Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköpyörillä ajaminen on niin kevyttä

Vierailija
23.08.2024 |

Ei voi edes liikunnaksi kutsua. Kyllä kelpaa ajaa mäet.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikohan jostain vuokrattua sähköpyörän 1-2 viikoksi? On kuitenkin sen verran kallis ostos, että haluaisin kokeilla kunnolla ennen oman hankintaa. Tuossa ajassa ehtisi kulkea työmatkaa useamman kerran ja käydä pyöräilemässä muutenkin. 

Vierailija
102/104 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normifillarilla ajaa 10km, millaista sähköpyörällä ajettua matkaa se vastaa rasittavuudessa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkiä matkoja ajatte sähköpyörällä? 

Onko se ainut aerobinen treeni?

Minä ajan tyypillisesti 20-25 kilometrin lenkkejä. Noin 35 on maksimi, akku loppuu siinä vaiheessa. Kannattaa miettiä akkua ostaessa, itse en tutkinut asiota tarpeeksi.

Minulle sähköpyöräily ei ole aerobinen treeni, vaan keino päästä nopeasti ja miellyttävästi joka paikkaan n. 15 kilometrin säteellä, metsään, kauppaan, merenrantaan, kivikaupunkiin, pellon reunalle, omakotilähiöön. Mielen virkistystä ja ulkoilua, jonkin verran käy liikunnastakin. Jos haluaa kunnon treeniä, kannattaa ajaa sähköttömällä.

Vierailija
104/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku katunut sähköpyörän ostamista? 

Ostaisitko sähköpyörän lapsellesi? Onko sähköpyörissä 18 vuoden ikäraja?

Ovatkohan sähköpyörät vain hetken huumaa? Ehkä kymmenen vuoden päästä kukaan ei enää aja niillä.

Jäin eläkkeelle ja ostin sähköpyörän ja nyt tunnen itseni villiksi, vapaaksi, nuoreksi ja terveeksi. Samaa sanovat monet muut. Ei ole hetken huumaa.