Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaapa: JÄRVENPÄÄN hyvät ja huonot alueet?

Vierailija
08.02.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistan lukeneeni lehdestä että sen niminen paikka kuin Jamppa, sillä on tosi huono maine ja on kamala paikka.

En tiedä miksi tää on jäänyt mun mieleen.

Vierailija
2/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kupeessa on ehkä vähän levoton myös, mutta sielläkin on ihan kivojakin alueita. Jampan keskusta on oikeastaan ainoa sellainen " kerrostalolähiö" Järvenpäässä, muut alueet ovat kivoja pientaloalueita. Oletko ap harkitsemassa muuttoa Järvenpäähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kyllä jo toi nimi on niin irvokas että olis vaikea kuvitella Jampassa asuvan raharikkaita :) Mut eipä nimi miestä pahenna. Sama mielikuva mulla siis kuitenkin... ap

Vierailija
4/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä itse reilu vuoden asuneena, en tiedä mistä tuo maine on peräisin. Samanlaista elämään / ihmisiä / yms. kuin Keravalla missä aikaisemmin asuttiin...

Vierailija
5/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungin menoa kaipaa. Päivähoitoasiat on järjestetty tosi hyvin, ei mitään ylisuuria päiväkotiryhmiä vaihtuvine sijaisineen. Kouluasioista ei vielä ole kokemusta, kun oma lapsi on vasta nelivuotias, mutta en ainakaan mitään pahoja juttuja ole kuullut. Tosi kiva kaupunki kaiken kaikkiaan! T. 3

Vierailija
6/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vähän käyty katselemassa autolla seutuja. Kyrölän ja Kinnarin alueilla näytti ainakin ihan kivalta, onko totta? Asuuko lapsiperheitä paljon noilla tai joillain muilla seuduilla - entä millähän seudulla parhaiten pääsisi ulkoilumaastoihin? Autosta kun oli vaikea näitä katella :)

Meitä hiukan tökki keskustan laatikkomaisuus, ei heti kutsunut, onko se kuitenkin toimiva vaikkei olekaan hurjan kaunis?

ap

Vierailija
7/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei muuta kun hyvää sanottavaa!! rauhallinen, turvallinen paikka. tervetuloa!!

Vierailija
8/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelloilla on kyllä hiihtolatuja, eikä Terholan kuntoradalle ja Tuusulanjärvellekään mikään mahdoton matka ole. Kinnarista on lyhyt matka keskustaan ja juna-asemalle, Kyrölässähän on oma seisakkeensa, jossa tosin pysähtyy juna vain kerran tunnissa. Päiväkoteja on tuolla Kinnari-Kyrölä -alueella useita, niin kunnallisia kuin yksityisiäkin. Kyrölässä on myös neuvola ja molemmissa ala-asteen koulut. Leikkipuistojakin löytyy ja lähikaupat molemmissa.

Järvenpään keskusta on vähän kolho, ainakin näin talvella, mutta kyllä ihan toimiva kokonaisuus. Kävelykatu on varsinkin kesällä kiva ja kävelukadun päässä oleva Prisma-keskus hyvä ostospaikka. Tuusulanjärvihän ulottuu melkein keskustaan, mikä tuo omanlaistaan tunnelmaa. Rantapuistossa on kesällä hauska kuljeskella ja pyöräillä, tosin sinne pesiytyy kyllä joskus vähän laitapuolen kulkijoitakin, mutta on se kyllä rauhoittunut ja siistiytynyt viime aikoina.

Vierailija
9/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan sit kesällä treffit sinne kävelykadulle niin piuvaan kupposen kiitokseksi :) Mä oon se av-mamman näkönen. ap