M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ollut Lips mikään Schlager... 🥵!
No ei ihan. Shclagerkin on hyvä mut tuo Lips on upea! 🔥
Millä tavalla tää on teistä upea biisi? Minun mielestäni oikeasti aika huono. Ihan silläkö saa Biisi on upea! -maininnan, että huohottaa Bojanina biisin alkuun?
Biisi on selvästi tehty teineille vähän köykäisillä kukaan ei ikinä rakasta minua yhyy -sanoituksilla, mutta toimii näköjään keski-ikäisillekin.
Sorry, could you repost the Discord invite? Made in Italy
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tiesin, että Boitsu ei Thaikkuihin mene. Ja olen sen kanssa samaa mieltä jonka mielestä todistaa että viime vuonnakaan ei ollut koskaan sinne menossa ja sairastuminen oli vain jälkikäteen selittyä.
Kyllä se ainakin vielä viisujen aikaan oli menossa, näinhän se nimenomaan sanoi siinä dinnerdate videossa. Mikä pointti siinä olisi ollut, että sellaista huvikseen olisi Kärtsälle sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tiesin, että Boitsu ei Thaikkuihin mene. Ja olen sen kanssa samaa mieltä jonka mielestä todistaa että viime vuonnakaan ei ollut koskaan sinne menossa ja sairastuminen oli vain jälkikäteen selittyä.
Kyllä se ainakin vielä viisujen aikaan oli menossa, näinhän se nimenomaan sanoi siinä dinnerdate videossa. Mikä pointti siinä olisi ollut, että sellaista huvikseen olisi Kärtsälle sanonut?
Hyvä huomio!
K:lla uusi asu ollut eilen!! Paita näytti hyvältä mutta housuissa mielestäni liian leveät lahkeet ollakseen hänelle parhaat mahdolliset? mutta kiva että vaihtaa esiintymisasujaan. Tekis niin useammin niin ei niin fiksaantuisi itse siihen yhteen ja sitten muut uudet näyttää aluksi oudoilta. 💕
Vierailija kirjoitti:
K:lla uusi asu ollut eilen!! Paita näytti hyvältä mutta housuissa mielestäni liian leveät lahkeet ollakseen hänelle parhaat mahdolliset? mutta kiva että vaihtaa esiintymisasujaan. Tekis niin useammin niin ei niin fiksaantuisi itse siihen yhteen ja sitten muut uudet näyttää aluksi oudoilta. 💕
Fanin tekemä takki
Vierailija kirjoitti:
Uudet kengät myös .
Tämä on niin B coded kuin ollakin
https://www.tumblr.com/bisnes-socks/767225251936583680?source=share
Se takki näytti vähän oudolta. Huomas että ei oltu mittojen mukaan tehty eikä kokeiltu päälle välillä. Miten voisikaan kun fani tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Se takki näytti vähän oudolta. Huomas että ei oltu mittojen mukaan tehty eikä kokeiltu päälle välillä. Miten voisikaan kun fani tehnyt.
Missä tän näkee..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanin tekemä takki
Taisi olla housutkin fanin tekemät.
Ok, kiitos vastauksista! Oliko keikan alussa se pitkä takki vai se cropped nahkarotsi päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tän näkee..?
Esim.tobesosun ig
Kätsän keikkalopussa Hyvinkään Villatehtaalla lukee et klo 20. Tarkoittaako se keikan alkua vai ovien aukeamista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kätsän keikkalopussa Hyvinkään Villatehtaalla lukee et klo 20. Tarkoittaako se keikan alkua vai ovien aukeamista 🤔
*Keikkalipussa*
Miten BoJere pärjäsi siinä paras shippipari äänestyksessä? Mikä pari voitti sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti siinä kohtaa olikin menossa. Mutta a lot has happened since then. A Lot.
Vierailija kirjoitti:
Miten BoJere pärjäsi siinä paras shippipari äänestyksessä? Mikä pari voitti sen?
Voitti vielä ne jääkiekkoilijat, mutta hävisi seuraavalle parille. Onkohan se pudotuspeli edelleen käynnissä, nyt en ole seurannut.
Minusta paras.