Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilitystä!

Vierailija
21.02.2007 |

Mies on päivät koulussa, illat töissä. Minä lasten kanssa kotona. Tähän saakka töitä on ollut satunnaisesti; sillä tavoin että olen päässyt itse omaan liikuntaharrastukseeni pari kertaa viikossa(samalla nauttien omasta ajasta ilman lapsia).

Nyt mies sitten alkaa tehdä iltatöitä sen verran säännöllisesti ja enemmän että minun harrastus jää tähän. :/ Onhan se hyvä että töitä on ja rahaa tulee edes jonkun verran mutta mua alkaa vaan niin väsyttämään tämä oleminen. 24/7 lasten kanssa eikä mitään " omaa aikaa" . Alkaa ahdistamaan isolla A:lla, koko ajan olen väsynyt ja pahalla päällä. Sellanen olo että olen naimisissa oleva yh.

Huh, sainpahan sanottua.. en tiedä, perusasiat kunnossa, kaikki ihan ok, rakastan miestäni ja lapsiani.. taitaa olla vaan huono päivä. :( Mitä te muut´samassa tilanteessa olevat touhuatte että pysytte selväjärkisinä? Autoa meillä ei ole käytössä eikä kovin lähellä tuttavaperheitä joten kotosalla tässä oleskellaan..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI koskaan omaa harrastusta tai mahdollisuutta siihen. Otan osaa!

Vierailija
2/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä saat esim viikonloppuna molempina päivinä pitkät pätkät. ja esim yhden illaan viikolla. ja pidätte siitä kiinni.

meillä mies onneksi tajusi ja totesi että jos meinataan yhdessä kestää ja ilman jatkuvaa matsia niin niin on sopeduttava. luojan kiitos nyt jo rahatilanne toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies rakentaa töidensä lisäksi. Minuakin ahdistaa usein. En ole vielä oikein hyviä vinkkejä itsellenikään keksinyt. Paitsi päivisin yritän käydä aina kun mahdollista kerhoissa yms.

Vierailija
4/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloputkin mies paiskoo töitä joten ei tuo muutosta asiaan. :( Mutta täytyy kai yrittää ajatella että tämä on vaan ohimenevää tai jtn. Harmittaa kun olin ajatellut että olen kotosalla vielä ainakin ensi syksyyn mutta jos näin jatkuu niin en tiedä.. työkin alkaa houkuttamaan.

-ap-