Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
7921/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompostithan on 99 %:sesti pelkkiä Joksufaneja. Siellä siis haukutte toisianne ja syytätte K faneiksi 🤔 Jotenkin huvittavaa ellei myös samalla kertoisi fanituksen tasosta aika karua kieltä. 

Ei ole enää, minäkin oon huomannut K fanien käytöstä.

K fanit on näiden ketjujen ja Discordin s*öpä. 

Yllätyin tosta discordin menosta kyllä taas tänään.

Anteeksi, mutta kummasta discordista me puhutaan?🤔 K&B vai Komposti?

No K&B, en ole sinne toiseen mennyt.

Miksi ihmeessä et, jos kerran komposti o

Täh, en ole pelkästään ja se on Jance, BoKris ja muille shipeille.

Vierailija
7922/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks ei oo lippuja Dinorockiin, kun ois pelottava ajatus olla tän tyypin kanssa samassa tilassa.

Niinpä. Taitaa tolle yhdelle Discord olla kova paikka kun ei pääse siellä raivoamaan. Purkaa tänne nyt kaikkia patoumia tykittämällä palstan täyteen ja rynkyttämällä lentotilaa. On kyllä raskas tyyppi. 

Järkyttävää settiä suoltaa K:sta ja hänen faneistaan. Kun joku puolustautuu, niin alkaa poistelu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7923/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompostithan on 99 %:sesti pelkkiä Joksufaneja. Siellä siis haukutte toisianne ja syytätte K faneiksi 🤔 Jotenkin huvittavaa ellei myös samalla kertoisi fanituksen tasosta aika karua kieltä. 

Ois pitänyt perustaa pelkkä JO discord 

Et olisi kuitenkaan pysynyt siellä. Eiköhän ole jo tullut selväksi, että B:n ihastelu ei sinulle riitä vaan vähintään yhtä paljon haluat haukkua K-faneja ja K:ta. Sinulla on täysin vinksahtanut käsitys fanituksesta eikä B tuollaista käytöstä arvosta yhtään. 

Vierailija
7924/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks ei oo lippuja Dinorockiin, kun ois pelottava ajatus olla tän tyypin kanssa samassa tilassa.

Niinpä. Taitaa tolle yhdelle Discord olla kova paikka kun ei pääse siellä raivoamaan. Purkaa tänne nyt kaikkia patoumia tykittämällä palstan täyteen ja rynkyttämällä lentotilaa. On kyllä raskas tyyppi. 

Mietin just et mitä on tapahtunut kun tuo yksi aloitti tykityksen. Että onko Joksujen keikat menneet huonosti tai levyä kuuntelut matalat. Mutta taitaa edelleen olla se Ruissiraivo päällä. 😬

Pakko myöntää tän ihmisen olleen enemmän oikeassa kuin luulinkaan, kyllä täällä muitakin suututtaa.

Vierailija
7925/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vetänyt, taas valehdellaan ihmisistä.

Vierailija
7926/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin just et mitä on tapahtunut kun tuo yksi aloitti tykityksen. Että onko Joksujen keikat menneet huonosti tai levyä kuuntelut matalat. Mutta taitaa edelleen olla se Ruissiraivo päällä. 😬

Pakko myöntää tän ihmisen olleen enemmän oikeassa kuin luulinkaan, kyllä täällä muitakin suututtaa.

Vaikea uskoa, että on useampi jotka tulevat toiseen ketjuun tykittämään sen täyteen K ja fani haukkumista jonkun toisen ketjun trollin tai discord keskustelun takia. Mutta kai näitä sekoja on enemmänkin. 

Vierailija
7927/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka poistatte viestini, niin mulla on oikeus odottaa Kn ja BN päätyvän yhteen. Kirjoitan viestini vaikka sata kertaa täällä jos se poistetaan. 

Vierailija
7928/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, Brasilialaisessa Reality ohjelmassa on ihana bromanssi menossa:

https://x.com/911_emanuel/status/1863020246048682217

https://www.tiktok.com/@gurimoments

Tosi söpöjä ovat <3

Ihana kaksikko!

Vierailija
7929/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka poistatte viestini, niin mulla on oikeus odottaa Kn ja BN päätyvän yhteen. Kirjoitan viestini vaikka sata kertaa täällä jos se poistetaan. 

Hyvä!

Vierailija
7930/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poistit sen viestin, missä oli uusi ketju sinulle varta vasten tehtynä? Noinko kiittämätön olet?

Vierailija
7931/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta kummasta discordista me puhutaan?🤔 K&B vai Komposti?

No K&B, en ole sinne toiseen mennyt.

Vääriä shippipareja, jotka ei perustu aitoon tunteeseen kuten K ja B. 

Vierailija
7932/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistit sen viestin, missä oli uusi ketju sinulle varta vasten tehtynä? Noinko kiittämätön olet?

Poistu itse ketjuusi, tämä on K ja B shippiin.

Vierailija
7933/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa jos leikkishipparit poistuu sinne. Tämä ketju on jatkossa vain aitoihin tunteisiin uskoville. Muut viestit voisi poistaa. 

Vierailija
7934/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa jos leikkishipparit poistuu sinne. Tämä ketju on jatkossa vain aitoihin tunteisiin uskoville. Muut viestit voisi poistaa. 

👍 Näin toimitaan.

Vierailija
7935/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Jere rakastaa Bojania. En mene mihinkään leikki shippi ketjuun. 

Vierailija
7936/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä sinun ei tarvitsisi poistaa viestejä eikä sinun viestejäsi poistettaisi. Voisit rauhassa keskustella uskostasi.

Me KB aitoon tunteisiin uskovat haluamme olla täällä. Kompostissa käyn katdomassa ettei Bojania loukata ja puutun siihen. 

Vierailija
7937/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

Vierailija
7938/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Jere rakastaa Bojania. En mene mihinkään leikki shippi ketjuun. 

👍

Vierailija
7939/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ongelma poistaa täältä Bojania loukkaavat sääntöjen vastaiset viestit. 

Vierailija
7940/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä sinun ei tarvitsisi poistaa viestejä eikä sinun viestejäsi poistettaisi. Voisit rauhassa keskustella uskostasi.

Ei edes ole minun viestejä, mutta tää on shippiketju. Mitään sääntöjen vastaista niissä ei ole.

Ketju on lukittu.