Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
9361/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua "kauhistutti" et mihin Jerppa on partansa ajanut tai radikaalisti lyhentänyt ainakin?

Mua kiinnostaa enemmän kyllä kuka tuo naisartisti on ja mikä se heijastus toisesta siinä oikealla on.

Oikealla alhaalla heijastuva naisen siluetti näytti vähän Sannilta.

Vierailija
9362/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua "kauhistutti" et mihin Jerppa on partansa ajanut tai radikaalisti lyhentänyt ainakin?

Mua kiinnostaa enemmän kyllä kuka tuo naisartisti on ja mikä se heijastus toisesta siinä oikealla on.

Tokassa stoorissa K poseeraa Dua Lipan kuvan kanssa. Ekassa stoorissa vasemmalla  tuntematon tumma nainen, josta tulee hieman mieleen Miriam Bryant.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9363/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mitään oikealla olevaa heijastusta missään?

Vierailija
9364/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies istuu huppu ja pipo päässä. Siinä ensimmäisessä studiostoorissa heijastuu oikealle.

Vierailija
9365/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en mitään oikealla olevaa heijastusta missään?

Kitaran vieressä tumma hahmo

Vierailija
9366/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies istuu huppu ja pipo päässä. Siinä ensimmäisessä studiostoorissa heijastuu oikealle.

Siinä nojatuolin takana? 

Vierailija
9367/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parraton Kärtsy? xD Vitsit sikseen todennäköisesti on ite ottanut kuvan ja joku muu studiolla oleva.

Vierailija
9368/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin onkin Dua Lipa pahvisena mukana 😊 nopeesti katoin eka että Evelina😄

mutta kuka daami ekassa kuvassa/studiolla? 

Mäkin katoin eka että pahvinen on Evelina 😊

Vierailija
9369/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artistit voi tehdä uutta musiikkia milloin vain. Mutta koska tässä kohdassa oli ehkä alunperin tarkoitus olla enemmän lomailua (ehkä?), niin mietin, onko biisi tulossa johonkin tiettyyn tarkoitukseen? Se kevään projekti, joku muu juttu?

Vierailija
9370/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailu alkaa varmaan vasta Hollannin keikan jälkeen eli uskon että tammikuu on työntäyteinen siihen saakka

Vierailija
9371/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artistit voi tehdä uutta musiikkia milloin vain. Mutta koska tässä kohdassa oli ehkä alunperin tarkoitus olla enemmän lomailua (ehkä?), niin mietin, onko biisi tulossa johonkin tiettyyn tarkoitukseen? Se kevään projekti, joku muu juttu?

Mä oon ainakin vähän yllättynyt että Kärtsältä on tullut studiolta stooreja vaikka albumi tuli vasta. Toki voi sitä muuten vaan tehdä biisejä mut sanon silti että Vain elämää 👍🏻

Vierailija
9372/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hooja-yhteisbiisi ainakin on todennäköisesti semmoinen että se yritetään saada ulos ennen kevättalvea, kun (nimestä huolimatta) kyseessä on luultavasti hiihtosesongin afterski-diskomeininkeihin ajateltu kipale. Se on ainakin Hoojan yksi vahva brändijuttu, plus se kansikuva. Niin ehkäpä jos aikataulut on muutettu niin että toi biisi yritetään saada ulos esim helmikuussa, ja siihen tarvitaan vielä jotain satunnaisia työpanoksia Suomessa, niin K on voinut suostua siihen että varsinainen loma siirtyy.

Vierailija
9373/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin, on kyllä paljon samaa näköä 😅

Vierailija
9374/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin vähän yllättynyt että Kärtsältä on tullut studiolta stooreja vaikka albumi tuli vasta. Toki voi sitä muuten vaan tehdä biisejä mut sanon silti että Vain elämää 👍🏻

Biisien teko on jatkuva prosessi, ei se albumin tekoon lopu. Ja jos collabeista puhutaan, ne pitää sovittaa kaikkien aikatauluihin.

Vierailija
9375/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kappale saadaan siltä seisomalta tehtyä joten yhdenkin yhteisbiisin tekoon voi mennä useampia päiviä. Jos olisi Vain elämää niin tuskin tällä tasolla paljastelisi?

Vierailija
9376/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin, on kyllä paljon samaa näköä 😅

😅👍😄

ja kyllä tuo takaa päin kuvattu nainen muistuttaa kropaltaan, asennoltaan ja olemukseltaan tosi paljon Miriam Bryantia. Jännä vaan jos hän tekee nyt taas dueton, kun yhteisbiisistä Isac Elliotin kanssa ei ole kuin hetki, eikä viime kesän Hooja-yhteistyöstäkään kauaa ole. 🤔

Vierailija
9377/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on Miriam! Tunti sitten katsoin ja kummatkaan eivät vielä seuranneet ig:ssä toisiaan Kn kanssa, mutta nyt seuraavat. Tämä siis tapahtunut ihan just😊

Vierailija
9378/10482 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kappale saadaan siltä seisomalta tehtyä joten yhdenkin yhteisbiisin tekoon voi mennä useampia päiviä. Jos olisi Vain elämää niin tuskin tällä tasolla paljastelisi?

En taas tiedä mistä tämä Vain elämää thän vedettiin😂 Mutta joku yhteistyö on tulossa ja nämä muut spekut kuullostaa kyllä ihan mahdollisilta.

Vierailija
9379/10482 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti K jossain hotellissa?

Vierailija
9380/10482 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti K jossain hotellissa?

Eli kerrankin K lähtenyt ulkomaille studioon? 😄💪