Tämänkö puolesta isoisäni taisteli?
Kilpailukyvyn tavoittelu, ahneus ja itsekkyys. Luonnon raiskaus. Nykypäivän trendi. Arvokas kotimaamme Suomi ja sen korvaamaton luonto tuhotaan itsekkyyden nimissä. Isoisäni kääntyisi haudassaan, jos näkisi, mitä Suomessa tapahtuu nyt.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Olen isänmaallinen. Se ei ole mitään vikinää, vaikka Putlerin fanit niin haluavat uskotella.
Isänmaallisuus on hieno asia myös meidän aikana.
Minun isäni oli talvi- ja jatkosodassa ja Lapin sodassakin. Ei kyllä kaikitellen tykkäisi nykykehityksestä, kuten siitä, että hänen kotimetsiinsä runnottiin tuulivoimaloita, hienot kalliot murskattiin tuulivoimaloiden perustuksiin. Ei ole oikeusvaltio enää voimissaan.
Olemme niin pitkällä jo tietyissä kehityskuluissa että on vaikea nähdä miten esim maaseutu saataisiin takaisin lehmien kansoittamaksi. Ja hevosten, kanojen ja lampaiden. En mahda sille mitään, mutta haaveilen vähän jostain tuollaiseta. Että ihmiset eivät olisi maalattu sadistisiksi barbaarisiksi hirviöiksi kaiken tuon keskellä.
Taidan haaveilla vähän liikaa. Syödään sitten niitä kastematoja rangaistukseksi.
Samaa miettinyt. Töykeää setämies-itsekkyyttä
Kännykästä saa kaikki ja Tik Tok on IHQ. Akat ei anna ja ulostusvirasto vie kaiken
nykyää
Onneksi sodassa Suomea palvellut isäni ei ole näkemässä tätä esihemmettiä mikä täällä on menossa.
Minun toinen sotaveteraani-isoisä oli itsekäs, väkivaltainen hullu. Toinen väkivaltainen juoppo. Olisivatpa kuolleet sinne rintamalle.
Mun molemmat isoisäni taistelivat omien maidensa puolesta kaukana vieraalla maalla. Joutuivat luopumaan maistaan, mutta säilyivät hengissä, vammoistaan huolimatta. Rakensivat vaimojensa kanssa elämänsä uudestaan Länsi-Suomessa, jossa heitä halveksuttiin pakolaisina.
Minun isoisäni taistelivat sellaisen maan puolesta, jossa työnteolla elää ja pärjää. Jossa saa pitää oman maansa. Eivät sellaisen, jossa raha menee rahan luo, eikä työtätekevillä ole enää varaa omistaa.
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset on ahneuden perikuvia.
Toki moni sodan käynyt mies oli traumatisoitunut "hullu", se oli heidän kokemiensa kauhujen aiheuttamaa. Silti tämä maa on säilyttämisen arvoinen. Meidän luonto on osa suomalaisuutta. Tämä on meidän rakas kotimaa, ei tätä maata saa paskoa vallan tai rahanhimoissaan.
Ei koko firmaa pidä syyttää jos yksi työntekijä ajelee miten sattuu ja tuhoo raakut.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei se tajunnut käyttää kortsua ja jälkikasvusta tuli tuollainen hyödytön vikisijä.
Housuissas on😏
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset on ahneuden perikuvia.
Muutko tienaa kaiken itse?
Vierailija kirjoitti:
Minun toinen sotaveteraani-isoisä oli itsekäs, väkivaltainen hullu. Toinen väkivaltainen juoppo. Olisivatpa kuolleet sinne rintamalle.
Sota teki tehtävänsä, näistä vaan ei puhuta kuinka sotiminen sairastuttaa ihmisen, jälkiahdistus on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Olemme niin pitkällä jo tietyissä kehityskuluissa että on vaikea nähdä miten esim maaseutu saataisiin takaisin lehmien kansoittamaksi. Ja hevosten, kanojen ja lampaiden. En mahda sille mitään, mutta haaveilen vähän jostain tuollaiseta. Että ihmiset eivät olisi maalattu sadistisiksi barbaarisiksi hirviöiksi kaiken tuon keskellä.
Taidan haaveilla vähän liikaa. Syödään sitten niitä kastematoja rangaistukseksi.
Eli sinulle on tärkeintä tuotantoeläimet. Nuo monimuotoisuuden tuhoajat. Mikä on persulle tyypillistä.
Metsät avohakataan ja valtion mailla valtavat avolouhokset kun ulkomaiset firmat kaapii kaikki mineraalit lyhentämättömänä. Suomalaiset keskittyy kotoutumaan ja maksamaan veroja, naiset miellyttämään turistijätkiä.
Kyllä isovanhemmat pyörittelis päätään kokkareille ja persuille.
Ilmapiiri on kyllä muuttumassa ja seuraavissa vaaleissa nähdään millainen vastalause äänissä tulee.
Itse olen siirtynyt jo täysin vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni oli talvi- ja jatkosodassa ja Lapin sodassakin. Ei kyllä kaikitellen tykkäisi nykykehityksestä, kuten siitä, että hänen kotimetsiinsä runnottiin tuulivoimaloita, hienot kalliot murskattiin tuulivoimaloiden perustuksiin. Ei ole oikeusvaltio enää voimissaan.
Varmaan isoisäsi näkisi Suomen sitten osana Venäjää. Upea suku.
Olen isänmaallinen. Se ei ole mitään vikinää, vaikka Putlerin fanit niin haluavat uskotella.