M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi olla miettimättä, että kun J katsoo veljeään/ystäväänsä tuolla tavalla, niin miten hän katsoo sitten ihmistä, johon on todella rakastunut? Vai onko sellaisia kuvia??
Häh? Katsoo just noin. Toihan on umpirakastuneen miehen ilme.
Niin, no kun tavallaan oon samaa mieltä. Mut kun se ei käy järkeen minkään kanssa. Ja anteeksi tästäkin, mutta mun mielestä toi tapa jolla se on kuvista päätellen Boitsua loman katellut, on vielä paljon enemmän ja selvemmin rakastunut kuin koskaan ennen. Mikä sekään ei käy järkeen yhtään minkään kanssa.
Mä oon kyllä vähän samaa mieltä. Tai en osaa kuvitella, että mä näyttäisin tuolta, kun mun ystävä ottaa musta kuvia. Tai et me ylipäätänsä otettais noin paljon kuvia toisistamme lomalla...Kun me ollaan nähty niistä varmaan murto-osa. Tai sitten mun tunteiden tulkinnassa on todella paljon vikaa. Mikä sekin on mahdollista.
Onko pakko vastata tuolle, kun kiertää ketjusta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi olla miettimättä, että kun J katsoo veljeään/ystäväänsä tuolla tavalla, niin miten hän katsoo sitten ihmistä, johon on todella rakastunut? Vai onko sellaisia kuvia??
Häh? Katsoo just noin. Toihan on umpirakastuneen miehen ilme.
Niin, no kun tavallaan oon samaa mieltä. Mut kun se ei käy järkeen minkään kanssa. Ja anteeksi tästäkin, mutta mun mielestä toi tapa jolla se on kuvista päätellen Boitsua loman katellut, on vielä paljon enemmän ja selvemmin rakastunut kuin koskaan ennen. Mikä sekään ei käy järkeen yhtään minkään kanssa.
Mä oon kyllä vähän samaa mieltä. Tai en osaa kuvitella, että mä näyttäisin tuolta, kun mun ystävä ottaa musta kuvia. Tai et me ylipäätänsä otettais noin paljon kuvia to
Sun lomasta ei tehdä mainoskampanjaa eikä provota levyjä.
"Mä oon kyllä vähän samaa mieltä. Tai en osaa kuvitella, että mä näyttäisin tuolta, kun mun ystävä ottaa musta kuvia. Tai et me ylipäätänsä otettais noin paljon kuvia to"
"Sun lomasta ei tehdä mainoskampanjaa eikä provota levyjä."
Ja sun alitajunta paljasti että provoat
Mä oon kyllä vähän samaa mieltä. Tai en osaa kuvitella, että mä näyttäisin tuolta, kun mun ystävä ottaa musta kuvia. Tai et me ylipäätänsä otettais noin paljon kuvia to
Sun lomasta ei tehdä mainoskampanjaa eikä provota levyjä.
Ei provota eikä promotakaan, mutta kun noiss kuvissa ei ole mitään esittämistä, toi synttärionnittelukuvakaan ei todennäköisesti ole mitään muuta kuin tilanteessa otettu räpsy, tuskin on siinä proMoamista mietietty. Osa tietty olikin, se allasjuttu toki, siinäkin lopussa kyllä katse oli tiiviisti kuvaajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Heavenin keikalle menijöiden somea seurasi faneista taitaa olla jonkiin verran ihmisiä jotka oikeasti olettaa Käärijää vähintään bi-tai panseksuaaliksi. Eivät siis shippaa vaan oikeasti pitävät ei-heterona.
Miten tämä ilmeni? 🙊Puheissa ja niissä julkaisujen merkinnöissä eri tavoin. En voi linkata ettei sinne mene mitkään realistit huutamaan
Ei tämä musta mitenkään edes yllätä. Hänhän ei ole julkisuuteen tuonut mitään naisia, tai tyttöystävää, päinvastoin höpöttää miehistä ja flirttailee miesten kanssa, käytännössä kokonaan. Puhuu, keekoilee, elehtii paljon ns. homomaisesti ja yleisössä paljon sateenkaariväkeä. Miten tästä ei vois muuta edes ajatella.
Eipä niin. Siitä olen samaa mieltä. Moni tuntuu saavan siitä ajatuksesta myös paljon tukea itselleen ja ihailevat Kärtsän tapaa puhua hänelle tärkeästä ihmissuhteesta luonnollisesti ja vähän kömpelösti.
Jerellä on aivan varmasti vähintään jonkun sortin mielenkiintoa samaa sukupuolta kohtaan. Kukaan ei osaa näytellä noin hyvin. Häneltä tulee tietyt maneerit täysin luonnostaan eikä edes näytä mitenkään "vääriltä" ne eleet. Lisäksi hänen oma koko olemuksensa myös vetoa miehiin. Myös heteroihin.
Vierailija kirjoitti:
Jerellä on aivan varmasti vähintään jonkun sortin mielenkiintoa samaa sukupuolta kohtaan. Kukaan ei osaa näytellä noin hyvin. Häneltä tulee tietyt maneerit täysin luonnostaan eikä edes näytä mitenkään "vääriltä" ne eleet. Lisäksi hänen oma koko olemuksensa myös vetoa miehiin. Myös heteroihin.
Mäkin aattelen noin, ja kun jos vertaa vaikkapa Mikkeen niin sen eron jotenkin huomaa. Kun Mikkellä ei minusta vastaavia oo, vaikka on veli ja jotain yhtäläisyyksiä löytyy aina välillä ilmeiden yms suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut samaan lopputulemaan asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Heavenin keikalle menijöiden somea seurasi faneista taitaa olla jonkiin verran ihmisiä jotka oikeasti olettaa Käärijää vähintään bi-tai panseksuaaliksi. Eivät siis shippaa vaan oikeasti pitävät ei-heterona.
Miten tämä ilmeni? 🙊Puheissa ja niissä julkaisujen merkinnöissä eri tavoin. En voi linkata ettei sinne mene mitkään realistit huutamaan
Ei tämä musta mitenkään edes yllätä. Hänhän ei ole julkisuuteen tuonut mitään naisia, tai tyttöystävää, päinvastoin höpöttää miehistä ja flirttailee miesten kanssa, käytännössä kokonaan. Puhuu, keekoilee, elehtii paljon ns. homomaisesti ja yleisössä paljon sateenkaariväkeä. Miten tästä ei vois muuta edes ajatella.
Mitä veikkaatte, kumpi voittaisi jos Jere ja Mikke tappelisivat keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et ne on lapsina ja nuorina testannut tätä aika monta kertaa :D. Veikkaan et Jere
Vierailija kirjoitti:
On ne varmaan tapelleetkin, lapsina ainakin. Muistaakseni Kärtsä on jossain haastattelussakin maininnut.
Mä jostain syystä veikkaan että Kärtsä voittais.
Ettei tuu mitään vääriä käsityksiä, niin ite en ainakaan oleta Kärtsän suuntautumista mitenkään. Kun en kuitenkaan voi varmaksi tietää. Eikä sillä väliäkään ole, mutta kuitenkin on selkeästi teema jonka on valinnut, ja joka on pysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ettei tuu mitään vääriä käsityksiä, niin ite en ainakaan oleta Kärtsän suuntautumista mitenkään. Kun en kuitenkaan voi varmaksi tietää. Eikä sillä väliäkään ole, mutta kuitenkin on selkeästi teema jonka on valinnut, ja joka on pysynyt.
Joo samat sanat omasta puolesta, jotain tuosta äsken kommentoin, mutta en oleta tietäväni hänen suuntautumisestaan yhtään mitään. Eikä sillä ole mulle, eikä pitäisi olla kenellekään, mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Rooli.
Jere on eri kuin Käärijä.
Ette osaa erottaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samat sanat omasta puolesta, jotain tuosta äsken kommentoin, mutta en oleta tietäväni hänen suuntautumisestaan yhtään mitään. Eikä sillä ole mulle, eikä pitäisi olla kenellekään, mitään merkitystä.
Puolitoista vuotta olette hokeneet näitä samoja viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rooli.
Jere on eri kuin Käärijä.
Ette osaa erottaa tätä.
No siis, tunnetko sinä sitten hänet, siis Jeren? Epäilen. Että juuri sinä osaat täydellisesti erottaa mikä on Käärijää, ja mikä Jereä? :D
Pakko myöntää että naurahdin. Aina kun joku tulee tänne kirjoittamaan jotain että "ootte jaksaneet jo jauhaa 1.5 vuotta" niin samallahan siinä tulee myönnettyä että henkilö on itse jo 1.5 vuotta seurannut tätä saagaa / keskustelua. Eli siis kiinnostaa kuitenkin noin kovasti?
No vaikka! Ei kai se oleellista ole että missä. Pointti oli että miksikäs ei voisi normi aikuiset miehet "lässyttää" synttäreistä, sehän on kiva asia vain.