M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K Ruississa ens kesänä! 💚
On kai perjantaina? Ite en löytänyt tätä tietoa mistään mut näin kuulin. Toivottavasti on Niittylavalla ja hyvään aikaan. Keitäköhän muista on perjantaina
Mietittekö te todella yli puolen vuoden päähän jotain perjantaita 🤭 Kuulostaa aika hölmöltä
Pitää miettiä jos on ostamassa lippua early bird-hintaan 😘
Ja ruissin aikaan majoitukset menee nopeaan, eli pitää niitäkin miettiä hyvissä ajoin jos meinaa yöpyä Turussa.
Mutta harvempi joutuu yöpymään, jos yhtään järkevällä sijainnilla asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kai perjantaina? Ite en löytänyt tätä tietoa mistään mut näin kuulin. Toivottavasti on Niittylavalla ja hyvään aikaan. Keitäköhän muista on perjantaina
Ihan perinteisiltä internetsivuilta ruisrock.fi löytyy päiväkohtaiset esiintyjät tähän mennessä julkaistuista, Erika Vikman on samana päivänä, isommista nimistä esim. Haloo Helsinki! ja Apulanta
Tosi kiva et Erika ja K on samana päivänä. Pääsee vetämään Ruoskan yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perinteisiltä internetsivuilta ruisrock.fi löytyy päiväkohtaiset esiintyjät tähän mennessä julkaistuista, Erika Vikman on samana päivänä, isommista nimistä esim. Haloo Helsinki! ja Apulanta
Tosi kiva et Erika ja K on samana päivänä. Pääsee vetämään Ruoskan yhdessä!
Toivottavasti Erika antaa Jerelle raippaa ihan kunnolla 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö te todella yli puolen vuoden päähän jotain perjantaita 🤭 Kuulostaa aika hölmöltä
Onhan moni jo ostanut lipun sinne joksujen dinofesteillekin elokuulle.
Minä. 😀 Nyt vasta alan ajatella, onko mulla realistisia mahdollisuuksia mennä sinne.
K x Hooja collab is happening?!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään pääse yli siitä tosiseikasta, et Kärtsä on muuttunut vuodessa niin paljon. Ihan kuin kaksi eri ihmistä.
Tää on niin totta, aivan kuin kaksi eri ihmistä. Kyllä tää tämän hetkinen on kuumempi 🔥🥵😍
Mun mielestä taas ei. Kävin Google Kuvia läpi, ja herraisä - sieltä löytyi maaliskuulle 2023 päivätyt kaikki "Runot" UMK ketjusta screenshotteina ja miesfanien "fantasioita" (Moderointi tapahtui vasta joskus jälkeenpäin).
Muistin, millaiseen Kärtsään silloin hullaannuin ja rakastuinkin kuin mielipuoli.. Hänellä oli todella eriilainen aura ja olemus. Herkkå ja avoimempi. Julkisuus on tehnyt tehtävänsä.
T. eräs menneisyyden Annaliisa
Menneisyyden AL vielä jatkaa, että toivon hänen musiikkiuralleen menestystä ja seurailen kotkotuksia, mutta tämä uusi "kovis" Kärtsä ei muulla tavalla enää kosketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään pääse yli siitä tosiseikasta, et Kärtsä on muuttunut vuodessa niin paljon. Ihan kuin kaksi eri ihmistä.
Tää on niin totta, aivan kuin kaksi eri ihmistä. Kyllä tää tämän hetkinen on kuumempi 🔥🥵😍
Mun mielestä taas ei. Kävin Google Kuvia läpi, ja herraisä - sieltä löytyi maaliskuulle 2023 päivätyt kaikki "Runot" UMK ketjusta screenshotteina ja miesfanien "fantasioita" (Moderointi tapahtui vasta joskus jälkeenpäin).
Muistin, millaiseen Kärtsään silloin hullaannuin ja rakastuinkin kuin mielipuoli.. Hänellä oli todella eriilainen aura ja olemus. Herkkå ja avoimempi. Julkisuus on tehnyt tehtävänsä.
Artistit ja ihmiset menee eteenpäin ja hyvä niin💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietyt Annaliisat teki sen, että ei pystynyt enää missään olemaan rauhassa. Hyvä, että ottanut etäisyyttä ja yrittänyt pitää edes jotain yksityisyyttä, fanitettava ei ole mikään objekti vaan oikea ihminen🥹
Vierailija kirjoitti:
K x Hooja collab is happening?!!!
Mä en tunne tätä Hoojaa, mutta muistan, että aiemmin oli jotain puhetta. Nyt katoin, että sillähän on aika paljon kuuntelijoita, onko suosittukin artisti Ruotsissa?
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyden AL vielä jatkaa, että toivon hänen musiikkiuralleen menestystä ja seurailen kotkotuksia, mutta tämä uusi "kovis" Kärtsä ei muulla tavalla enää kosketa.
Samaa mieltä. Mun mielestä hän oli suloisin siinä klipissä ennen viisuja kun hän oli "repressing, repres...representing Finland".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mun mielestä hän oli suloisin siinä klipissä ennen viisuja kun hän oli "repressing, repres...representing Finland".
Sama täällä. Mietin tässä, olenko enää sen verran fani, että lähden K n keikalle. Lippu kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä varmasti ikäkysymys tulee vastaan, varmasti äidillisesti ihastuttiin ja kun poika kasvoi mieheksi, niin oli liikaa. Jos olisi artistista tai musiikista koskaan pitänyt, ei tällaisia fiiliksiä olisi. Mutta ymmärrettävää sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kanssa muistan nämä klipit ja silloin alkuun kiinnostuin Kärtsästä. Euroviisujen aikaan innostus oli suurimmillaan, kaikki mahdolliset videot piti katsoa ja jutut lukea ja siihen se päivä sitten menikin. Mutta nyt minusta Kärtsä on mennyt parempaan suuntaan. Silloin hän oli ilmiö, nyt itsevarmempi esiintyjä, jotenkin miehistynyt. Odotan, milloin onnistun pääsemään keikalle kuulemaan uusia kappaleita livenä, mutta se taitaa mennä ensi kesään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt missä myllyssä ja pyörityksessä tyyppi on ollut viimeiset lähes pari vuotta. Tollaista ei oo varmaan käynyt kellekään Suomessa että elämä muuttuu noin radikaalisti ja yhtäkkiä onkin kaikkien lähes omaisuutta ja kansallisaarre, josta ihmiset on yltiöpäisen hullaantuneita. Eikä vain Suomessa vaan ympäri Eurooppaa. Siihen kaikkeen nähden hän on niin edelleen niin ihanan lämmin ja selväjärkinen, jalat maassa ja hyvän asenteen omaava. On mun mielestä säilyttänyt kyllä sitä herkkyyttä myös, vaikka varmasti se kaikessa tässä pakosti osin hiukan myös katoaa. Ja joo, mä oon ihan höpsön ihastunut häneen kyllä edelleen💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika vaikea ottaa tätä kirjoitusta tosissaan. Varmasti fanitus voi muuttua, mutta sinulla on kirjoitustyylissä tietyt selkeät jutut, mistä tunnistaa kirjoituksesi ja olet todella törkeää haukkumista tänne laittanut viime aikoina K:sta. Ei kukaan annaliisa niin tee, vaikka fanitus olis laantunut.
Ihan mahtavia juttuja tänään Kärtsältä. Ruissiin ja Hooja collab tulossa. On todellakin taas mitä odottaa ja mitä kaikkea muuta onkaan vielä tulossa 💚🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavia juttuja tänään Kärtsältä. Ruissiin ja Hooja collab tulossa. On todellakin taas mitä odottaa ja mitä kaikkea muuta onkaan vielä tulossa 💚🔥🔥
Ja me surtiin eilen, että tulee kontentiton vko😂 Kivoja juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan moni jo ostanut lipun sinne joksujen dinofesteillekin elokuulle.
Minä. 😀 Nyt vasta alan ajatella, onko mulla realistisia mahdollisuuksia mennä sinne.
Et ole sitten aiemmin festareilla käynyt? Ja tajunnut, että saa niihin lippuja myöhemminkin? Ei tarvii heti ostaa.
Ja ruissin aikaan majoitukset menee nopeaan, eli pitää niitäkin miettiä hyvissä ajoin jos meinaa yöpyä Turussa.