Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan asiat ei kiinnosta tippaakaan. Ei jaksaisi yhtään panostaa. Muita?

Vierailija
23.08.2024 |

Ihan sama mitä siellä tapahtuu. Teen vaan hommat ja lähden kotiin. Koko ajan sähköposteja ja viikkopalavereissa mietitään mitä pitäis tehdä paremmin. 

Ei vaan jaksa. On ihan tarpeeksi tekemistä muutenkin. Olen vain tonnin seteli -ilmeellä enkä jaksa motivoida itseäni yhtään. 

Teen vaan ja pidän suuni kiinni. Lippuja ja lappuja kaikkialla, porukkaa ahdistaa kiire ja ottaa päähän monikin asia. 

Pitäskö vaihtaa työpaikkaa? Hoitoala. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan samat fiilikset, olen itse toimistorottana yksityisessä firmassa. Kehityskeskusteluissa meille näytetään gaussin käyriä, eli paljonko jokainen rotta yksistään on tuonut firmalle rahaa vuodessa. H*lvetin ahdistavaa, potkuja saa pelätä aina vähintään sen kerran vuodessa.

Samalla työtä sotkevat kaikki työkavereiden väliset kiusaamissopat ja muutama kollega vuodattaa kahvitauoilla omia henk.koht. asioitaan. 

Vierailija
2/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan haluan vaihtaa koko alaa. Ei vain nappaa yhtään. Ei mitään motivaatiota. Ainoastaan asukkaat ovat ihania, ei kaikki mutta pääosin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan samat fiilikset, olen itse toimistorottana yksityisessä firmassa. Kehityskeskusteluissa meille näytetään gaussin käyriä, eli paljonko jokainen rotta yksistään on tuonut firmalle rahaa vuodessa. H*lvetin ahdistavaa, potkuja saa pelätä aina vähintään sen kerran vuodessa.

Samalla työtä sotkevat kaikki työkavereiden väliset kiusaamissopat ja muutama kollega vuodattaa kahvitauoilla omia henk.koht. asioitaan. 

Vaihtaisin työpaikkaa.

Vierailija
4/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään. Ihan pelkkänä jäteämpärinä saa nykyään olla. Ihmiset on ilkeitä ja hankalia ja ei auta vaikka mitä tekisit. Olen niin kyllästynyt kuuntelemasn sitä saikun kerjäämistä kun itse on paljon hankalampi tilanne ku suurimmalla osalla potilaista ja työssä nyt kuitenkin täytyy käydä. Kaikki me ei voida olla kuntoutustuilla yms koko ikäämme. Ja se työ nyt harvoin on kivaa neillä muillakaan. T. Työterveyshoitaja

Vierailija
5/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työt ja lähden menemään. Ei työlle kannata vapaa-aikana hassata sekuntiakaan. Työtä tehdään valveillaoloajasta jo muutenkin aivan liikaa.

Potkut voi kohta tulla ihan milloin vaan ja ihan kenelle tahansa vaikka kuinka pinnistelisi ja stressaisi. Hulluksi on mennyt. 

Vierailija
6/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota loparit, sillä siitä pääsee.

Vierailija
7/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas näiden käyrien tuijotuksen kanssa. Ei riitä, että teet työsi hyvin ja tunnollisesti, vaan joka kuukausi pitää vielä tuijottaa käyriä, että mistä voisi vielä saada käyriä ylöspäin, ja minkä voisi hoitaa vieläkin tehokkaammin. Kone saa kohta olla tai neljä kättä. 

Siksipä en ikinä nosta kättä, kun haetaan vapaaehtoisia suunnittelemaan sitä ja tätä hommaa, tyt-päivää tai ties mitä, joka monesti on työajan ulkopuolella. Ei vaan riitä enää paukut. Menen mieluummin töiden jälkeem lenkille tai olen epäsosiaalisesti sohvalla kotona lukemassa lempikirjaa.