Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämänkö puolesta isoisäni taisteli?

Vierailija
23.08.2024 |

Kilpailukyvyn tavoittelu, ahneus ja itsekkyys. Luonnon raiskaus. Nykypäivän trendi. Arvokas kotimaamme Suomi ja sen korvaamaton luonto tuhotaan itsekkyyden nimissä. Isoisäni kääntyisi haudassaan, jos näkisi, mitä Suomessa tapahtuu nyt. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isänmaallinen. Se ei ole mitään vikinää, vaikka Putlerin fanit niin haluavat uskotella. 

Vierailija
2/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isänmaallinen. Se ei ole mitään vikinää, vaikka Putlerin fanit niin haluavat uskotella. 

Isänmaallisuus on hieno asia myös meidän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni oli talvi- ja jatkosodassa ja Lapin sodassakin. Ei kyllä kaikitellen tykkäisi nykykehityksestä, kuten siitä, että hänen kotimetsiinsä runnottiin tuulivoimaloita, hienot kalliot murskattiin tuulivoimaloiden perustuksiin. Ei ole oikeusvaltio enää  voimissaan. 

Vierailija
4/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme niin pitkällä jo tietyissä kehityskuluissa että on vaikea nähdä miten esim maaseutu saataisiin takaisin lehmien kansoittamaksi. Ja hevosten, kanojen ja lampaiden. En mahda sille mitään, mutta haaveilen vähän jostain tuollaiseta. Että ihmiset eivät olisi maalattu sadistisiksi barbaarisiksi hirviöiksi kaiken tuon keskellä.

Taidan haaveilla vähän liikaa. Syödään sitten niitä kastematoja rangaistukseksi.

Vierailija
5/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Töykeää setämies-itsekkyyttä

Vierailija
6/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykästä saa kaikki ja Tik Tok on IHQ. Akat ei anna ja ulostusvirasto vie kaiken

nykyää

Vierailija
7/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sodassa Suomea palvellut isäni ei ole näkemässä tätä esihemmettiä mikä täällä on menossa.

Vierailija
8/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun toinen sotaveteraani-isoisä oli itsekäs, väkivaltainen hullu. Toinen väkivaltainen juoppo. Olisivatpa kuolleet sinne rintamalle. 

Vierailija
10/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat isoisäni taistelivat omien  maidensa puolesta kaukana vieraalla maalla. Joutuivat luopumaan maistaan, mutta säilyivät hengissä, vammoistaan huolimatta. Rakensivat vaimojensa kanssa elämänsä uudestaan Länsi-Suomessa, jossa heitä halveksuttiin pakolaisina.

Minun isoisäni taistelivat sellaisen maan puolesta, jossa työnteolla elää ja pärjää. Jossa saa pitää oman maansa. Eivät sellaisen, jossa raha menee rahan luo, eikä työtätekevillä ole enää varaa omistaa. 

Vierailija
11/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset on ahneuden perikuvia.

Vierailija
12/48 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki moni sodan käynyt mies oli traumatisoitunut "hullu", se oli heidän kokemiensa kauhujen aiheuttamaa. Silti tämä maa on säilyttämisen arvoinen. Meidän luonto on osa suomalaisuutta. Tämä on meidän rakas kotimaa, ei tätä maata saa paskoa vallan tai rahanhimoissaan. 

Vierailija
13/48 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koko firmaa pidä syyttää jos yksi työntekijä ajelee miten sattuu ja tuhoo raakut.

Vierailija
14/48 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei se tajunnut käyttää kortsua ja jälkikasvusta tuli tuollainen hyödytön vikisijä.

Housuissas on😏

Vierailija
15/48 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset on ahneuden perikuvia.

Muutko tienaa kaiken itse?

Vierailija
16/48 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun toinen sotaveteraani-isoisä oli itsekäs, väkivaltainen hullu. Toinen väkivaltainen juoppo. Olisivatpa kuolleet sinne rintamalle. 

Sota teki tehtävänsä, näistä vaan ei puhuta kuinka sotiminen sairastuttaa ihmisen, jälkiahdistus on valtava.

Vierailija
17/48 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme niin pitkällä jo tietyissä kehityskuluissa että on vaikea nähdä miten esim maaseutu saataisiin takaisin lehmien kansoittamaksi. Ja hevosten, kanojen ja lampaiden. En mahda sille mitään, mutta haaveilen vähän jostain tuollaiseta. Että ihmiset eivät olisi maalattu sadistisiksi barbaarisiksi hirviöiksi kaiken tuon keskellä.

Taidan haaveilla vähän liikaa. Syödään sitten niitä kastematoja rangaistukseksi.

Eli sinulle on tärkeintä tuotantoeläimet. Nuo monimuotoisuuden tuhoajat. Mikä on persulle tyypillistä.

Vierailija
18/48 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsät avohakataan ja valtion mailla valtavat avolouhokset kun ulkomaiset firmat kaapii kaikki mineraalit lyhentämättömänä. Suomalaiset keskittyy kotoutumaan ja maksamaan veroja, naiset miellyttämään turistijätkiä.

Vierailija
19/48 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isovanhemmat pyörittelis päätään kokkareille ja persuille.

Ilmapiiri on kyllä muuttumassa ja seuraavissa vaaleissa nähdään millainen vastalause äänissä tulee.

Itse olen siirtynyt jo täysin vasemmalle.

Vierailija
20/48 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni oli talvi- ja jatkosodassa ja Lapin sodassakin. Ei kyllä kaikitellen tykkäisi nykykehityksestä, kuten siitä, että hänen kotimetsiinsä runnottiin tuulivoimaloita, hienot kalliot murskattiin tuulivoimaloiden perustuksiin. Ei ole oikeusvaltio enää  voimissaan. 

Varmaan isoisäsi näkisi Suomen sitten osana Venäjää. Upea suku.