Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille helppoa ostaa siteitä ja rintaliivejä?

Vierailija
24.08.2024 |

Olen huomannut että vaistomaisesti piilotan sidepaketit ostosten alle. Varmaan jäänyt lapsuudesta kun näin isän aina tekevän näin. Hän oli yksinhuoltaja kun olin teini. Samoin rintaliivien ostaminen on aina ollut minulle jotenkin noloa, vielä kolmekymppisenäkin. Onko tämä ihan normaalia, kokeeko muut samaa?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteitä uskallan kyllä ostaa kun tiedän millainen paketti pitää olla. Rintsikat saa nainen käydä itse sovittamassa.

Vierailija
22/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivien sovittaminen, varsinkin talvisin, on turhauttava. Liian ahdas pukukoppi, liikaa vaatetta päällä ja muutenkin kaikki on hankalaa, mutta ei se ole noloa.

Olen huomannut saman ongelman. Sovittamiseen ei saa mitään apua myyjiltä vaan päin vastoin. Viimeksikin kun pyysin myyjää voidakseni sovittaa rintaliivejä ne uhkasivat kutsua vartijat ellen lähtisi.

M47

Vierailija
24/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin pistää ostoskärryyn päällimmäisiksi vaikka käsiraudat, suukapulan, kortsuja ja dildon.

Ei paljoa muitten mielipiteet kiinnosta.

Minäpä näin kerran kun nainen osti kesäkurpitsan, vauvaöljyä,paketin xl kondomeja ja pullon vichyä. Hymyilin..

Vierailija
25/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käyt vain ostamassa ja tuot ne minulle. 

Vierailija
26/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hävetä. Eikä ole koskaan hävettänytkään. Isäni osti kotiin aina siteitä eikä niitä piilotellut. Olen myös lapseni kasvattanut niin, että se on ihan normaali osa naisten elämää. Myös poikani tuo pyydettäessä siteitä kaupasta. Lähetän hänelle vain kuvan paketista. En tiedä hävettääkö häntä, mutta mukisematta tuo jos olen pyytänyt.

Vierailija
27/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta häpeämättömänä ostan!

Vierailija
28/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran istuin kassalla ja eräs mies osti köyden ja keittiöjakkaran. 

Vierailija
29/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään vaikeaa.

Ostan naiselleni mitä tarvikkeita hän sitten tarvitseekaan ja kysyn myös esmes apteekissa neuvoja naisfarmaseuteilta.

Pessaarin, voiteet, liukkarit, kuukautissuojat, intiimihoitotuotteet, mitä näitä nyt onkaan.

Hän ilahtuu ja onhan niitä hoitoaineita sitten kiva hänelle laitellakin kun hän myös kokee tulevansa huomioiduksi, hoidetuksi, välitetyksi sekä rakastetuksi.

Vierailija
30/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä hävetä pätkääkään. Minusta ei ole tervettä hävetä jotain rintaliivien tmv. ostamista. Taustalla lienee jokin lapsena koettu häpäisy tai sisäistetty naisviha tms.

Vierailija
31/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivien sovittaminen, varsinkin talvisin, on turhauttava. Liian ahdas pukukoppi, liikaa vaatetta päällä ja muutenkin kaikki on hankalaa, mutta ei se ole noloa.

Olen huomannut saman ongelman. Sovittamiseen ei saa mitään apua myyjiltä vaan päin vastoin. Viimeksikin kun pyysin myyjää voidakseni sovittaa rintaliivejä ne uhkasivat kutsua vartijat ellen lähtisi.

M47

Minkä koon kuppi sulla on? Ehkä niillä oli vaan koot loppuneet. On kovin vaikeaa loytää ympärysmitta 200 ja kuppi kokoa -aa.  :DD

Vierailija
32/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kassoja kiinnosta yhtään, että mitä sinä ostat. Mitä rintaliiveihin tulee, niin sinulla lienee huonosti istuvat liivit jos et kehtaa kysyä myyjien apua sovituksessa. Toivottavasti sentään kehtaat mennä esim papa-kokeeseen? 

En ole ap mutta kommentoin, että helposti voi rintsikat ostaa ihan sovittamattakin. Olen oppinut ihan silmämääräisesti näkemään, mitkä ovat minulle sopivat. Netistä en tilaisi ja silloin varmaan ylläreitä tulisikin, mutta kaupassa riittää koon arvioiminen katseella. Pitänee mainita että olen erittäin pienirintainen mikä ehkä vaikuttaa asiaan.

Vierailija
33/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kassoja kiinnosta yhtään, että mitä sinä ostat. Mitä rintaliiveihin tulee, niin sinulla lienee huonosti istuvat liivit jos et kehtaa kysyä myyjien apua sovituksessa. Toivottavasti sentään kehtaat mennä esim papa-kokeeseen? 

No ei liivien osto nyt niin rakettitiedettä ole, etteikö siitä selviäisi ilman apua.

En minäkään tarvitse myyjää laittamaan hakasia kiinni ja rintoja kuppeihin mutta kysyn kyllä myyjän apua, jos tarvitsen vaikka toisen koon tai mallin. Helpompaa kysyä kuin taas pukeutua ja lähteä etsimään toista mallia kun ensimmäinen ei sopinutkaan.

Vierailija
34/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautissuojissa mitään ole. Mä ostan Tenoja.

Vierailija
35/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään vaikeaa.

Ostan naiselleni mitä tarvikkeita hän sitten tarvitseekaan ja kysyn myös esmes apteekissa neuvoja naisfarmaseuteilta.

Pessaarin, voiteet, liukkarit, kuukautissuojat, intiimihoitotuotteet, mitä näitä nyt onkaan.

Hän ilahtuu ja onhan niitä hoitoaineita sitten kiva hänelle laitellakin kun hän myös kokee tulevansa huomioiduksi, hoidetuksi, välitetyksi sekä rakastetuksi.

Mene muualle provoilemaan. Kukaan nainen, jolla on toimivat jalat, ei lähetä miestä apteekkiin ostamaan "intiimihoitotuotteita".

Vierailija
36/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kehtaisi? Kerran ostin kaksi pakettia tamponeja, onkivavan,aurinkolasit ja retkituolin. Myyjä sanoi vain, että nyt on hyvä aika kuukaudesta kalastella.

Vierailija
37/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran jumala aikuiset ihmiset :D Miten te pärjäätte elämässä? Itseä ei nolota yhtään. Joskus nuori mieskassa ollut nolompana kuin minä piipatessaan menkkasiteitäni. Muuten eipä kukaan ole tainnut sen kummemmin noteerata ja vaikka noteeraisikin niin mitä sitten? Olen nainen, minulla on menkat. Hirveä tabu! 

Vierailija
38/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloteltiinko teillä lapsuudenkodissa kuukautisia?

Vierailija
39/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei mutta teininä nolotti. Kortsuja en ole vielä kehdannut ostaa.

Vierailija
40/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä hävetä pätkääkään. Minusta ei ole tervettä hävetä jotain rintaliivien tmv. ostamista. Taustalla lienee jokin lapsena koettu häpäisy tai sisäistetty naisviha tms.

Kun olen  tullut palstalle, joku täällä on usein aloittanut naisten ikää, ulkonäköä tai ylipäänsä naisia vihaavan ketjun. Ikävä aloittajille itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi