Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varas

Vierailija
13.03.2024 |

Nyt kun kelaan elämääni, niin tajuan että voi hlvetti, minähän olen varas. Kai se on tämäkin puoli hyväksyttävä, kun ei muuta voi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, sen voi katsoa ihan ajanvietteeksi ja harrastustoiminnaksi.

Vierailija
2/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikavaras, taloudellisen tuen varas, vai ihan materiavaras?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan materiavaras ollut elämässäni tietämättäni. Ap.

Vierailija
4/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, noinko kelasit. Ota ihan iisisti, vaikka oletkin valtiolla töissä veronmaksajien rahoilla, ei se varsinaisestinole varastamista.

Vierailija
5/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiintoisaa. Valottaisitko hieman kuinka niin on päässyt käymään/millaisissa tilanteissa olet varastanut ja mitä? Ihan siltä varalta, että itsekin tiedostamatta varastaisin.

6/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittinen ura on monesti tuollaista.

Vierailija
7/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiintoisaa. Valottaisitko hieman kuinka niin on päässyt käymään/millaisissa tilanteissa olet varastanut ja mitä? Ihan siltä varalta, että itsekin tiedostamatta varastaisin.

Esim. En ole palauttanut erästä vaatetta liikkeeseen. Ajattelin jotenkin että olin maksanut sen. Sitten huomaamattani vetäisin huonekaverin meikit omaan meikkilaukkuun. Se oli oikeasti vahinko, kun luulin että olin jättänyt omani lojumaan. Tais olla kolme pientä putkiloa. Pahinta en voi kertoa. Ap.

Vierailija
8/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon hallitus on kyllä varkaista parhain. Se ottaa köyhän taskusta ja antaa rikkaille. Tämmöinen käänteinen Robin Hood.

Vierailija
9/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. En ole palauttanut erästä vaatetta liikkeeseen. Ajattelin jotenkin että olin maksanut sen. Sitten huomaamattani vetäisin huonekaverin meikit omaan meikkilaukkuun. Se oli oikeasti vahinko, kun luulin että olin jättänyt omani lojumaan. Tais olla kolme pientä putkiloa. Pahinta en voi kertoa. Ap.

Ahaa aivan. Vahinkoja sattuu kaikille, mutta ehkä sinulla on joku lievä dementia, kun noin pääsee käymään. Kun olet huomannut ne huonekaverin meikit siellä laukussasi niin etkö voisi antaa niitä takaisin ja pahoitella, että vahingossa raivasit ne omien tavaroidesi joukkoon. Huonekaveri voi vähän kummastella käytöstäsi, jos ainoa syyllinen katoamiseen voit olla sinä ja pokkana vaan pidät ne itselläsi ja esität tietämätöntä.

Vierailija
10/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa aivan. Vahinkoja sattuu kaikille, mutta ehkä sinulla on joku li

En voinut, kun huonekaveri oli jo lähtenyt kotiin kun huomasin asian. Taisin itsekin olla jo kotona. 

Vierailija
11/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon hallitus on kyllä varkaista parhain. Se ottaa köyhän taskusta ja antaa rikkaille. Tämmöinen käänteinen Robin Hood.

Jaa minusta on ihan hyvä, että viimein lusmuilijat laitetaan tekemään jotain elantonsa eteen. Ovat pilanneet kaikkien työttömien maineen. On meitäkin jotka joutuvat välillä pariksi kuukaudeksi työttömäksi, mutta ottavat mitä tahansa työtä vastaan. Miksi yhteiskunnan pitäisi meidät elättää, jos olemme täysin kykeneviä siihen itsekin? Kun se porkkanan tarjoaminen ei ole parantanut tilannetta niin pakko antaa raippaa. Syytä niitä lusmuilijoita. 

Vierailija
12/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli Ap, kohta tulee olemaan paljon varkaita kun rahat ei riitä. Toivottavasti yksityiset ihmiset jätetään rauhaan. En ole ollut varas mutta kohta on pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi