Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kamalin sairastamasi vatsatauti

Vierailija
08.02.2007 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tunne, kun ei tiedä kummasta päästä tulee ensin.

YÖK!

Vierailija
2/22 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten makasin kylppärin lattialla ja aina kun tuli oksu tuli tavaraa hallitsemattomasti myös toisesta päästä.

Siinä sitten makasin omassa ulosteessani ja tärisin 40 asteen kuumeessa. Mietin että kuolenkohan kun voimat ei riittäneet edes puhelimen hakemiseen avun kutsumiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrjöttiin. lapsikin sanoi että hae oma ämpäri,tää on mun. aamulla todettiin,että vietimmepä kerrankin yhdessä laatuaikaa. lapsen tauti kesti n. viikon,meillä 3 päivää,rotaa oli,luulisin

Vierailija
4/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh toivottavasti ei ikinä tule enää!!!!!

Vierailija
5/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin kylppärin lattialla ja ryömin aina pytylle nuokkumaan ku jaksoin. Imetin 2kk ikäistä vauvaa sen mitä pystyin. Mitään muuta en kyennyt tekemään.

Vierailija
6/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imetin 1,5kk kaksosia siinä välillä. Mies oli vielä kipeämpi,ei pysynyt pystyssä. Esikoinen oli 2v ja juoksi villinä ympäriinsä.

Vierailija
7/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta molemmista päistä lensi, yhtäaikaa...

Vierailija
8/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsakivut olivat niin kamalat kaiken sen oksentelun ja p.......n lomassa. Tämän vuotinen Noro oli pientä tuohon verrattuna.

Vierailija
9/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseks vanhin poika oksensi kakspäivää ennen muuttoa. sitten muuttoa edeltävänä yönä (just kun oli pesty kaikki pyykit ) repes: kaikki loput kolme lasta ja minä oksennettiin, mies oli terve. Miehelle tuli sitten kahen pv päästä kun oltiin siivoos vielä vanhaa asuntoo.

Vierailija
10/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lensin puolikuolleena suomeen... oli siis ihan kauheata.

Vierailija
11/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskaana, varmaankin n. viikolla 35 ja sain jonku oksennustauti/pas*atautipöpön. Sitä tuli tosiaan molemmista päistä. Ja se oli siinä kaikkein rankinta ku ei saanu kärsiä lempiasennossa eli vatsallaan, kun se oli jo niin iso ja edessä!

Vierailija
12/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin pää työntää tavaraa ulos, kouristuksenomaisesti, eikä huono olo helpota hetkeksikään. Yökkäilin niin, että vatsalihakset olivat krampissa ja kunto meni niin huonoksi, ettei pystynyt enää liikkumaan. Ikävä kyllä yökkäysrefleksi toimi kuitenkin, tauotta :(

Vierailija
13/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntu tosiaan, että kuolen.. Viikon sen jälkeen olin tosi heikkona ja ruoka ei maistunut.

Vierailija
14/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmein vatsatauti oli pari vuotta sitten, kun molemmista päistä tuli jatkuvalla syötöllä sellaista keltaista älyttömän pahanhajuista ruikulia. Alapäästä vielä potenssiin kaksi se lemuefekti.

Tautiin liittyi vielä helvetillinen päänsärky ja oksentamisen ponnistuksen yhteydessä tuntui kuin nuppi meinaisi ihan oikeasti räjähtää. Kaksin käsin piti puristaa päästä ettei se hajoa. Silmät oli tosi valonarat ja makasin pimennetyssä huoneessa ja odotin suunnilleen kuolemaa. Pyysin miestä tsekkailemaan aika ajoin että oonko hengissä vielä, kun pelkäsin jo aivoverenvuotoa tms. sen järkyttävän päänsäryn aiheuttajaksi.

Kolme lastakin oon synnyttänyt, muttei voi verratakaan synnytystuskia tuohon. Kaiken kukkuraksi mulla ei pysynyt sisällä mikään neljään päivään, Osmosalit, teet yms. Jaffat tuli jommasta kummasta päästä ulos.

Viidentenä päivänä olin niin heikossa kunnossa, että jouduin sairaalaan tiputukseen kahdeksi päiväksi. Ruokahalu palautui kuukauden päästä.

Ei enää ikinä mulle moista tautia, kiitos.

Vierailija
15/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsärkyineen

Vierailija
16/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rotaviruksen rinnalla. 40 asteen kuume, oksensin kaiken ulos pari kolme päivää, ripuli kesti viikon (painokin putosi 7kg)

Vierailija
17/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummatkin tullut silloin, kun lapset aloittaneet tarhan. esikoinen oli ollut kuukauden tarhassa ja odotin kuopusta. oksensin ja ripuloin 3 päivää.

toisen sain kun kuopus aloitti tarhan, ekaksi kuopus vatsataudissa. kuopus parani ja sen jälkeen sairastuin minä . olin juuri tullut kaupasta. yöllä esikoinen rupesi oksentamaan. mies siivosi monet oksennukset. sitten kuului valtava rykäys. mies tuli kipeeksi. maattiin viikonloppuna sängyssä ja ei pystytty tekemään lapsille ruakaa. lapset kaivoivat trippiä jääkaapista ja leipää ja pullaa pöydältä. kumman omatoimisiksi muuttuivat, kun tajusivat että ruakaa he eivät saa. kuopus oli 1.9v. ja esikoinen 4v. ja vielä kehitysvammainen, mutta löytypä sitä omatoimisuutta meijän keharistakin. karmeeta oli ja lapsille ei hoitajaa mistään saatu. oli vielä viikonloppu.

Vierailija
18/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oksensin vuorokauden ja samalla tuli tavaraa myös peräpäästä. Sitten tuli päivän tauko ja alkoi vesiruikuli, joka kesti kahdeksan päivää. Olen kookas ihminen ja vararavintoa on, joten pärjäsin siinä mielessä ihan hyvin, mutta huushollissa oli kaksi pientä lastakin (2v2kk ja 2kk).

Vierailija
19/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pahimmat " vatsataudit" oli molemmat raskaudet alusta loppuun asti!

oksensin aivan kamalasti, välillä kävin tiputuksessa!

laihduin ensialkuun n.6 kiloa, josta paino pikkuhiljaa nousi takaisin...

mutta siis nykyään kammoan ihan sitä tavallistakin oksutautia! =(

Vierailija
20/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin oli varmaan kuitenkin parivuotta sitten hiihtolomalla. Ei muuten mutta kun meni se koko loma sairastellessa. Ensin minä ja poika, sen jälkeen tytär ja lopuksi vielä mies.

Mun nenässä hais oksennus ja ripuli vielä silloinkin kun oltiin kaikki jo oltu viikon verran terveitä.