M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla uusi asu ollut eilen!! Paita näytti hyvältä mutta housuissa mielestäni liian leveät lahkeet ollakseen hänelle parhaat mahdolliset? mutta kiva että vaihtaa esiintymisasujaan. Tekis niin useammin niin ei niin fiksaantuisi itse siihen yhteen ja sitten muut uudet näyttää aluksi oudoilta. 💕
Fanin tekemä takki
Taisi olla housutkin fanin tekemät.
Mistähän hitosta tän nyt vetäisit, miks olis fanin tekemät housut 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se takki näytti vähän oudolta. Huomas että ei oltu mittojen mukaan tehty eikä kokeiltu päälle välillä. Miten voisikaan kun fani tehnyt.
Missä tän näkee..?
Esim.tobesosun ig
Tuon videon mukaan minun mielestäni ne housut on tosi hyvät. Takista en saa oikein kuvaa, millainen on.
Housut oli best. Ja tosi suloista, että käytti tuota fanin tekemää takkia, skottifani ilmeisesti kyseessä. Ja se oli just sopivan random💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten BoJere pärjäsi siinä paras shippipari äänestyksessä? Mikä pari voitti sen?
Voitti vielä ne jääkiekkoilijat, mutta hävisi seuraavalle parille. Onkohan se pudotuspeli edelleen käynnissä, nyt en ole seurannut.
Hävis Mulderille ja Scullylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla uusi asu ollut eilen!! Paita näytti hyvältä mutta housuissa mielestäni liian leveät lahkeet ollakseen hänelle parhaat mahdolliset? mutta kiva että vaihtaa esiintymisasujaan. Tekis niin useammin niin ei niin fiksaantuisi itse siihen yhteen ja sitten muut uudet näyttää aluksi oudoilta. 💕
Fanin tekemä takki
Taisi olla housutkin fanin tekemät.
Mistähän hitosta tän nyt vetäisit, miks olis fanin tekemät housut 😅
Sori sori. Katoin videolta et se takkin oli housut, joka annettiin. 😁 Unohtakaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten BoJere pärjäsi siinä paras shippipari äänestyksessä? Mikä pari voitti sen?
Voitti vielä ne jääkiekkoilijat, mutta hävisi seuraavalle parille. Onkohan se pudotuspeli edelleen käynnissä, nyt en ole seurannut.
Hävis Mulderille ja Scullylle.
Ai nekö ne oli, hippasen tunnetumpi pari varmaan 😅 Mutta ilmeisesti ton pudotuspelin ideana oli, että joka viikko vastaan laitettiin vahvempi ja vahvempi pari, joten putoaminen lopulta oli väistämätöntä.
Kärtsän "Ready to go" on niiiiin hyvä. K:lle sopii tommoinen raskaampi musiikki. Hänellä on hyvä lauluääni. Myöskin Autiomaa on niiiiin hyvä hieman rauhallisempana.
Hyvä Kärtsä !!!! Kiintotähti on syttynyt.
Takavoltti myös niin hyvä!!
onko muuten Autiomaalla minkä verran radiosoittoa?
Vierailija kirjoitti:
Näkyy soineen 41 kertaa yhteensä eri radioasemilla, Suomipopilla ilmeisesti enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Koko levy on bängereitä täynnä !!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan "Takavolttia"!
Mulle vasta selvisi toi Takavoltin alun juttu. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan "Takavolttia"!
Niin mäkin. Odotan niin että näkisin sen livenä. RtG on myös bängeri.
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä siis? Mulle ei selkeesti ole selvinnyt vielä😅😄
Se Takavoltti-tiktok on ihanin 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä siis? Mulle ei selkeesti ole selvinnyt vielä😅😄
Se on Mikko Leppilammen takavoltti Puoli seitsemän ohjelmassa. 😄 Pistä Mikko ja takavoltti tuben hakukenttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tiesin, että Boitsu ei Thaikkuihin mene. Ja olen sen kanssa samaa mieltä jonka mielestä todistaa että viime vuonnakaan ei ollut koskaan sinne menossa ja sairastuminen oli vain jälkikäteen selittyä.
Kyllä se ainakin vielä viisujen aikaan oli menossa, näinhän se nimenomaan sanoi siinä dinnerdate videossa. Mikä pointti siinä olisi ollut, että sellaista huvikseen olisi Kärtsälle sanonut?
Varmasti siinä kohtaa olikin menossa. Mutta a lot has happened since then. A Lot.
Mutta siis alunperin oli menossa, ei niin etteikö koskaan olisi ollut menossa. That's the point 🤷🏻
Ai, no mun pointti ei ole. Mun pointti oli se, että syystä tai toisesta päätti olla menemättä, eikä niin, ettei päässyt, koska oli kipeä. Saattoi haluta omaa aikaa (vahvin veikkaukseni) tai sitten oli auki se, haluaako osallistua K:n synttäreille tai eurotour-keikalle. Ja siis en tod ole synttäri-intoilija enkä eurotourkeikka-pakottaja, mutta mulle nuo vaihtoehdot silti olivat mahdollisuuksien sisällä!
Ja pointti on se, että tätä yritettiin saada näyttämään joltain muulta kuin Bojanin päätökseltä. Joka on itselleni täysin fine, eipä heidän syynsä minulle kuulu. silti mulla on niihin oma näkemykseni toki. Minun takiani tuosta ei olisi tarvinnut ainakaan valheita keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi päiväkotitarina oli ihan oikea?
Heiltä kysyttiin jossain vanhassa haastattelussa ensirakkautta. Janilla oli joku kesäleirijuttu, Nacella luokkakaveri. Krisiä ja Jurea en muista.
Onkohan K:lla sama outfit tänään? Voi kun tulis paljon somekontsaa illan keikalta👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toi päiväkotitarina oli ihan oikea?
Heiltä kysyttiin jossain vanhassa haastattelussa ensirakkautta. Janilla oli joku kesäleirijuttu, Nacella luokkakaveri. Krisiä ja Jurea en muista.
Jure ei tyylilleen uskollisena tainnut vastata yhtään mitään. Ainakin ensisuudelmaa kysyttäessä hän sanoi, ettei muista.
Tuon videon mukaan minun mielestäni ne housut on tosi hyvät. Takista en saa oikein kuvaa, millainen on.