Tämä viikko oltu juomatta. Tsempatkaa, ettei korkki aukea!!
Olen tuurijuoppo. Viime viikolla join joka päivä. Koko viikon annos saldo yli 70. Sunnuntaina loppui ja nyt tämä viikko menty ilman. Tekisi kyllä mieli taas raottaa korkkia viikonlopun kunniaksi.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko viikon joit ja 70 ?
Puh, mulla meni 30-40 tölkkiä päivässä kun oli ryyppyputki päällä,viikkokausia tuota settiä.
En oikein usko. Hyvä jos saan itse vajaa kymmenen tölkkiä päivässä alas. Ei ole kysymys siedosta vaan siitä, että juominen vain alkaa tökkiä. Ei yhtään mitään tekisi mieli juoda 10 tölkkiä päivässä. Alkoholia kippaan taas päihtymyksen vuoksi.
Mä pystyn helposti juomaan 25-30 tölkkiä olutta jos ei ole muuta tiukkaa viinaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mieti vakavasti haluatko päätyä vastaavaan jamaan..
Toi 3 votkapulloa kerralla kurkusta alas teki kyllä pahaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko viikon joit ja 70 ?
Puh, mulla meni 30-40 tölkkiä päivässä kun oli ryyppyputki päällä,viikkokausia tuota settiä.
En oikein usko. Hyvä jos saan itse vajaa kymmenen tölkkiä päivässä alas. Ei ole kysymys siedosta vaan siitä, että juominen vain alkaa tökkiä. Ei yhtään mitään tekisi mieli juoda 10 tölkkiä päivässä. Alkoholia kippaan taas päihtymyksen vuoksi.
Mä pystyn helposti juomaan 25-30 tölkkiä olutta jos ei ole muuta tiukkaa viinaa tarjolla.
Minä en pysty juomaan edes 20 tölkkiä vichyä. Puolentoista litran jälkeen tökkii koko loppu illan.
Toivottavasti tämä ketju tsemppaisi aloittajaa pysyttelemään kuivilla jatkossakin!
Mahtavaa ap! Me voidaan tsempata, mutta päätös syntyy omassa mielessäsi. Emme voi sitoa sinua tuoliin kiinni. Sinun on itse haluttava selvä vkl, selvä päivä jne.
Pahimmat lähtee alkoon osastolta ilman omia vaatteita :(
Researchers, including social scientists, state that often behavior and identity do not match: women may label themselves heterosexual but have sexual relations with women, self-identified lesbians may have sex with men, or women may find that what they considered an immutable sexual identity has changed over time. Research by Lisa M. Diamond et al. reported that "lesbian and fluid women were more exclusive than bisexual women in their sexual behaviors" and that "lesbian women appeared to lean toward exclusively same-sex attractions and behaviors." It reported that lesbians "appeared to demonstrate a 'core' lesbian orientation.
Vierailija kirjoitti:
70 annosta viikossa. Huh huh. Todellakin taukoa ja pitkään. Tuohan on hengenvaarallista. Ei sais juoda ku max 14.
Taitaa alan "ammattilaiset" juoda 20-30 annosta (ei välttämättä olutta/lonkeroa) päivittäin, jotkut kuukausiakin putkeen. Se tekee viikossa 140-210 annosta, joka on aivan uskomaton määrä.
Kolmas päivä selvänä, toinen päivä alkamassa etten ota yhtään. Johan tässä on kuukausi mennytkin 4 krt/vko kunnon humalat. Seuraava päivä aina ihan karmea, ihan kertakaikkiaan! Jospa tästä nyt viikon-kaksi jaksaisi kuivatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko viikon joit ja 70 ?
Minä en pysty juomaan edes 20 tölkkiä vichyä. Puolentoista litran jälkeen tökkii koko loppu illan.
Kalja onkin paremman makuista kuin vichy. Ja tulee parempi fiilis🤪
Lopeta viina ja alaa polttaa pilveä. Toimii.