M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Se kakkuemoji tuli jo. Tosi Härtsältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäläiset synttäri onnittelut tulee Bnilta tänä vuonna
Onnittelee yksityisesti.
Totta kai sen tekee joka tapauksessa, mutta onhan hän nyt muitakin onnitellut ja jakanut stooreja, niin ihan mahdollista että jakaa jotain 🧐
Jos ette nyt odota ja vaadi, piste.
Oonko mä oikeesti niin sekava että mut ymmärretään aina väärin. Tää ei oo vastaajalle heittiä vaan mua itteeni. Välttelen kirjottamasta, kun en osaa ilmaista itteeni koskaan silleen, ettei sitä ymmärrettäis väärin.
Onhan maailma täynnä samannäköisiä ihmisiä. Miten niin "ei vastaa" Bojania, mitä edes tarkoittaa? Ei näytä sinusta Bojanilta? Vai miten vastaa häntä? Onhan Jere ja Tomikin muka niin samannäköisiä ja mediassakin puhutaan kaksoisolennoista jopa, musta ne on aivan erinäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Manchester! 3 tunnin ajomatka Bristolista Kärpyn porukalla.
On kyllä tiukka aikataulu, eilisestä alkoi 5 päivän keikkaputki, ilman välipäiviä. Ei ehdi juuri isommin synttäriä juhlia. Toivottavasti Kärtsällä on kiva päivä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelee yksityisesti.
Totta kai sen tekee joka tapauksessa, mutta onhan hän nyt muitakin onnitellut ja jakanut stooreja, niin ihan mahdollista että jakaa jotain 🧐
Oonko mä oikeesti niin sekava että mut ymmärretään aina väärin. Tää ei oo vastaajalle heittiä vaan mua itteeni. Välttelen kirjottamasta, kun en osaa ilmaista itteeni koskaan silleen, ettei sitä ymmärrettäis väärin.
Minusta oli ihan selkeä hyväntahtoinen viesti, ei mitään odotuksia ja vaatimuksia. :)
En mäkään mitään julkisia onnitteluja kyttää tai odota. Eli en oo vaatimassa mitään. Aattelen jopa että on epätodennäköistä, ja se on ihan ok.
Vaikka olen ystävyydenfiilistelijä/shippaaja, mutta olen nähnyt myös huonoja puolia ja yhden olen huomannut, että B tuntuu saada paljon enemmän huomiota hänen ystävyydestä K:n kanssa ja varmaan sekin on yksi syy minkä takia hän välillä himmailee hänen yhteyttä K:hon ja myös usko, että B ei oli ihan hirveesti tottunut liialliseen julkisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan maailma täynnä samannäköisiä ihmisiä. Miten niin "ei vastaa" Bojania, mitä edes tarkoittaa? Ei näytä sinusta Bojanilta? Vai miten vastaa häntä? Onhan Jere ja Tomikin muka niin samannäköisiä ja mediassakin puhutaan kaksoisolennoista jopa, musta ne on aivan erinäköisiä.
Nyt lopetat sen B:n loukkaamisen ja muun sössötyksen?
Anteeks mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitä?
Aidolla on mennyt tunteisiin heti aamusta. Onneksi on muita paikkoja joissa keskustella ilman tota showta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/hetaskye/status/1848178182161416387?s=46
tää on mielenkiintoinen. Doggystylesta tullut mieleen Bojan.
K lla on Bojan näköjään mielessä koko ajan.
Shippaaminen on tosi sairasta ellet ole ahdistunut esiteini.
Eli toteat Kärtsän olevan sairas ahdistunut esiteini? Hän kun sen Bojanin siinä otti puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala mitä p*skaa heti aamusta. Nyt lähden mäkin sinne discordiin. Tänne on selkeesti jäänyt vaan päästään sairaat yksilöt.
Kiitos trolli kun haukut kaikki. Tervemenoa
Vierailija kirjoitti:
Ai kukaan ei saa edes etäisesti muistuttaa Bojania, hirveä loukkaus! 😂
The Bojan, yksi ja ainoa.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelee yksityisesti.
Tiedän tunteen. Sehän on yksi viestinnän perussäännöistä, että muut tietää aina paremmin, mitä haluat sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitä?
Aidolla on mennyt tunteisiin heti aamusta. Onneksi on muita paikkoja joissa keskustella ilman tota showta
Aidolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/hetaskye/status/1848178182161416387?s=46
tää on mielenkiintoinen. Doggystylesta tullut mieleen Bojan.
K lla on Bojan näköjään mielessä koko ajan.
Shippaaminen on tosi sairasta ellet ole ahdistunut esiteini.
Heti tuli kiva kommentti, kun uskalsin jotain tuollaista kirjoittaa. Aika kevyttä kamaa mielestäni tuo mun viestini on. Mitäs höpöttää Bojanista joka keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Manchester! 3 tunnin ajomatka Bristolista Kärpyn porukalla.
On kyllä tiukka aikataulu, eilisestä alkoi 5 päivän keikkaputki, ilman välipäiviä. Ei ehdi juuri isommin synttäriä juhlia. Toivottavasti Kärtsällä on kiva päivä tänään.
Harmi et kiire, ettei tuu liian kiire ja stressiä. Mut eiköhän he ole varautunut kaikkeen. Toivon kans et Jerpulla kuitenkin mukava päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä outoa porukkaa. Rauhoitu.
Viiden päivän keikkaputki ilman taukoja on kyllä melkoinen urheilusuoritus.
Ai kukaan ei saa edes etäisesti muistuttaa Bojania, hirveä loukkaus! 😂