Minä tapaan huomenna eksäni ja vietän yön hänen luonaan koska välimatka pitkä. Sovittiin ettei harrasteta seksiä.
Mitä arvelette, pitääkö lupaus? Mies sanoi nukkuvansa sohvalla ja mä saan hänen sänkynsä. Saan kuulemma tulla yöllä herättämään jos mua sattuis pelottamaan...
Kommentit (51)
Pitää sanoa, että itse olin aikanaan tuo mies. Lupaus ei pitänyt. Sain viimeisen kerran seksiä tuolta naiselta.
Ei ollut tarkoituskaan pitää lupausta. Oli tarkoitus jatkaa suhdetta, jos se olisi onnistunut.
Mä olen paneskellut kaikkien exieni kanssa eron jälkeen. Ihan normaalia, kuuluu eroprosessiin.
Kyllä siinä on kielletyn hedelmän aspekti ihan oikeasti, exä on exä ja usein ihan syystäkin.
Joskus joku sanoi että exän ottaminen takaisin on kuin työntäisi ulosteen takaisin suoleen.
Ihan osuva vertaus, sanotaanko suurimmassa osassa tapauksista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen paneskellut kaikkien exieni kanssa eron jälkeen. Ihan normaalia, kuuluu eroprosessiin.
Olimme vaimon kanssa yhdessä sopineet että eroamme. Sovittiin että paneminen on ok jos tarve. Sen jälkeen pantiin vielä kerran.
Se oli kokemus joka tuntui eniten väärältä ja toivon että en olisi tehnyt sitä
Tapasin eksäni samoissa 100% kaverillisissa merkeissä. Sain hänet sänkyyn mutta hänellä olikin munalukko, uusi nainen omisti avaimen arvatkaa kismittikö 🤬🤬🤬
Kyllä on taas niin lapsellista höpötystä että voi jösses. Aloittaja lienee mieleltään hiukan penaali.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin eksäni samoissa 100% kaverillisissa merkeissä. Sain hänet sänkyyn mutta hänellä olikin munalukko, uusi nainen omisti avaimen arvatkaa kismittikö 🤬🤬🤬
Hänellä ei ole ketään uutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas niin lapsellista höpötystä että voi jösses. Aloittaja lienee mieleltään hiukan penaali.
emmä oikeesti oo yhtään penaali, mä olen vaan niin täpinöissäni. Mä en voi kertoa tätä kavereilleni, mutta jossakin oli pakko kertoa, joten siksi kerroin täällä. Exäni ei kuitenkaan vauvapalstaa lueskele. ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä tiedosta.
Ole hyvä. Halusin jakaa tiedon täällä.
Miksi teidän pimppi-pippeli-leikit pitäisi ketään kiinnostaa? Tehkää mitä huvittaa, tai olkaa tekemättä, ihan sama.
Käänteiskieltä. Sovitte, että harrastatte seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän pimppi-pippeli-leikit pitäisi ketään kiinnostaa? Tehkää mitä huvittaa, tai olkaa tekemättä, ihan sama.
Sinua kiinnosti koska avasit ketjun ja kiinnosti vielä lisää koska vastasit. Ettet vain kateuden pisto olisi saanut sormiasi sauhuamaan.
Kyllä teidän kannattaa nussia, se on aina kaunista <3
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan exääni
Miksi erositte? ap tässä kyselee
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole. Meidän erostamme on jo kauan, joten huominen tapaaminen ei liity enää eroprosessiin. Ap
Mitä väliä, olettehan te ennenkin nussineet 🥱