Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies onkin satyyri

Vierailija
23.08.2024 |

Onko muilla ollut samaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ennakkotapaus löytyy Amerikasta. Satyyriperhe joutui maksamaan korvauksia naapureille meluhaitasta! Suomen satyyrit pitävät useimmiten matalaa profiilia. Naapurisi on selkeä poikkeus. Voitko kokeilla jutella heidän kanssaan?

Vierailija
22/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasien takaa paljastui kyklooppi. Huomasin sen vasta illan hämärtyessä. Ottaisin mieluummin satyyrin.

Juuri tämän takia deittisovelluksissa ei ikinä pidä antaa tykkäystä miehelle, jolla ei ole yhtään kuvaa ilman aurinkolaseja! Pipo jokaisessa kuvassa = kalju, aurinkolasit jokaisessa kuvassa = kyklooppi.

Pipoa aina pitävä mies voi olla myös tonttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kesämies on säfööri, antaa ja ottaa. 

Vierailija
24/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help! Tapailen komeaa nukkumattia. Olemme päätyneet viisien treffien jälkeen klo 21 vällyjen väliin NUKKUMAAN. Onko mitään muuta tiedossa?

Vierailija
25/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ollut kentauri.

Mun mielestä ne ovat maskuliinisempia kuin satyyrit.

Vierailija
26/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt mieskin saa osallistua keskusteluun, niin kertoisin, mitä mulle kävi.

Tapasin ihastuttavan naisen kevään korvalla ja rakastuin todella. Luulin, että on molemminpuolista. Kutsuin sen sitten mökille pihatalkoisiin ja lähti oikein mielellään. Sanoi, että luonto on hänelle elintärkeää.

No hyvä. Kun päästiin mökille, meni kaikki aluksi hyvin. Istuteltiin pelargoneja ja mitä näitä nyt on.

Mutta kun aloin kaataa yhtä puuta, että istutukset saisivat paremmin valoa, alkoi tää luojanluoma (?!) riehua aivan hulluna ja väitti, että tuossa puussa asuu hänen rakas serkkunsa. En tajunnut yhtään mitään.

Paljasti sitten, että onkin nymfi ja jos enää ikinä uhkaan vahingoittaa hänen sukulaistensa etuja, saan katua ja paljon.

Nyt sitten kadun, että koskaan sinne terassille lähdin.

Btw. - Kiinnostaisiko ketään ostaa edullisesti hyväkuntoista kesämökkiä pittoreskilla järvimaisemalla? Olis uusi laiturikin ja kompostoiva huussi.

Vierailija
27/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ennakkotapaus löytyy Amerikasta. Satyyriperhe joutui maksamaan korvauksia naapureille meluhaitasta! Suomen satyyrit pitävät useimmiten matalaa profiilia. Naapurisi on selkeä poikkeus. Voitko kokeilla jutella heidän kanssaan?

Totta kai yritän jutella, mutta haluan ensin selvittää miten nämä lain mukaan menevät. Ettei tuo pariskunta vain viilaa minua linssiin, varsinkin kun seinänaapuri vihjaisi että tuon pariskunnan vaimo saattaisi olla seireeni.

Vierailija
28/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä OLEN satyyri

Vierailija
29/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas epäilen, että tapailututtuni on hortonomi.

Vierailija
30/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä OLEN satyyri

Voitko kertoa sen avoimesti Tinderissä ja muissa sovelluksissa, mitä nyt käytätkin. Ärsyttää tulla vedätetyksi kun asia paljastuu vasta myöhemmin. Ei millään pahalla, mutta kaikki eivät halua deittailla satyyreja. Se jokailtainen pajupillin soitto käy hermoille!

Vierailija
31/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saita karikatyyri?

Vierailija
32/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastuiko sorkat ja häntä vasta jatkoilla? Miten oli saanut peitettyä ne? Ei ole onneksi sattunut mulle.

Eikö tuo ole itse saatana jonka talikko unohtui narikkaan?

Vierailija
33/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on satyyri? Valaises nyt vähän meitä muitakin.

Ei voi olla noin teitämätön.

Vierailija
34/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai yritän jutella, mutta haluan ensin selvittää miten nämä lain mukaan menevät. Ettei tuo pariskunta vain viilaa minua linssiin, varsinkin kun seinänaapuri vihjaisi että tuon pariskunnan vaimo saattaisi olla seireeni.

Onko sieltä kuulunut ylimaallisen kuuloista laulua? Sitä laulua jos kuuntelee 5 minuuttia pidempään, niin alkaa kokea voimakasta halua suudella laulajaa. Oon kuullut tapauksista, joissa naapuri on murtautunut seireenin asuntoon laulun kuultuaan. Itse pitäisin varmuuden vuoksi aina kotona vastamelukuulokkeita, jos asuisin samassa taloyhtiössä seireenin kanssa,