M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu Kn uusimmassa stoorissa? Ovatko kuvanneet San Francisco boyn musavideota ehkä? Mut söpöööööö🥰🥰🥰
Rolf Ekrothin vaatteet hällä taas, niinkuin oli TTK:ssakin😊 voisiko olla jonkun lehtijutun kuvaukset?
Se haalari oli ttk:ssa ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu Kn uusimmassa stoorissa? Ovatko kuvanneet San Francisco boyn musavideota ehkä? Mut söpöööööö🥰🥰🥰
Rolf Ekrothin vaatteet hällä taas, niinkuin oli TTK:ssakin😊 voisiko olla jonkun lehtijutun kuvaukset?
Ja Sanna kuvannut tänään jotain Rolf-juttuja, kuvasta ei kyllä pystynyt erottamaan kuka on kuvassa🤓
Kyllä siellä Kärpyn takin alla pilkistää sama collari kuin Sannankin kuvassa on 😊
Aikamoinen malli on Kärtsästä kuoriutunut, vaikka malleilla on yleensä ihan erilainen ruumiinrakenne. Enkä sano tätä siis millään pahalla. Kärtsässä on sitä karismaa ja muuntautumiskykyä vaikka muille jakaa😊
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen malli on Kärtsästä kuoriutunut, vaikka malleilla on yleensä ihan erilainen ruumiinrakenne. Enkä sano tätä siis millään pahalla. Kärtsässä on sitä karismaa ja muuntautumiskykyä vaikka muille jakaa😊
Olihan ne Vogue-kuvat ihan huikeita. Ja hyvä vain, että malleina käytetään ihan tavallisia miehiä, eikä näitä ylilaihoja ja lommoposkisia 190-senttisiä.
Onko muillakin ainakin himmeät 🤡 hiljaisuuden takia?
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa K studiolla👀
Onko toi nainen aito vai pahvi? Katsoin itse että on pahvinen Dua Lipa :D
Joo kuka hän on? Siinä ekassa kuvassa missä tumma nainen takaapäin mietin että oisko hän Miriam Bryant. Mutta tokassa kuvassa kyllö joku ihan muu🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toka stoori on kuva, mutta kuka siinä ensimmäisessä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä jatkan. Olin oikeassa. Se on vain valokuva Dua Lipasta vuodelta 2020. Kärtsyn kuva on peilikuva.
https://www.billboard.com/wp-content/uploads/2020/11/dua-lipa-press-cr-…
Aa sori en ees katsonut niin tarkkaa sitä ekaa. Luulin että porukka vauhkoo kasvokuvasta :D
Vierailija kirjoitti:
Joo kuka hän on? Siinä ekassa kuvassa missä tumma nainen takaapäin mietin että oisko hän Miriam Bryant. Mutta tokassa kuvassa kyllö joku ihan muu🤔
Vois hyvin olla, kun pyrkii Suomen markkinoille niin biisi Kärtsyn kanssa olisi hyvä otanta. Ruotsissa on tosi suosittu.
Joo niin onkin Dua Lipa pahvisena mukana 😊 nopeesti katoin eka että Evelina😄
mutta kuka daami ekassa kuvassa/studiolla?
NOH Sanna S alkanut seuraamaan Miriamia, ei mielestäni ole seurannut häntä aikaisemmin. Eli..?? Nyt alkaa Ruotsi-artistit olla jo hyvin Klla hallussa, eka Hooja ja nyt ehkä joku muukin 🤔😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois hyvin olla, kun pyrkii Suomen markkinoille niin biisi Kärtsyn kanssa olisi hyvä otanta. Ruotsissa on tosi suosittu.
Miriamin ja K yhteistyö olisi tosi kiinnostava. 🔥 Ei K sitten malttanut pitkään lomailla 😃
Enemmän mua "kauhistutti" et mihin Jerppa on partansa ajanut tai radikaalisti lyhentänyt ainakin?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua "kauhistutti" et mihin Jerppa on partansa ajanut tai radikaalisti lyhentänyt ainakin?
Totta, onko se ajanut partansa kokonaan pois? Posket ainakin näyttää niin siloisilta!
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa enemmän kyllä kuka tuo naisartisti on ja mikä se heijastus toisesta siinä oikealla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa enemmän kyllä kuka tuo naisartisti on ja mikä se heijastus toisesta siinä oikealla on.
Ja Sanna kuvannut tänään jotain Rolf-juttuja, kuvasta ei kyllä pystynyt erottamaan kuka on kuvassa🤓