Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
7141/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lips kertoo Jerestä.

Ai Nace on myös ihastunut K:hon? Hän on käsittääkseni kirjoittanut suurimman osan sanoista.

Missä näin sanotaan? Käsittääkseni sävellys on Nacen etupäässä.

Ja se on aika huono.

Minusta paras.

Vierailija
7142/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ollut Lips mikään Schlager... 🥵!

No ei ihan. Shclagerkin on hyvä mut tuo Lips on upea! 🔥

Millä tavalla tää on teistä upea biisi? Minun mielestäni oikeasti aika huono. Ihan silläkö saa Biisi on upea! -maininnan, että huohottaa Bojanina biisin alkuun?

Biisi on selvästi tehty teineille vähän köykäisillä kukaan ei ikinä rakasta minua yhyy -sanoituksilla, mutta toimii näköjään keski-ikäisillekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7143/10482 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, could you repost the Discord invite? Made in Italy

Vierailija
7144/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin tiesin, että Boitsu ei Thaikkuihin mene. Ja olen sen kanssa samaa mieltä jonka mielestä todistaa että viime vuonnakaan ei ollut koskaan sinne menossa ja sairastuminen oli vain jälkikäteen selittyä. 

Kyllä se ainakin vielä viisujen aikaan oli menossa, näinhän se nimenomaan sanoi siinä dinnerdate videossa. Mikä pointti siinä olisi ollut, että sellaista huvikseen olisi Kärtsälle sanonut?

Vierailija
7145/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin tiesin, että Boitsu ei Thaikkuihin mene. Ja olen sen kanssa samaa mieltä jonka mielestä todistaa että viime vuonnakaan ei ollut koskaan sinne menossa ja sairastuminen oli vain jälkikäteen selittyä. 

Kyllä se ainakin vielä viisujen aikaan oli menossa, näinhän se nimenomaan sanoi siinä dinnerdate videossa. Mikä pointti siinä olisi ollut, että sellaista huvikseen olisi Kärtsälle sanonut?

Hyvä huomio!

Vierailija
7146/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lla uusi asu ollut eilen!! Paita näytti hyvältä mutta housuissa mielestäni liian leveät lahkeet ollakseen hänelle parhaat mahdolliset? mutta kiva että vaihtaa esiintymisasujaan. Tekis niin useammin niin ei niin fiksaantuisi itse siihen yhteen ja sitten muut uudet näyttää aluksi oudoilta. 💕

Vierailija
7147/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:lla uusi asu ollut eilen!! Paita näytti hyvältä mutta housuissa mielestäni liian leveät lahkeet ollakseen hänelle parhaat mahdolliset? mutta kiva että vaihtaa esiintymisasujaan. Tekis niin useammin niin ei niin fiksaantuisi itse siihen yhteen ja sitten muut uudet näyttää aluksi oudoilta. 💕

Fanin tekemä takki

Vierailija
7149/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet kengät myös .

Vierailija
7150/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7151/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se takki näytti vähän oudolta. Huomas että ei oltu mittojen mukaan tehty eikä kokeiltu päälle välillä. Miten voisikaan kun fani tehnyt.

Vierailija
7152/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se takki näytti vähän oudolta. Huomas että ei oltu mittojen mukaan tehty eikä kokeiltu päälle välillä. Miten voisikaan kun fani tehnyt.

Missä tän näkee..?

Vierailija
7153/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanin tekemä takki

Taisi olla housutkin fanin tekemät. 

Vierailija
7154/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista! Oliko keikan alussa se pitkä takki vai se cropped nahkarotsi päällä? 

Vierailija
7155/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tän näkee..?

Esim.tobesosun ig

Vierailija
7156/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätsän keikkalopussa Hyvinkään Villatehtaalla lukee et klo 20. Tarkoittaako se keikan alkua vai ovien aukeamista 🤔

Vierailija
7157/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätsän keikkalopussa Hyvinkään Villatehtaalla lukee et klo 20. Tarkoittaako se keikan alkua vai ovien aukeamista 🤔

*Keikkalipussa*

Vierailija
7158/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten BoJere pärjäsi siinä paras shippipari äänestyksessä? Mikä pari voitti sen? 

Vierailija
7159/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti siinä kohtaa olikin menossa. Mutta a lot has happened since then. A Lot.

Vierailija
7160/10482 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten BoJere pärjäsi siinä paras shippipari äänestyksessä? Mikä pari voitti sen? 

Voitti vielä ne jääkiekkoilijat, mutta hävisi seuraavalle parille. Onkohan se pudotuspeli edelleen käynnissä, nyt en ole seurannut. 

Ketju on lukittu.