M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Tässä varmasti ikäkysymys tulee vastaan, varmasti äidillisesti ihastuttiin ja kun poika kasvoi mieheksi, niin oli liikaa. Jos olisi artistista tai musiikista koskaan pitänyt, ei tällaisia fiiliksiä olisi. Mutta ymmärrettävää sinänsä."
Äidillisesti? No way. Nyt vedät vähän mutkia suoraksi.
Äidillisyys nykyään ainakin kaukana😏🔥
Hei onko kukaan kuullut Autiomaata radiosta? Mä en ole vielä, mutta en kyllä hirveän paljon radiota kuuntelekaan😅 mutta onhan biisillä jo jonkun verran radiosoittoa kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Hei onko kukaan kuullut Autiomaata radiosta? Mä en ole vielä, mutta en kyllä hirveän paljon radiota kuuntelekaan😅 mutta onhan biisillä jo jonkun verran radiosoittoa kuitenkin?
Onhan se, määriä en tiedä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se, määriä en tiedä😊
Minäkään en muuten ole vielä kuullut sitä, vaikka työmatkoilla radiota kuuntelenkin. Pitäisi varmaan toivoa sitä kanavilta soittoon paljon enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullu ja sai hymyn huulille😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullu ja sai hymyn huulille😍
Samoin! SuomiPopilta ja YleX:ltä olen kuullut.
Kn tarinat! Ja Estudion postaus!
mut eikö K:lla ole lakanoita sängyssään😬 no ehkä tää vaan on kuvattu niin että haluaa näyttää täkit ja tyynyt tuollaisenaan. Mut kiva yhteistyö💛
Vierailija kirjoitti:
Kn tarinat! Ja Estudion postaus!
mut eikö K:lla ole lakanoita sängyssään😬 no ehkä tää vaan on kuvattu niin että haluaa näyttää täkit ja tyynyt tuollaisenaan. Mut kiva yhteistyö💛
Pitää varmaan näkyä ne Joutsenen merkit.
Vierailija kirjoitti:
Kivan näköinen makkari. Mut eteisen matto..🤔
Puuttuu vielä joku "Taistelevat metsot" seinältä ja mauton kristallikruunulamppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu vielä joku "Taistelevat metsot" seinältä ja mauton kristallikruunulamppu.
Onhan hänellä se lehmätaulu mikä on samaa kaliiberia😄 Voi Kärtsää🥹
Vierailija kirjoitti:
https://biisit.info/kappale/28380/26636 muutamia kertoja näyttäisi päivässä soivan radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hänellä se lehmätaulu mikä on samaa kaliiberia😄 Voi Kärtsää🥹
Varmaan idän vaikutusta, että pitää olla kultakehystä ja arvokkaannäköistä perinnemattoa
Vierailija kirjoitti:
Itämaiset matot on olleet muotia jo pitkään. Mitä räsymattoja teillä oikein on lattioilla, jos noissa on jotain outoa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itämaiset matot on olleet muotia jo pitkään. Mitä räsymattoja teillä oikein on lattioilla, jos noissa on jotain outoa. 😄
Jep ja ne tuo kivan spesiaalin muuten hyvin skandinaaviseen sisustukseen. Kontrasteja, joita tarvitaan👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Itämaiset matot ei ole koskaan menneet pois "muodista" ja niitä on todella monella kotona. Eikä tartte olla etniseltä taustaltaan mitään kantasuomalaisesta poikkeavaa. Ihmeellisen ahdasmielistä porukkaa täällä.
Tässä varmasti ikäkysymys tulee vastaan, varmasti äidillisesti ihastuttiin ja kun poika kasvoi mieheksi, niin oli liikaa. Jos olisi artistista tai musiikista koskaan pitänyt, ei tällaisia fiiliksiä olisi. Mutta ymmärrettävää sinänsä."
Äidillisesti? No way. Nyt vedät vähän mutkia suoraksi.