Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu intiimi halaus?

Vierailija
23.08.2024 |

Mitä ajatuksia herättää halaus, joka kestää aavistuksen liian pitkään, nopean tervehdyshalauksen sijaan? 

Itselläni yhden tutun miehen kanssa aina halataan näin kun nähdään ja se tuntuu erittäin hyvältä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi asiakas nainen tulee aina tapaamiseen ja joka kerta halataan. Nykyään hänen kanssaan halaukset on muuttuneet yhä pidemmiksi ja pidemmiksi ja sen päälle pitkä katse ja hymy. Ai että tulee mukava mieli tästä joka kerta.

Vierailija
2/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tuntuu jännitettä ja sähköä. Yksi nuori mies aina halaa minua vähän tiukemmin ja pidempään kuin muut, oikein painaa itseään vasten. Tuntuu vähän sopimattomalta mutta hyvältä joka tapauksessa.

Vierailija
4/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen työkaverinainen (sama organisaatio, eri osasto) tykkäsi aina halata pitkään kun nähtiin. Kerran oikein likistin hänet mahdollisimman lähelle ja häntä se ei näyttänyt haittaavan. Aloin sitten tehdä jatkossakin niin. Oikein hyvältä tuntui ja muistelen lämmöllä. 

Vierailija
5/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies halasi minua tiukasti ja pitkään.Tunsin hänen kivikovan kalunsa painautuvan alavatsaani vasten. Tuli mieleeni, että hän ehkä haluaisi enemmänkin kuin halata.

Vierailija
6/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halaan yhtä naista aina tavatessa piiitkään. Hänen isot rintansa tuntuvat hyvältä ja pehmeältä omaa rintaani vasten vaikka nainen on hoikka. Halaus tuntuu lämpimältä ja on lähentänyt meitä....

Vierailija
7/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies halasi minua tiukasti ja pitkään.Tunsin hänen kivikovan kalunsa painautuvan alavatsaani vasten. Tuli mieleeni, että hän ehkä haluaisi enemmänkin kuin halata.

Kyllä tossa pitäisi ehdottaa että mentäisiin jonnekin rauhalliseen paikkaan. Sokkelia kivittään.

Vierailija
8/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri tämän luettuani, että kaipaan ihan hirveästi sellaista halausta. Enkä edes tarvitsisi sen enempää. En taida olla noin vuoteen (eroni jälkeen) halannut ketään. 

Vierailija
9/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös vaikea elämäntilanne ja vanhan tutun naisen kanssa nähtiin. Hän halasi minua lähellä ja pitkään. Otti minua kaulasta kiinni ja lisäksi työnsi molemmat kätensä ikäänkuin hiuksiini hitaasti edestakaisin yllättävän voimakkaalla otteella. Tuntui taivaallisen hyvältä tällainen kosketus.

Vierailija
10/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat kuolee jos niitä ei kosketeta. Me eletään kaikki hirveässä puutteessa jossa ei aina tartte olla kyse jostain seksiaktista.

Vierailija
11/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks puolituttu vanhempi nainen minulle avautui ongelmistaan, en oikein muuta tiennyt sanoin vain halataan. Se oli tosipitkä halaus ja tuntui hyvältä,jopa sairaan kiihottavalta.  Nyt asutaan eri paikkakunnilla ja monesti miettinyt mitä tapahtuisi jos Irmelin luona joskus kyläilisin. 😀

Vierailija
12/34 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa sain mieheltä tällaisen halauksen, ja sanotaanko näin, että jos ei olisi ollut menkat, olisin kuiskannut jotain sopimatonta hänen korvaan. 

Samana iltana 2 muutakin miestä halasi minua, ja ero oli kuin yöllä ja päivällä. Intiimi, seksikästä, haluttava, sähköinen läheisyys... vs. rento kaverihalaus.

Ja nyt tässä odottelen koska näkisin tämän miehen uudelleen. Haluan muutakin kuin sen halauksen. 

Vierailija
13/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään naisen kanssa aikoinaan alunperin työn kautta tavattiin ja meillä synkkasi ihan hyvin..ei mitään seksijuttuja muuta kuin vähän kaksimielisiä juttuja puolin ja toisin..nykyään eri työt ja harvakseltaan nähdään ohimennen ja joka kerta halataan ihan kunnolla..ihana pehmeä nainen..tuntuu hyvältä puristaa häntä itseään vasten..käy aina mielessä että tuntuukohan sillä yhtä hyvältä..

Vierailija
14/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halatessa tuntuu ihanalta kun nainen painaa lantionsa tiukasti minuun kiinni.

Vierailija
15/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan halata mun miesystävää joka kerta kun nähdään ja tämä on ensimmäinen kumppani jonka kanssa siinä on jotain käsittämätöntä sähköä ja halaus on todellakin intiimi. Sellainen pitkä ja välillä irtaudutaan suutelemaan siinä hyvästejä. Mun koko kroppa kihelmöi ja sellainen lämmin halun aalto ja joku rakkaus tuntuu samalla. Voisin vaihtaa joskus seksin hänen kanssa (aivan upeaa sekin) pelkkään halailuun

Vierailija
16/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihaninta on halailu vaateet yllä ja poissa. Sykähdyttävää, kun halailu liukuu rakasteluksi jossain vaiheessa, kun molemat ovat siirtyneet samaan euforiaan toistensa ihon kosketuksesta, kaunista ja intesiivistä, sekä syvällisesti tyydyttävää...

M55

Vierailija
17/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimi halaus tuntuu siltä, kun mies painautuu kiinni ja tunnen kivikovan kalun itseäni vasten ja miehen kädet kourivat isoa ja pyöreää pyllyäni.

Vierailija
18/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin juuri tämän luettuani, että kaipaan ihan hirveästi sellaista halausta. Enkä edes tarvitsisi sen enempää. En taida olla noin vuoteen (eroni jälkeen) halannut ketään. 

Itselläni on onneksi halaavia työkavereita. Muuten en saisi mitään läheisyyttä. Olen eronnut 1,5 vuotta sitten. Kaikilla työpaikoilla ei halata, mutta nämä on sellaisia keikka työkavereita. Suurimman osan kanssa se halaus on sellainen yhdella kädellä tehty nopea, mutta eräs mies oikein oma-aloitteisesti vetää minut halaukseen ja minä kiedon kädet hänen kaulalleen. Harmi että nautin siitä niin paljon, että en oikein tajua edes mitään. 

Vierailija
19/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaaminen on ihanaa kun ihminen on sellainen, että haluaa oikein olla lähekkäin. Se on ainut tapa olla lähekkäin varatunkin ihmisen kanssa. 

Vierailija
20/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuoruudessa teinivuosina minulla oli yksi kaveri, jonka kanssa oli salainen harrastus. Se oli halaaminen. Se vain tuntui oudon hyvältä meistä molemmista ja sitä tehtiin tuntikausia joskus. Vain oltiin sängyssä tiukasti toisissamme tiukan otteen puristuksissa (ja vielä siten, että ihot tarttui toisiinsa, yläkeho). Mitään seksuaalista asiassa ei ollut.

Syytä, miksi asia oli salaisuus ei varmasti tarvitse tänne eritellä. Varsinkin kun asia nimenomaan ei ollut sitä, mitä monille ensimmäisenä mieleen tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan