ottaa vaan hyllystä ja maksaa kassalla.
Rintaliivien ostaminen on ollut haastavampaa teinivuosien jälkeen, kun koko ja muodot eivät ole sopineet markettiliiveiihin. Työläintä ostaminen on ollut erikoisliikkeissä, joissa on pitänyt inttää myyjän kanssa, kun ei ole löytynyt sopivia ja on yritetty myydä liian pieniä tai muuten huonoja.
Entä Tena suojia? Hävettäisikö teitä se?
No ei ole. Olen ostanut myös suppoja apteekista ja virtsankarkailusuojia. Enemmän hävettäisi viinan ostaminen kun se on niin junttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kassoja kiinnosta yhtään, että mitä sinä ostat. Mitä rintaliiveihin tulee, niin sinulla lienee huonosti istuvat liivit jos et kehtaa kysyä myyjien apua sovituksessa. Toivottavasti sentään kehtaat mennä esim papa-kokeeseen?
No ei liivien osto nyt niin rakettitiedettä ole, etteikö siitä selviäisi ilman apua.
Silti todella monella on liian pieni kuppi ja liian suuri ympärysmitta.
Onko yhtään parempi, jos myyjän avustuksella on päin vastoin, eli liian pieni ympärysmitta ja liian suuri kuppi? Kyllä sen ihan omissa nahoissaan tuntee sovittaessaan paremmin kuin sivusta 'avustava' myyjä.
Vierailija kirjoitti:
Entä Tena suojia? Hävettäisikö teitä se?
Ei. Olen kärsinyt virtsankarkailusta elimellisistä syistä alakouluikäisenä, ja silloin kieltämättä nolotti se että olisi pitänyt jättää yökyläpaikan roskikseen inkontinenssisuojien ja kertakatetrien roskia. Mutta onneksi nykyään olen aikuinen.
Rintaliivien osto marketisra: sovitan ja ostan hiljaiseen kauppa-aikaan ja valitsen naiskassan. Nim. D/100
Mikset itse ostanut siteitä vaan isä osti?
Ei hävetä ostaa mitään: alushousuja, rintaliivejä, kondomeja, raskaustestejä, pikkuhousunsuojia, liukkaria. Kuukautiskuppi on loistava, niin siteitä en tarvitse.