Suomessa käytetään liikaa päihteitä
Itse lopetin päihteet mutta joku alanuolitti kommenttiani siitä että suomessa pitäisi vähemmän käyttää päihteitä, melko epäisänmaallista
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vastaile itsellesi.
En tee sellaista. Olen muutaman kerran tehnyt niin että vastailen itselleni mutta se tuntuu jotenkin vastenmielisestä niin en enää käytä sitä luuserien tapaa palstailla
Vierailija kirjoitti:
Luin, että liikaa päähineitä...
Ehkä oletkin päihtynyt?
Vierailija
Ehkä oletkin päihtynyt?
Juu, kyllä...
Hyvin mahdollista.
Sen täytyi olla tuo juomani kaffe, oisko kuitenkin ollut liian vahvaa?
Voi myös olla, että olen päheytynyt.
Nyt kun sille väärin luetun tielle ns. lähdettiin...
Eipä hätää, kyllä Purra tulee vielä tähänkin puuttumaan; Ensin pois tuet ja sitten kahvi, tee, ruoka, viini...
Elämästä ei pidä nauttia, kurjuutta kansalle!
Hirveää, jos nuoret kokevat, ettei elämästä selviä nuppia sekoittamatta.
Alkoholin kokonaiskulutus Suomessa on alle Euroopan keskiarvon. Suurin ongelma Suomessa on amfetamiini, johon Suomessa kuollaan hyvin nuorina. Olemme Euroopan ykkösmaa nuorten huumekuolemissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemisesta kyse vaan totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemisesta kyse vaan totuudesta.
Totea, todeta totuutta.
Totuudesta todeta ja totea
Aivojumppaa
Ap
Suomenkielen aivojumppa on kivaa. Jumala auta, Jumalauta
Suomessa alilääkitään ihmisiä joka ajaa kansaa päihteiden pariin.
Se on jo pitkään ollut näkyvillä, että lekureiden natzismi esim rauhoittavien ja opioidien määräämisessä on yhteyksissä katukauppaan ja kuolemiin.
Olin keskiviikon ja torstain kännissä. Työt loppui taas. Olen ollut jotain 33 kertaa pätkätöissä työt kestää yleensä 3-6 kk.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin kokonaiskulutus Suomessa on alle Euroopan keskiarvon. Suurin ongelma Suomessa on amfetamiini, johon Suomessa kuollaan hyvin nuorina. Olemme Euroopan ykkösmaa nuorten huumekuolemissa.
Suomessa käytetään liikaa vääriä päihteitä. Piriin ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Kannabiksen pitäisi olla päihde eikä huume. Sen käyttöön ei ole kuollut yhtään ja kaikin puolin vähiten haitallinen päihteistä ja huumeista.
Täyttä totta. Ne pitäisi kieltää koko maassa KOKONAAN. Ite en käytä koskaan mitään. Se on NIIN KAUHEAN NOLOA, kun näkee humalaisen ihmisen toikaroimassa jotakin tyhmää jossakin.........voisivat ihmiset nyt vähän TAI PALJON edes ajatella...........ain mankumas rahaa yms.....ei niille kannata antaa senttiäkään ! Sekin menee vaan viinaan yms. Siks en Ikinä oo kuulevinaan, ku joku sellainen häpeänpilkku tulee jauhamaan..........ja nyt ei mukamas oo missään suomes mitään hoitilaitoksii heille, jotka sitä tarvitsevat !!!!! Ku ei osta mitään tarpeetonta roskaa, nii siin säästyy paljon rahaa ruokaan asunnon vuokraan yms. Ei siis tartte omistaa mitään asuntoo.
Vierailija kirjoitti:
Eipä hätää, kyllä Purra tulee vielä tähänkin puuttumaan; Ensin pois tuet ja sitten kahvi, tee, ruoka, viini...
Elämästä ei pidä nauttia, kurjuutta kansalle!
Aina sama Vassariulisija,olet kyllä säälittävä.
Vastaile itsellesi.