Minä tapaan huomenna eksäni ja vietän yön hänen luonaan koska välimatka pitkä. Sovittiin ettei harrasteta seksiä.
Mitä arvelette, pitääkö lupaus? Mies sanoi nukkuvansa sohvalla ja mä saan hänen sänkynsä. Saan kuulemma tulla yöllä herättämään jos mua sattuis pelottamaan...
Kommentit (51)
tietenkin se lupaus pitää, niin luulen, mutta se ei tarkoita etteikö tuo mies sitten kuitenkin tule kysymään, että oletko vielä samaa mieltä seksin suhteen. Siinä sinä sitten päätät itse, että pysytkö aiemmassa päätöksessäsi vai et.
Rivien välistä lukee että olet jo päättänyt harrastaa seksiä exäsi kanssa. Helvetin huono idea, mutta anna mennä.
Tottakai kannattaa nussia, ei seksiä kuintenkaan saa joka päivä.
No miten meni?
Vastaisitko?
Vai panetteko edelleen???
Jos olette molemmat vapaita päätätte itse miten yönne vietätte. Mitä sen pitäisi kuulua yhtään kenellekään muulle?
Jos seksiä harrastatte niin toivottavasti yhteisestä sopimuksesta,muutenhan se on raiskaus.
Niin että miksi ihmeessä tuokin pitää julkisesti ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
No miten meni?
Vastaisitko?
Meni tosi hyvin. Seksiä harrastettiin jo kun menin sinne, niin ei tarvinnut arpoa nukkuuko mies sohvalla vai ei. Käytiin siellä tapahtumassa myös kuten oltiin suunniteltu. Oli niin ihanaa kävellä kädet toistemme ympärillä. Pitkästä aikaa oli niin ihanaa nukkua toisen kainalossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten meni?
Vastaisitko?
Meni tosi hyvin. Seksiä harrastettiin jo kun menin sinne, niin ei tarvinnut arpoa nukkuuko mies sohvalla vai ei. Käytiin siellä tapahtumassa myös kuten oltiin suunniteltu. Oli niin ihanaa kävellä kädet toistemme ympärillä. Pitkästä aikaa oli niin ihanaa nukkua toisen kainalossa. Ap
Tämän arvasi jokainen että seksiä tulee olemaan. Olit varmasti päättänyt se etukäteen jo.
Vierailija kirjoitti:
Olitteko kauan erossa?
Monia vuosia. Ap
Muista ottaa kondomit messiin!