M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Manchesterissa taidetaan todella rakastaa Kärtsää! Klippien perusteella. 💚 Jälleen kerran upea keikka eurotourilla.
Vierailija kirjoitti:
Manchesterissa taidetaan todella rakastaa Kärtsää! Klippien perusteella. 💚 Jälleen kerran upea keikka eurotourilla.
Kuinka iso keikka tuo oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti 2 600 ihmisen tila, joka myi melkein mutta ei aivan loppuun.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rpftourney/764874609601511424/best-rpf-ship-roun…
Kaikki Tumblr-tilin omaavat, muistakaa äänestää! Bojere tällä hetkellä pahasti tappiolla lätkähemmoille, viisi päivää vielä aikaa antaa ääni.💙💚🏆
Voihan 👿 👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni 2600. Siellä on useampi sali ilmeisesti. Mut mun mielestä upgreidattiin tohon isoon. Ehkä joku voi vahvistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rpftourney/764874609601511424/best-rpf-ship-roun…
Kaikki Tumblr-tilin omaavat, muistakaa äänestää! Bojere tällä hetkellä pahasti tappiolla lätkähemmoille, viisi päivää vielä aikaa antaa ääni.💙💚🏆Voihan 👿 👹
Huh, voi olla vaikeaa noita päihittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni 2600. Siellä on useampi sali ilmeisesti. Mut mun mielestä upgreidattiin tohon isoon. Ehkä joku voi vahvistaa?
Kyllä, keikka oli isoimmassa salissa, www.manchesteracademy.net/history
Joku lyhyt ongelma (vinkunaa tms.) kesken biisin kitaran kanssa tossa lähetyksessä 🙂 Mutta Bojan vain huomioi sen muuttamalla sanoja jolla kommentoi tilannetta ja saman tien se jo korjaantui. Studiossa siis vain Jan ja Bojan. Hämäävää, että ennen ohjelmaa uutisissa mainittiin joku ydinvoimalauutiseen(?) liittyvä poliitiikko tms. Bojan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, keikka oli isoimmassa salissa, www.manchesteracademy.net/history
Äääh linkki ei näy oikein, siis "history" sivulla näkyy kaikki mennet keikat
Esittävät vielä Umazane mislin studiossa.
Jännät / hienot vibraattotyylisen äänen sai Bojan mukaan Bluzaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, tämän kuvan perusteella, että siellä olis koko bändi, mutta hankalaahan se olis pienessä studiossa koko bändin tuota biisiä livenä esittää.
Vierailija kirjoitti:
Kärppä kyllä tuntuu rakastavan tuota Euroopassa rundaamista, enkä yhtään ihmettele. Voi olla, että on vaatii hieman sopeutumista taas näihin kotimaan keikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tätä muualla, minulle ei tästä näy mitään ja lukee käyttäjiä rajoitettu tai jotain sellaista?
Harmi, että muuten niin ihanalla keikalla siellä on eilen taas perseiltykin. Tai ainakin miespuolinen fani rynni eturiviin vammaisten fanien ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tätä muualla, minulle ei tästä näy mitään ja lukee käyttäjiä rajoitettu tai jotain sellaista?
Kantsisko sun kokeilla sulkea sovellus ja tai puhelin? Tai onko sulla päällä joku outo vpn tms? Meinaan ei minulle ainakaan tule.
Kuuma Kärtsä lavalla: https://www.tumblr.com/mrgintsu/764993507461152768